quote:
Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef detulp050 het volgende:We hebben deze caravan gekocht en daar hebben we eigenlijk teveel voor betaald. Oh ja: en de inhoud van de caravan is gejat.
"Oh, dan heeft de eigenaar van de stalling dat gedaan, die heeft de boel gejat en verkocht"
Nogal snelle conclusie lijkt me.
ja zo inderdaad...
ik zit me al een kwartier helemaal op te vreten

nou ben ik sowieso niet zo'n fan van alberto steegdrol en zn smetvrees sidekick (hoewel die laatste vooral gewoon een zeveraar is maar verder niet echt vervelend ofzo.) maar dit gaat wel ver hoor.
Waar slaat die opmerking op? "hij wil nu dus gewoon niet toegeven dat hij alles gejat heeft!!" nogal wiedes zeg! Het zag er nou niet bepaald uit alsof het extreem moeilijk is om dat terrein op te komen, daarnaast ken ik dat soort (oude) caravan; die zijn helaas gewoon nu eenmaal niet echt heel erg inbraakveilig nee. Dat is heel sneu voor die mensen dat het allemaal leeggejat is, maar dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat die vent dat zelf gedaan heeft? of heb ik iets gemist in het verhaal??
Zelfde geldt voor dat geld wat ze gekregen hebben, caravanman zegt jah, meneer was tevreden met die 700 euro, stegeman of what's his face zegt van meneer was het daar ab-so-luut niet mee eens. Dan is het toch heel simpel? Ik begrijp dit niet, ga naar de lokale politie, doe aangifte met een tolk van de anwb of weet ik veel, maak een lijst met alle gestolen goederen, vraag een verklaring van diefstal van die stal-eigenaar dat je toko daar stond en stuur alles naar je verzekering. Dikke kans dat je meer terug krijgt dan die 700 euro.
Maar mensen kunnen sowieso zeiken op campings. Ik heb verschillende jaren gewerkt voor vacansoleil (bluh) en ik heb serieus mensen gehad die hun caravan dus gingen nameten en dan kwamen klagen dat de caravan maar liefst 1 hele centimeter kleiner was dan wat in de gids stond en dat dit dus fraude was en bedrog en dat ze hun volledige reissom vergoedt wilden zien, oh en wel nu. Maar dan wel nog 2 weken op die camping willen blijven...
non-assertieve tokkies die hun gelijk op/met tv willen halen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回