Dat zou ook complete onzin zijn, want de echte supporters dragen geen enkele verantwoordelijkheid voor het gedrag van een ander.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:57 schreef Fugie het volgende:
Ik vraag me dan af wat de echte supporters doen om die schijnsupporters te weren en zich daarvan te distantieren. Want ik zie daar maar weinig van gebeuren.
Het is gewoon een combinatie van factoren. 300 meter van de Kuip liggen 2 voetbalkantines. Heel veel supporters gaan daar voor de wedstrijd heen om ff wat te drinken. Iedereen staat dan buiten. Vanaf dit seizoen is het verboden om buiten een biertje te drinken. Je bent daar niemand tot last. Ik kan je nu wel vertellen als de politie daar komt controleren dat het één grote veldslag wordt. Maar waar praten we eigenlijk over. Geweld in de stadions komt al jaren niet meer voor(in de Kuip tenminste). Het grote probleem voor de overheid is dat het zich heeft verplaatst naar uitgaan, grote feesten en enkele dagen voor de wedstrijddag. Dit is gewoon niet tegen te houden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn gewoon mensen die 'supporter' zijn omdát ze willen matten (volgens mij is dat ook de definitie van hooliganisme). En er zijn vast ook wel agenten die er genoegen in scheppen om de machtswellusteling uit te hangen. Maar beide partijen zijn voor 100% verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Iedereen is te allen tijde verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, medische uitzonderingen daargelaten.
Ach, ga ff serieus meeposten in de livetopics hierquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tuurlijk niet. Maar die groep is zo klein. Ik heb er gewoon een hekel aan dat mensen alle voetbalsupporters generaliseren.
Je moet je niet vergissen in de macht die die 'schijnsupporters' hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:57 schreef Fugie het volgende:
Ik vraag me dan af wat de echte supporters doen om die schijnsupporters te weren en zich daarvan te distantieren. Want ik zie daar maar weinig van gebeuren.
Alle voetbalsupporters zijn domquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, ga ff serieus meeposten in de livetopics hier. Je woordenschat qua ziektes wordt per uur uitgebreid
.
Ja, heiden6 smijt ook met ziektes als Feyenoord een doelpunt tegen krijgt. Maar hij slaat me vervolgens niet in elkaar hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, ga ff serieus meeposten in de livetopics hier. Je woordenschat qua ziektes wordt per uur uitgebreid
.
Tot je een keer juicht voor de tegenstander waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, heiden6 smijt ook met ziektes als Feyenoord een doelpunt tegen krijgt. Maar hij slaat me vervolgens niet in elkaar hoor.
umzz. stel je voor. Staat een kerel van 2 bij 2 meter voor je met spierbundels van hier tot Tokyomet tattoo's en een kale kop en die gaat lopen rellen. Zeg jij dan tegen hem dat ie ff normaal moet doen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:57 schreef Fugie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Stuk TUIG zijn 't! gatver gatverDAMME!!! Bijna nog erger Vlaardingers!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is gewoon een combinatie van factoren. 300 meter van de Kuip liggen 2 voetbalkantines. Heel veel supporters gaan daar voor de wedstrijd heen om ff wat te drinken. Iedereen staat dan buiten. Vanaf dit seizoen is het verboden om buiten een biertje te drinken. Je bent daar niemand tot last. Ik kan je nu wel vertellen als de politie daar komt controleren dat het één grote veldslag wordt. Maar waar praten we eigenlijk over. Geweld in de stadions komt al jaren niet meer voor(in de Kuip tenminste). Het grote probleem voor de overheid is dat het zich heeft verplaatst naar uitgaan, grote feesten en enkele dagen voor de wedstrijddag. Dit is gewoon niet tegen te houden.
op elke regel is een uitzondering.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]!
* WHATSHESAID is in Vlaardingen geboren.
* Alicey ook, maar ik heb dat uiteindelijk gewoon geaccepteerd.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]!
* WHATSHESAID is in Vlaardingen geboren.
Nee, niet! En er is al helemaal geen uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
op elke regel is een uitzondering.
Ik langer. Veel te lang.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik heb er dan ook niet meer dan een half jaar gewoond.
Ja, dat is wel een mooi woord wat het beschrijft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
triest?
Zuid is best oke.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Jij bent wel een taaie dan! Vlaardingen, Zuid, Schiedam...
Precies, als ik mijn straat uitloop en dan rechtsaf sla, dan zie ik als ik die straat uit ben een bordje "ROTTERDAM" (Rotterdam schrijft de gemeentebordjes met hoofdletters).quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja. Rotterdam ligt ernaast, dat vergoed veel
Ik heb geen idee, maar ik hoor het hier ook erg goed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Wat is dat vuurwerk?Ik dacht dat de oorlog was uitgebroken.
Ah, dat verklaart ook waarom het zo teringdruk was tussen het Vasteland en de Blaak.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Ah... Wereldhavendagen. Kunnen ze niet even een briefje in de bus gooien bij dit soort dingen zodat ik niet zo schrik?
Hmmja, ook dat nog. Maar da's aan de andere kant van de Maas.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
behoorlijk zwaar vuurwerk ja.
Overigens is ook het feest van de eeuw vanavond toch?
Maar da's heul niet de schuld niet van de havendagen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:14 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, behalve dan van die ramadandrukte bij de Turk.
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Het feest van de eeuw? Dat is een feest voor Feyenoord zeker?
Uhuh in de kuip.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef Isegrim het volgende:
Het feest van de eeuw? Dat is een feest voor Feyenoord zeker?
Ik denk het niet, tenzij ze nog een paar miljoen Turken hier naartoe verscheept hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar da's heul niet de schuld niet van de havendagen.
Chinezen zijn populairder lately, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk het niet, tenzij ze nog een paar miljoen Turken hier naartoe verscheept hebben.
Ik lust geen Chinees.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Chinezen zijn populairder lately, geloof ik.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Koewam het volgende:
Rotterdam, het voelt al zo lang
Rotterdam, ik ben hier zo bang
Rotterdam, mi lanct na di
Amsterdam, daar aard ik nie..
Kom naar huis dan! Tis maar 45 minuten met de trein, dus je kan makkelijk forenzenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Koewam het volgende:
Rotterdam, het voelt al zo lang
Rotterdam, ik ben hier zo bang
Rotterdam, mi lanct na di
Amsterdam, daar aard ik nie..
Ja hallo als je op centraal station zou wonenquote:Op zondag 7 september 2008 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kom naar huis dan! Tis maar 45 minuten met de trein, dus je kan makkelijk forenzen
Je dacht even dat je op Zuid woonde?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Ah... Wereldhavendagen. Kunnen ze niet even een briefje in de bus gooien bij dit soort dingen zodat ik niet zo schrik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |