Ik heb in echt goede all-inclusive resorts gezeten. Je moet wel de goede ketens bezoeken, die van RIU bijvoorbeeld. Echt top-notch. Ik zou er ze weer teruggaanquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef Wooldoor het volgende:
Sowieso snap ik dat hele all-inclusive niet, ik heb nog nooit gehoord dat het eten geweldig was, en in zulke landen kan je geweldig lekker en goedkoop eten in de restauranten die er zijn.
Maar dan nog waarom in een massaal hotel gaan eten terwijl je ook relax de stad in kan en een leuk restaurant in een oud centrum gaan eten ofzo waar je zelf nog kan kiezen ook. Het enige waarvoor ik All-in begrijp is om de hele dag gratis lam te zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ik heb in echt goede all-inclusive resorts gezeten. Je moet wel de goede ketens bezoeken, die van RIU bijvoorbeeld. Echt top-notch. Ik zou er ze weer teruggaan
En ik ben echt iemand die voor kwaliteit gaat, want wat ik hier zie op tv is tenenkrommend.
nee dit vestje had hij toen op Kreta aanquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Ole het volgende:
vorige week was hij ook in Llorett
Ze heeft dan ook haar 15 minutes of fame gehad he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |