abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61253298

Place: Flushing Meadows, NY
Date: Aug. 25 - Sept. 7, 2008
Draw Size: 128
Surface: Hard
Prize Money: US $7,950,000

Officiele Site ATP Tour Klik
Website: http://www.usopen.org/en_US/index.html
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches Klik
Draws: Klik

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op US Open schedule tijd + 6 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 New York tijd begint, begint om 17.00 in hier.

Dus een wedstrijd die om 19.00 New York tijd begint, begint om 01.00 hier.

Roger Federer: 2004, 2005, 2006, 2007

Poll: Wie wint de US Open 2008?
  • Roger Federer
  • Rafael Nadal
  • Novak Djokovic
  • Iemand anders..
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

We feliciteren Rafael Nadal met het behalen van de nummer 1 positie. De positie die sinds Februari 2004 achtereenvolgend in handen was van Roger Federer.

Poll: Wie wint de US Open 2008 bij de vrouwen?
  • Ana Ivanovic
  • Jelena Jankovic
  • Svetlana Kuznetsova
  • Serena Williams
  • Elena Dementieva
  • Dinara Safina
  • Venus Williams
  • Iemand anders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De OpeningsPost van dit topic is gemaakt door TheGeneral en is ----hier---- te vinden!

Game On!
  • Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61253308
    Re-re-break .
    pi_61253320
    De hoeveelheid ballen die Melzer uit zn hol staat te trekken grenst aan het statistisch onmogelijke, rot toch op man

Andy in 5 overigens
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_61253323
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
    Re-re-break .
    haha?
    pi_61253372
    GSM WAWAAAAAAAAAAAAAAA

Never in doubt.7 games meer dan Cipolla.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61253379
    Wie-wa-wawrinka
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_61253389

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253399
    Ja hoor, eerst komt het pak goed weg met Verdasco, nu met Wawrinka. En ik ben de zak met die homo van een Andy Murray. Een nieuwe toevoeging aan de blacklist van dat kutspel
    pi_61253490
    Maak een jank topic? lol
    pi_61253528
    Boezie boy, KLB
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253623
    Komaan, je mag dan kut spelen Andy, als je deze pot uit het vuur trekt zal ik je nooit meer verdoemen
    pi_61253631
    Lucker met je Andy Murray, door een klote dropshot van Melzer de set binnen
    pi_61253663
    Waarom weigerde die hond van een Cipolla een hand te geven?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253683
    Hij was gefrustreerd omdat hij het niet leuk vindt dat wij door zijn in de XL game .
    pi_61253692
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
    Waarom weigerde die hond van een Cipolla een hand te geven?
    Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.
    - verwijderd door admin -
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:05 #16
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61253777
    Wat voorspelbaar. Alle favorieten gaan door.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61253964
    Melzer tankt deze set. Dat doet hij wel vaker, een setje tanken.
    pi_61253967
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:44 schreef groenen het volgende:

[..]

Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.
    Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijk
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61254049
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijk
    Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uit
    pi_61254148
    commentator: "dit mag niet, hij reageert niet" vlak na de service van murray waarmee hij de set uitserveert.

WTF bedoelt die gast?
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:07:57 #21
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254156
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uit
    Ik dacht altijd dat Wawrinka geen gevoel voor humor had.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61254168
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
    Wat voorspelbaar. Alle favorieten gaan door.
    Nalby staat achter hoor.
    pi_61254394
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:07 schreef TubewayDigital het volgende:
    commentator: "dit mag niet, hij reageert niet" vlak na de service van murray waarmee hij de set uitserveert.

WTF bedoelt die gast?
    Dat hij de set expres wegtankte.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61254629
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat hij de set expres wegtankte.
    hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:33:55 #25
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254734
    Is het schema voor morgen er al? De US Opensite werkt bij mij niet goed.
    pi_61254968
    Andy Murray, never in doubt
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:45:04 #27
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254987
    Murray, met z'n 'spierbal'.
    pi_61255081
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
    Dit vond ik aardig duidelijk. Melzer deed amper nog moeite vanaf 3-0 in die set en gaf het expres weg om te focussen op die vijfde. Hij liet deze service, en nog veel meer, gewoon lopen en reageerde dus niet.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61255088
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Is toch wel duidelijk? Wegtanken is onsportief en zo, en er zijn momenten geweest dat spelers daar waarschuwingen voor kregen...
    Ach het was even een godsgeschenk dat we de eerste 4 games zonder commentaar mochten hebben hoor

En Murray is een engerd, maar zijn spel is echt geniaal en dit was een mooie wedstrijd!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61255123
    Maar goed, NAdal gaat dus gewoon de USO winnen..Had ik niet verwacht, dacht dat ie moe was en zoo...MAar hij was echt fucking indrukwekkend tegen Troicki
    En hij zit aan de andere kant van Djoko en Fed, dus een finale is sowieso wel zeker. Echt, het is natuurlijk nog niet zeker, maar die Nadal...als hij hier de USO wint...Beste jaar ooit, overtreft die van Fed in alle opzichten...en dat na zo'n kutstart van het jaar
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61255237
    Murray en Wawa
    pi_61255455
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Norrage het volgende:
    Maar goed, NAdal gaat dus gewoon de USO winnen..Had ik niet verwacht, dacht dat ie moe was en zoo...MAar hij was echt fucking indrukwekkend tegen Troicki
    En hij zit aan de andere kant van Djoko en Fed, dus een finale is sowieso wel zeker. Echt, het is natuurlijk nog niet zeker, maar die Nadal...als hij hier de USO wint...Beste jaar ooit, overtreft die van Fed in alle opzichten...en dat na zo'n kutstart van het jaar
    Federer 2006: No way.

2004 trouwens ook niet. Tenzij hij na de US Open nog een boel weet te winnen waaronder de Masters Cup.

Wel tof dat Murray door is. Is toch een leukere speler dan Melzer..

En Monfils serveert voor de 2e set.
    pi_61255526
    commentator nu bij monfies nalby is wel ok.
    pi_61255564
    Fat Dave 2-0 in sets achter.
    pi_61255611
    Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
    Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
    Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
    pi_61255909
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
    Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
    Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
    Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
    100% mee eens
    pi_61255986
    Die Monfils lijkt zichzelf ook eindelijk weer teruggevonden te hebben zeg. Was misschien nog wel de grootste belofte samen met Rafa...Halve finale RG nu en sindsdien ook gewoon goed...Jammer dat hij zich af en toe blesseert omdat ie te hard comeon roept
    pi_61256007

zit ie nou zijn persoonlijke tennismanager te bespreken met de luisteraar (hij kon nalby goedkoop kopen)
    pi_61256047
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
    Oke, maar OS gaat een beetje lastig aangezien die in 2006 niet was. Roland Garros en Wimbledon winnen vind ik niet voor meer gelden dan de AO en Wimbledon. En Federer heeft ook een finale plaats op Roland Garros. Dus alle 4 de Grand Slams de finale gehaald.

Federer had ook een winning streak van +30.

Puntenaantal van 8370 zegt misschien nog wel het meest. En dat zonder 400 punten van een Olympische Spelen.

Meer tegenstand vind ik ook niet echt. Het zijn gewoon een beetje dezelfde als nu. Djokovic is er alleen bij dan, maar je gaat me niet zeggen dat de Fed van 2006 veel van djoko had verloren. Dat Nadal dat wel doet (een paar keer maar trouwens) is zijn fout.

Ook kwalificeerde hij zich als snelste ooit voor de Masters Cup in 2006.
    En hij passeerde de 1000 race punten sneller dan ooit iemand anders in 2006.

In 2006 waren het op 1 toernooi na allemaal minimaal finale plaatsen voor Fed op de grote toernooien.

92-5 winst verlies.

Wat allemaal niet wil zeggen dat wat Nadal nu doet niet een ongelooflijke prestatie is.
    Ik vind het persoonlijk alleen niet beter dan de Federer van 2006.

Oftewel pas op als je aan Federer komt
    pi_61256153
    de commentator van nu is gewoon ronduit leuk
    "Opnieuw een slagkeuze van niks" wanneer nalby een dropshot uit plaatst
    pi_61256235
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
    Saai zeg, die wedstrijden van Nadal.

Ik heb nog een grap. Op verzoek van een aantal mensen had ik ze in het SC-topic geplaatst., maar daar vinden ze ze niet leuk. Dus ik probeer het hier nog een keer en daarna ga ik een andere hobby zoeken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_61256269
    Haha die ergernis van de commentator bij elke duikeling van Monfils
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256286
    Die had je ook al gehad FF
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256290
    En weer ligt hij op de grond
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:46:03 #45
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256307
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Tim86 het volgende:
    Die had je ook al gehad FF
    NJa, vandaag in het SC-topic, maar daar krijg ik geen steun, dus kom ik hier maar weer.
    pi_61256340
    Sta je 6-3 6-4 5-1 voor. Scheur je je enkel banden door die domme acties... Het zal je gebeuren
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:47:14 #47
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256345
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
    En weer ligt hij op de grond
    Ligt er iemand op de grond van het lachen om mijn grappen? Da's dan voor het eerst.
    pi_61256381
    Maar ik moet toegeven. Het zorgt wel voor spektakel wat Monfils doet.
    pi_61256422
    Monfils is een beetje de FF van de ATP..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:52:01 #50
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256474
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Tim86 het volgende:
    Monfils is een beetje de FF van de ATP.

En je staat meteen in mijn sig.
    pi_61256495
    6-4

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256499
    En GSM Monfils.

Fat Dave stelt weer eens teleur.
    pi_61256510
    WTF was dat
    pi_61256513
    Hahahahaha commentator in de slappe lach
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256535
    " dat zijn bewegingen waar Michael Jackson zelfs jaloers op zou zijn"
    pi_61256576
    Bah we gaan naar Petrova - Pennetta..

Niet naar Del Potro.
    pi_61256610
    Mooi kut..hopelijk stoomt 1 vd 2 snel door. Zijn wel allebei leuke speelsters qua tennis.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256676
    Hup Pennetta dan maar
    pi_61256687
    Monfils - Nadal kan wel een leuke pot worden trouwens.

En daarna Ferrer - Nadal / Potro - Nadal kan ook wel leuk zijn.
    pi_61256766
    GSM Pennetta

Op naar mannentennis!

Schedule morgen:

http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule13.html
      zondag 31 augustus 2008 @ 00:54:13 #61
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61257495
    Ferrer verliest net de 1e set tegen Nishikori, 4-6.
    pi_61257501
    OMG dat punt!!!
    5-3 Simon in de TB nu...geweldig van beide spelers!
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61257515
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 00:07 schreef TheGeneral het volgende:
    GSM Pennetta

Op naar mannentennis!

Schedule morgen:

http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule13.html
    Rustig op de buitenbanen morgen
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 00:56:26 #64
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61257526
    Gilles Simon herstelt het evenwicht in de partij, 4-6 7-6 vs Del Potro
    pi_61257571
    Wel een erg leuke wedstrijd. Helaas moeten we nu kijken naar die zeekoe van een Groenefeld die het net invliegt. Wie duwt haar terug de zee in?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61257577
    Break Kei! 6-4 2*-1!
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61257662
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 00:59 schreef Tim86 het volgende:
    Break Kei! 6-4 2*-1!
    [ afbeelding ]
    Ondertussen alweer de rebreak.

En daarna weer de break voor Kei.

*3-2.
    pi_61257741
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 00:58 schreef Tim86 het volgende:
    Wel een erg leuke wedstrijd. Helaas moeten we nu kijken naar die zeekoe van een Groenefeld die het net invliegt. Wie duwt haar terug de zee in?
    We kijken nu naar The good, the fat and the ugly*

*minus 'the good'
    pi_61257826
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 01:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

We kijken nu naar The good, the fat and the ugly*

*minus 'the good'
    Kreunefeld wint wel de set van de iets fittere Francaise
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61257829
    Groenfeld, de duitse davenport
    pi_61257843
    4-1 JMDP!

Hoorde ik daar bij Ferrer nou "dekselse Spanjaard?"
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61257994
    Toch lekker van JMDP, eerst BP redden om niet 1-2 achter te komen en dan doorknallen naar 6-1! Vamos!

Ik kijk uit naar een eventuele Nishikori-Del Potro
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258007
    Was dat net een woordgrapje "hij is een kei in het overnemen van de snelheid van de tegenstander" ?
    pi_61258138
    5-0 al voor ALG.

Toch knap. Via de kwalificaties en nu 4e ronde. Al 7 wedstrijden gewonnen dus.
      zondag 31 augustus 2008 @ 01:41:15 #76
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61258148
    Staat Kei geweldig te meppen of vindt Ferrer het wel mooi geweest met zijn carriere?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_61258225
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 01:41 schreef APK het volgende:
    Staat Kei geweldig te meppen of vindt Ferrer het wel mooi geweest met zijn carriere?
    Ferrer is een pitbull die nooit opgeeft, maar Kei staat ze vrij aardig te raken naar mijn mening (3e set wel iets minder, maar misschien wil ie even bijtanken).
    pi_61258269
    dikke choke van ALG, van 5-0 naar 5-4*
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258276
    Kei gaat Ferrer pakken, rebreak gemaakt .
    sig verwijderd door FA
    pi_61258322
    Ik voorspel dat het racket van Ferrer geen lange levensduur meer kent...
      zondag 31 augustus 2008 @ 01:57:43 #81
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_61258324
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 01:40 schreef TheGeneral het volgende:
    5-0 al voor ALG.

Toch knap. Via de kwalificaties en nu 4e ronde. Al 7 wedstrijden gewonnen dus.
    Onderschat de geweldige Cornet eens niet !!
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_61258367
    ALG mist 3 MP, gewoon 5-5 .
    sig verwijderd door FA
    pi_61258414
    JMDP 2-5 achter nu..kom op..5setter is funest als je al zo vermoeid bent..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258433
    Set stokbrood
    Kom op, neem wraak voor Bandy!

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258438
    Eindelijk GSM ALG.

Safina heeft dikke problemen met Bacsinszky.
    sig verwijderd door FA
    pi_61258443
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:07 schreef Tim86 het volgende:
    Set stokbrood
    Kom op, neem wraak voor Bandy!

[ afbeelding ]
    En zo is het....come on JMDP !
    pi_61258451
    Sterker nog, ze verliest de set met een double break. Zegt natuurlijk veel minder bij de WTA, maar toch.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258452
    Set Bacsinszky, zou de vermoeidheid Safina gaan opbreken?
    sig verwijderd door FA
    pi_61258530
    Mwah, gewoon slow start. 2 vette mannenpartijen en wat krijgen we: fucking vrouwentennis.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258664
    Ferrer een break voor in de vierde.
    sig verwijderd door FA
    pi_61258673
    Triest dat ze die andere epische duels niet laten zien..dat moeten ze toch merken aan kijkcijfers enzo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258677
    JMDP van 3-1 naar 3-3

Klote. Zit me nu nog meer te ergeren aan dat schijt eurosport.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258685
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:39 schreef Tim86 het volgende:
    Triest dat ze die andere epische duels niet laten zien..dat moeten ze toch merken aan kijkcijfers enzo
    Met een beetje geluk verliest Safina de komende twee games ja.
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 02:41:33 #94
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61258693
    Ah, Ferrer wordt wakker.
    *4-1.
    pi_61258713
    Nu weet ik waar die Bacszinsky op lijkt

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61258727
    4-3 JMDP, zit echt mee te leven hier. Gaat op zijn tandvlees..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 02:49:25 #97
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61258765
    De toppers van vandaag (Ferrer, Murray, Wawa) ontsnappen allemaal prima zeg, eerst 0-2 in sets komen en het nog rechttrekken. Respect
    pi_61258778
    5e set bij Ferrer en JMDP serveert voor de match op *5-3.
    sig verwijderd door FA
    pi_61258779
    BREAK DELPOOOOOOOOOOOO
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 02:52:32 #100
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61258814
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    De toppers van vandaag (Ferrer, Murray, Wawa) ontsnappen allemaal prima zeg, eerst 0-2 in sets komen en het nog rechttrekken. Respect
    Ferrer moet nog wel even de vijfde winnen natuurlijk.
    pi_61258832
    GSM Del Potro: 6-4 6-7 6-1 3-6 6-3
    Fucking epic!

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 02:54:56 #102
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61258836
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:52 schreef APK het volgende:

[..]

Ferrer moet nog wel even de vijfde winnen natuurlijk.
    We zijn bijna allemaal ontsnapt vandaag (velen voor de 2e keer na het fiasco Verdasco) dus jij verdient het ook wel
    pi_61258840
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Tim86 het volgende:
    GSM Del Potro: 6-4 6-7 6-1 3-6 6-3
    Fucking epic!

[ afbeelding ]
    De 23e zege op rij?
    sig verwijderd door FA
    pi_61258856

22e zege Ambro. 1 Bye in LA.

Next stop: Ferrer/Nishikori.

Hij zal zelf hopen op Nishikori. Match-up Ferrer is niks voor hem. Betere versie van Simon eigenlijk, verloor er in Rosmalen nog kansloos van. Ook in Australië ging het mis.

25/2008 ATP 's-Hertogenbosch (NED) Grass David Ferrer Juan-Martin Del Potro 7-6(4) 6-1 1/2
    3/2008 ATP Australian Open (AUS) Hard David Ferrer Juan-Martin Del Potro 6-3 6-4 ret. Second
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 02:58:33 #105
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_61258879
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:

We zijn bijna allemaal ontsnapt vandaag (velen voor de 2e keer na het fiasco Verdasco) dus jij verdient het ook wel
    Ik verdien het helemaal niet.
    Jullie zijn allemaal tenniskenners en ik kijk af en toe voor de lol en laat verder mijn computerprogramma los op XL's game.
    pi_61258880
    Niet nog een set Safina .
    sig verwijderd door FA
    pi_61258888
    wel dus..switch please!
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61259021
    Kei breekt! *3-1.
    sig verwijderd door FA
    pi_61259042
    Goed Safina een dubbele break, het zou debiel zijn om nu bij die match te blijven Eurosport .
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 03:27:32 #110
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61259135
    5-2* voor Kei, dus Ferrer kan het dan (voorlopig) toch niet na die comeback van 0-2 naar 2-2 in sets
    pi_61259231
    Kei mist een MP op eigen service, rebreak Ferrer 5-4*.
    sig verwijderd door FA
    pi_61259285
    6-5 nu
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61259322
    GSM Kei 7-5.
    sig verwijderd door FA
    pi_61259358
    Keigoed. Wat een speler, heerlijk om te zien en pas 18. En nu tegen delpo!
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61260670
    die williams zusjes gaan waarschijnlijk (als ze beide winnen) elkaar afmaken. Zijn we iig van 1 van de 2 verlost
    pi_61265260
    Hup Andy
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
    pi_61265318
    Vanavond had een prachtig programma kunnen zijn:

Beginnen met wat Russische actie met Tursunov-Davydenko, gevolgd door de test voor Rodger: Stepanek-Federer en daarna Robredo-Tsonga. Daarna wat ramwerk van Gonzalez gevolgd door Djokovic-Cilic. Als het even wat saaier wordt hadden we wat Roddick-Seppi of Verdasco-Andreev (ook een mooie ) kunnen zien.

Helaas krijgen we waarschijnlijk Jankovic-Wozniacki , Bartoli en Dementieva te zien.
    pi_61265377
    Roddick komt zeker op ES !
    ( gelukkig voor mij een keer niet midden in de nacht )
    pi_61265463
    Leuk, in de plaats van Tsonga-Robredo krijgen we de enige prominente mannenpartij waarin ik nou net niet geïnteresseerd ben...

Nou ja, leuk voor jou, dan maar
    pi_61265490
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
    Hup Andy
    pi_61265505
    + Andreev en Fedje !
    pi_61265829
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
    Hup Andy
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 15:15:01 #123
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61266092
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
    Vanavond had een prachtig programma kunnen zijn:

Beginnen met wat Russische actie met Tursunov-Davydenko, gevolgd door de test voor Rodger: Stepanek-Federer en daarna Robredo-Tsonga. Daarna wat ramwerk van Gonzalez gevolgd door Djokovic-Cilic. Als het even wat saaier wordt hadden we wat Roddick-Seppi of Verdasco-Andreev (ook een mooie ) kunnen zien.

Helaas krijgen we waarschijnlijk Jankovic-Wozniacki , Bartoli en Dementieva te zien.
    Denk je dat ze Federer niet uitzenden? Waar baseer je dit allemaal op?

Even een grap:
    SPOILER
    pi_61266229
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Denk je dat ze Federer niet uitzenden? Waar baseer je dit allemaal op?

Even een grap:
    SPOILER
    Nu lijkt het niet eens meer op een grap
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 15:27:50 #125
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61266385
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nu lijkt het niet eens meer op een grap

En dit dan?
    SPOILER
    pi_61266619
    Misschien is het een idee om hier een topic te openen Ff !
      zondag 31 augustus 2008 @ 15:47:19 #127
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61266844
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef kleinzusje het volgende:
    Misschien is het een idee om hier een topic te openen Ff !
    Een topic zonder bezoekers.

Ik was al uitgeweken naar het SC-topic maar ik ben al mijn fans kwijt. Nu vind niemand mijn grappen meer leuk, behalve ikzelf.
      zondag 31 augustus 2008 @ 16:13:33 #128
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61267458
    For the record, ik heb je grappen nooit leuk gevonden, ik heb om 1 of 2 kunnen glimlachen, thats all.

Wie helpt mij met mn tennisgame-pick, moet ik op zeker of pak ik een risicootje mee?
    pi_61267462
    in het begin konden die grappen er nog mee door FF, nu is het echt een beetje een deceptie aan het worden voor ons
    pi_61267759
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    For the record, ik heb je grappen nooit leuk gevonden, ik heb om 1 of 2 kunnen glimlachen, thats all.

Wie helpt mij met mn tennisgame-pick, moet ik op zeker of pak ik een risicootje mee?
    Jou kennende vanuit de XL-game, vol voor het risico gaan
      zondag 31 augustus 2008 @ 16:27:24 #131
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61267847
    quote:

[...]
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 16:13 schreef Norrage het volgende:
    in het begin konden die grappen er nog mee door FF, nu is het echt een beetje een deceptie aan het worden voor ons
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Jullie steun ontroert me.
    pi_61269041
    Hup Richel!
    That's all folks!
    pi_61269293
    Hoogenkamp inderdaad bezig bij de meisjes tegen Tabakova.

Naast bovengenoemde doet, naast Rus (1), ook Quirine Lemoine mee. Wederom niemand bij de jongens. Taiwanees als eerste geplaatst daar
    Tsung-Hua Yang TPE (1)
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61269329
    Weer geen tennis op Eurosport
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zondag 31 augustus 2008 @ 17:25:27 #135
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61269415
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef Tim86 het volgende:
    Weer geen tennis op Eurosport
    Echt heel slecht inderdaad.
    pi_61269457
    quote:
    Je hebt ze gelezen
    Ik heb dus geen mening omdat ik ze gewoon niet gelezen heb.
    pi_61269528
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 17:27 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Je hebt ze gelezen
    Ik heb dus geen mening omdat ik ze gewoon niet gelezen heb.
    Ik ben na de 1e / 2e opgehouden.
    pi_61269555
    Laten we het gewoon over tennis hebben.
    That's all folks!
    pi_61269583
    er staan vrouwenpartijen op de baan, dan kan dat niet.
      zondag 31 augustus 2008 @ 17:34:57 #140
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61269654
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ik ben na de 1e / 2e opgehouden.
    Wat leuk dat jullie er allemaal zo verschillend over denken.
    pi_61269656
    Almagro en Muller maken er hele korte games van.
    That's all folks!
    pi_61269796
    Wie is R. Hogenkamp?
      zondag 31 augustus 2008 @ 17:47:00 #143
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61269958
    Eerste set naar Almagro, 7-6

Muller leidt in aces, dat dan weer wel (9-4)
    pi_61269992
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef groenen het volgende:
    Wie is R. Hogenkamp?
    Doet al aardig wat jeugdgrandslams mee hoor.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61270039
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 17:32 schreef Norrage het volgende:
    er staan vrouwenpartijen op de baan, dan kan dat niet.
    Ook die opmerking wordt redelijk flauw.
    pi_61270341
    Beelden op ES.
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 18:02:53 #147
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61270349
    Teeedjeeeee

Wat een loser
    pi_61270420
    Scorebord de weg kwijt bij Jankovic. Gelukkig op eurosport
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61270431
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Teeedjeeeee

Wat een loser
    Dit is Jack vd Voorn, zo mogelijk nog kanslozer.
    sig verwijderd door FA
    pi_61270443
    Tabakova de Hogenkamp 6-4 6-1

Ouch..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61270497
    Misschien wint Hogenkamp nog in 5.
    That's all folks!
      zondag 31 augustus 2008 @ 18:16:48 #152
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61270647
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dit is Jack vd Voorn, zo mogelijk nog kanslozer.
    Ook kansloos, ik bedoelde Jackie

Ach ja, in je hoofd wissel je de ene slechte commentator af voor de andere ... tsjah
      zondag 31 augustus 2008 @ 18:21:07 #153
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61270751
    Almagro naar 7-6 6-3
    pi_61270917
    Ik zie nu voor het eerst een BP tegen, laatste stuiptrekkingen van Muller.
    That's all folks!
      zondag 31 augustus 2008 @ 18:53:18 #155
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61271394
    Jack van de Voorn zegt net dat ze na Jankovic motorsport gaan uitzenden. Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren?

Waar kijken jullie trouwens naar die wedstrijd van Muller of volgen jullie alleen het scorebord?
    pi_61271749
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie nu voor het eerst een BP tegen, laatste stuiptrekkingen van Muller.
    Muller wint de 3e set

Klote Eurosport
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:11:48 #157
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61271771
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:11 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Muller wint de 3e set

Klote Eurosport
    Ja, waardeloos. Ik wil Federer zien.
    pi_61271875
    De outfit van Stepanek is zoals gewoonlijk weer waardeloos.
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:17:20 #159
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61271895
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
    De outfit van Stepanek is zoals gewoonlijk weer waardeloos.
    Waar kijk je?
    pi_61271900
    Federer wel op channelsurfing

Edit: Eurosport weer terug
    pi_61272022
    Hoezo mag hij nou weer challengen? Dat is veel te laat..
    pi_61272041
    Wat een bal van Federer

Break!

*2-0
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:28:19 #163
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61272113
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:17 schreef TheGeneral het volgende:
    Federer wel op channelsurfing

Edit: Eurosport weer terug
    Kan die channelsurfing misschien standaard in de OP komen?
    pi_61272197
    Een goede challenge van Fed
    pi_61272323
    Edit: dom.

[ Bericht 49% gewijzigd door TheGeneral op 31-08-2008 19:56:03 ]
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:45:31 #166
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61272523
    Stepanek breekt terug. 4-3* Federer.
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:52:15 #167
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61272689
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
    "op een blauwe maandag heeft hij (Federer) gevreeën met Martina Hingis, maar dat is uitgegaan"

Wat een onzin van die commentator
    Dat ging natuurlijk over de Stepanator
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61272771
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef XL het volgende:

[..]

Dat ging natuurlijk over de Stepanator
    Zo, ongelooflijk stom van me ja.. Maar ik zag Federer in beeld dus dacht dat hij het over hem had..
    pi_61272783
    Set Federer. Nog wat geluk in die laatste servicegame, had eigenlijk 0-30 moeten zijn maar door een foute call mocht Federer opnieuw serveren, waarna het hem wel makkelijk afging. Federer oogt wel redelijk scherp, trouwens.
    pi_61272823
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
    Set Federer. Nog wat geluk in die laatste servicegame, had eigenlijk 0-30 moeten zijn maar door een foute call mocht Federer opnieuw serveren, waarna het hem wel makkelijk afging. Federer oogt wel redelijk scherp, trouwens.
    Zeker ja. Niveautje of 10 hoger dan tegen Alves.
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:57:45 #171
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61272845
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Zo, ongelooflijk stom van me ja.. Maar ik zag Federer in beeld dus dacht dat hij het over hem had..
    Trek het je niet teveel aan
    Het is gewoon lastig bij te houden wie er allemaal door Stepatron gescoort worden.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_61272849
    Almagro gaat hem nu vloeren.
    That's all folks!
      zondag 31 augustus 2008 @ 19:58:20 #173
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61272858
    Almagro in een 4e set tiebreak terecht gekomen overigens
    pi_61272870
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:57 schreef XL het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig bij te houden wie er allemaal door Stepatron gescoort worden.
    True, true.
    pi_61273057
    En Muller pakt de 4e set
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:05:58 #176
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61273083
    Nicolas Almagro, heb je dan niks geleerd van gisteren

2-0 voorkomen in sets is geen goed idee
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:10:38 #177
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61273235
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 19:57 schreef XL het volgende:

[..]

pi_61273258
    gelukkig..Federer ziet er weer enigszins acceptabel uit...maar ja, kan ie het 3 sets volhouden?
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:15:52 #179
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61273396
    Federer. 6-3 en *4-3 voor.
    pi_61273572
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Tim86 het volgende:
    Tabakova de Hogenkamp 6-4 6-1

Ouch..
    Tabakova is al een aantal maanden redelijk goed bezig. Ze speelt echter vooral seniorentoernooien. Ze won twee weken geleden nog een 10.000 dollar-toernooi. Richel had gewoon een pechloting. Dit was te verwachten.

Aran vanavond nog in actie. Quirine Lemoine speelt morgen.
    pi_61273666
    Federer speelt best ok: 6-3 6-3.
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:25:04 #182
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61273692
    Geweldig om Federer weer eens echt goed te zien spelen. Zo goed als in deze wedstrijd heb ik hem in heel 2008 nog niet zien spelen.

pi_61273806
    En in de volgende ronde is het weer niks.
    That's all folks!
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:33:49 #184
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61273988
    Livescore is verneukt, waar zijn die streams?
    pi_61274098
    Almagro-Muller 4-4 in de vijfde set, Muller had net 3 BP.
    sig verwijderd door FA
    pi_61274351
    4-1 fed
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:49:00 #187
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61274400
    Almagro ontsnapt, werkt een matchpoint tegen weg ...

19 om 32 aces, goeie hemel ...
    pi_61274490
    Als Muller wint, 2x 2-0 achter in sets en toch winnen dan..

En Fed Ik ben zo blij dat ie weer wat kan...Nu hopen dat ie dat nog 4 wedstrijden volhoudt.
    pi_61274577
    Muller houdt z'n service en redt 2 BP, 6-5* voor nu.
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 20:56:28 #190
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61274623
    come on, Almagro
    pi_61274641
    Mooi afgemaakt, GSM Federer. Lekker veel breaks gemaakt en goed geserveerd, keurige partij.
    sig verwijderd door FA
    pi_61274733
    GSM Muller . 7-5 in de vijfde.
    sig verwijderd door FA
    pi_61274746
    Muller
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:03:19 #195
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_61274807
    hoerentyfusjankbek van een Almagro

2-0 voor in sets idioot

Nou ja, dat was de XL-tennisgame, en dus ook het grootste gedeelte van mijn interesse in de US Open. Ik kijk volgende week die finale wel een keer
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:03:25 #196
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61274809
    Federer. Als vanouds.
    pi_61274933
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    hoerentyfusjankbek van een Almagro

2-0 voor in sets idioot

Nou ja, dat was de XL-tennisgame, en dus ook het grootste gedeelte van mijn interesse in de US Open. Ik kijk volgende week die finale wel een keer
    Hij had ook twee matchpoints.
    pi_61275015
    wat is er nu op de buis ?
    pi_61275047
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:11 schreef TubewayDigital het volgende:
    wat is er nu op de buis ?
    Niks. Had je imo ook zelf kunnen controleren
    sig verwijderd door FA
    pi_61275048
    snooker
    pi_61275090
    Ze gaan Roddick zo wel uitzenden neem ik aan?
    pi_61275117
    Denk het niet. Snooker kan tergend lang duren .
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:18:55 #203
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61275257
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef kevin_ het volgende:
    Denk het niet. Snooker kan tergend lang duren .
    Ik hoop dat O'Sullivan deze frame wint en er dan even twee 147's tegen aangooit.
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:19:43 #204
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61275279
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Niks. Had je imo ook zelf kunnen controleren
    pi_61275716
    Federer was goed!

Maar dat is hij op zich wel vaker, ook in de laatste tijd (weliswaar niet zo goed als vandaag) alleen het niveau vasthouden is het probleem juist.
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:40:23 #206
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61276075
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
    Federer was goed!

Maar dat is hij op zich wel vaker, ook in de laatste tijd (weliswaar niet zo goed als vandaag) alleen het niveau vasthouden is het probleem juist.
    Hopelijk lukt het hem wel en haalt hij nog wat zelfvertrouwen uit zijn gouden medaille (ook al was dat een dubbel).
    pi_61276221
    6-2 Roddick, dat wordt een eitje lijkt me.
    sig verwijderd door FA
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:45:49 #208
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61276275
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
    6-2 Roddick, dat wordt een eitje lijkt me.
    Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.
    pi_61276401
    Andreev 5-2 voor tegen Verdasco .
    pi_61276507
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:53:36 #211
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61276544
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
    Andreev 5-2 voor tegen Verdasco .
    Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.
    pi_61276616
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.
    Klopt.

Maarja, in principe hebben beide heren speltypes die Federer niet in moeilijkheden brengen, maar dat was bij Blake ook zo .
    pi_61276647
    En vergeet Murray niet .
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:59:24 #214
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61276735
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.
    Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.
      zondag 31 augustus 2008 @ 21:59:52 #215
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61276748
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Klopt.
    quote:
    Maarja, in principe hebben beide heren speltypes die Federer niet in moeilijkheden brengen, maar dat was bij Blake ook zo .
    pi_61277241
    4-4 !
    Come onnnnnnnnnnnnnn
    pi_61277480
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.
    dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.
      zondag 31 augustus 2008 @ 22:25:31 #218
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61277635
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.
    Misschien wel, maar ik sla bij de volgende grandslamtoernooien de eerste week misschien welover. Ik vind het meestal pas leuk worden als de toppers tegen elkaar moeten. Wedstrijden als Belucci-Verdasco en Wawrinka-Seppi om maar wat te noemen zeggen me echt niks.
    pi_61277791
    Andreev vrij simpel op 2-0 voor in sets tegen Verdasco.
    sig verwijderd door FA
    pi_61277829
    2e set
    pi_61278118
    Seppi te laat met z'n challenge ?
    pi_61278216
    Ok, ik nam Ted al niet serieus, maar nu verkondigt hij dat Almagro na 1 game in de 5e set opgaf .
    sig verwijderd door FA
    pi_61278778
    Bammer stuurt Bartoli naar huis .

Rus is ook begonnen aan haar eerste rondepartij (3-3 eerste set).
    sig verwijderd door FA
    pi_61278909
    Andreev verslaat Verdasco HEEL simpel, 3-0 en geen enkel BP tegen.

Roddick heeft nog alle kans om in 3 sets te winnen na een klassieke choke van Seppi.
    sig verwijderd door FA
    pi_61278989
    Tiebreak dus.
    pi_61279038
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
    Tiebreak dus.
    Fout na fout nu
    pi_61279183
    Waardeloze tie-break eigenlijk, vooral van Seppi. GSM 3-0 Roddick.

Op naar Tsonga-Robredo.
    sig verwijderd door FA
    pi_61279184
    pi_61279185
    GSM dus.
    pi_61279196
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
    Waardeloze tie-break eigenlijk, vooral van Seppi. GSM 3-0 Roddick.

Op naar Tsonga-Robredo.
    Hopelijk krijgen we die te zien ja.
    pi_61279205
    Rus verliest de 1e set met 6-4
    pi_61279251
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 23:20 schreef TheGeneral het volgende:
    Rus verliest de 1e set met 6-4
    Rustig aan, het is damestennis...kan nog van alles gebeuren
      zondag 31 augustus 2008 @ 23:22:47 #233
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61279264
    Seppi.
    pi_61279500
    Rus nu ook 3-0* achter in de 2e set..
    pi_61279835
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best veel belovend. Jammer dat we veel damestennis hebben moeten zien in plaats van de leuke mannenpartijen, maar voor eerste rondes zaten er op papier best leuke bij: Del Potro - Canas, Gasquet - Haas was ook een mooie pot en Gulbis - Roddick heb ik niet gezien maar is toch ook de moeite waard.

Voor de latere partijen zitten er nog best leuke/belangrijke spelers in. De grote drie (tweëenhalf, als Federer zijn niveau van deze partij niet vast weet te houden), Murray, zelfs Davydenko doet het weer eens goed. Nog wat voor de Amerikaanse fans en wellicht ook Tsonga. Daarnaast nog de in vorm speler Del Potro en wat los lopend wild in de vorm van Monfils. Gaan best leuke vierde/kwartfinales/halvefinales en finale worden denk ik.

Oh, en nog een uitschieter van het toernooi uit Luxemburg. Eigenlijk best een held die Muller.
    pi_61279941
    Rus met 6-4 en *5-1 achter..

Einde verhaal lijkt me.
    pi_61280087
    Rus eigenlijk afgedroogd, matig.
    sig verwijderd door FA
    pi_61281144
    Tsonga lijkt toch wel last te hebben van z'n arm, schudt er voortdurend mee.

Robredo iig 7-6 voor.
    sig verwijderd door FA
    pi_61281494
    Tsonga staat ontzettend te kloten, hij is echt niet fit ook. Jammer, want het was zo'n leuke match-up. Break Robredo in de tweede.
    sig verwijderd door FA
    pi_61281538
    Jup, Tsonga maakt nu ook wel veel fouten.
    pi_61281604
    Nee Ted er is geen dubbele break... Robredo was aan het serveren.. mijn god
    pi_61281743
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef TheGeneral het volgende:
    Nee Ted er is geen dubbele break... Robredo was aan het serveren.. mijn god
    Het is weer dramatisch slecht ja . Hij praat ook echt ELKE zin vanuit Tsonga, beetje kansloos.
    sig verwijderd door FA
    pi_61281958
    WTF, ineens Van Lottum als commentator, normaal zeggen ze het als er een ander komt, Ted doet gewoon het licht uit .

2-0 Robredo.
    sig verwijderd door FA
    pi_61282540
    GSM Robredo, erg matige wedstrijd met heel veel fouten. Wel zeer degelijk van Robredo, maar niet genoeg om Cilic (en waarschijnlijk Djokovic) te kloppen in de 4e ronde.
    sig verwijderd door FA
    pi_61282857
    Jammer deze dag met exit Tsonga en twee NL dames..
    quote:
    Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
    Ok, ik nam Ted al niet serieus, maar nu verkondigt hij dat Almagro na 1 game in de 5e set opgaf .
    Toen ik thuis kwam zag ik dat resultaat ook staan op diverse livescore websites..teddy zat daar ook op te kijken ofzo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61282865
    Seinfeld deuntje als muziek tussendoor?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61282875
    Van Lottum

Als Rus ver komt heeft ze grote kans het jaar als nummer 1 te eindigen..ze ligt er al uit lul
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61283089
    Twee leuke partijen nog bezig zo middenin de nacht . Gonzo wint de eerste set van Nieminen na een break achter.

Djoko oogt al meteen heel scherp, hij weet wel dat Cilic gevaarlijk kan zijn.
    sig verwijderd door FA
    pi_61283276
    Set 1 naar cilic. Super set en tiebreak. Nu alleen de weg kwijt, djoko wint de eerste 10 punten in set 2.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61283338
    WTA klassieker tussen Marina Cilic en Novakia Djokovic
    pi_61283917
    17:00 Fish M. v Monfils G.
    19:00 Nadal R. v Querrey S.
    23:30 Nishikori K. v Del Potro J.
    03:00 Wawrinka S. v Murray A.
    pi_61285009
    Jammer dat Murray zo laat komt..wordt een mooie match denk ik.
    pi_61287319
    De volgende opponente van Jankovic
    wordt Sybille Bammer,die voor het eerst
    in haar loopbaan de laatste acht op een
    grand slam bereikte.De Oostenrijkse won
    van Marion Bartoli met 7-6 (3),0-6,6-4.

De Française deed zichzelf de das om in
    de drukkende hitte op Flushing Meadows.
    Ze probeerde door het aangaan van lange
    rally's Bammer te vermoeien,maar in de
    slotfase moest Bartoli voor de tweede
    keer een medische time-out nemen.

Even later,op 4-5 en 0-30,was de tank
    ineens geheel leeg en kreeg Bammer de
    laatste twee punten bijkans cadeau."Ik
    had een dag niet gegeten.Dat ik het nog
    3 uur heb volgehouden,is een wonder",zo
    verklaarde Bartoli haar ineenstorting.

-

=

pi_61287545
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 09:48 schreef kevin_ het volgende:
    Jammer dat Murray zo laat komt..wordt een mooie match denk ik.
    Kan ook voor 3-en al zijn hoor. Ligt er een beetje aan hoe lang de vrouwenpartij daarvoor duurt.
    sig verwijderd door FA
    pi_61295565
    Hup Monfils
    pi_61296179
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
    Hup Monfils
      maandag 1 september 2008 @ 17:23:49 #257
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61296621
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 17:07 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Eurosport.

Heeft iemand een link naar dat channelsurfing?

Edit: al gevonden. Voor wie hem niet heeft: Channelsurfing

[ Bericht 8% gewijzigd door Federer-fan op 01-09-2008 19:15:56 ]
      maandag 1 september 2008 @ 18:03:04 #258
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61297571
    Het zou leuk zijn als ze op Eurosport toch nog wat tennis zouden uitzenden vandaag.

Ze zouden daar net als bij Sport1 meerdere kanalen moeten hebben (ik weet dat er ook Eurosport2 is) zodat ze van alles tegelijkertijd live kunnen uitzenden. Erg primitief vind ik het dat dat niet kan.
    pi_61297860
    Monfils geeft uit het niets de set af met 5-7
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61298135
    en meteen 3-0 achter..kom op Gael!
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61298663
    Eurosport is over een paar minuten live met Safina en de duitser.
    pi_61298849
    Weer geen mannentennis
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      maandag 1 september 2008 @ 19:15:10 #263
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61299390
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef Tim86 het volgende:
    Weer geen mannentennis
    Ja, belachelijk.
    pi_61299392
    GSM Fish, redelijk simpel opnieuw .
    sig verwijderd door FA
      maandag 1 september 2008 @ 19:19:49 #265
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61299565
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef Ambrosius het volgende:
    GSM Fish, redelijk simpel opnieuw .
    Verbaast me heel erg. Wel knap en leuk, want ik vind Fish wel sympathiek. Die persconerentie van hem laatst. Heeft iemand die gezien? Niet dat hij gekke dingen zei, maar het ging allemaal erg rustig aan. Hij sliep zo ongeveer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 01-09-2008 19:56:55 ]
      maandag 1 september 2008 @ 19:32:41 #266
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61299996
    Mooie vertaling van het woord 'role model' door Ted: model om naar uit te kijken.
      maandag 1 september 2008 @ 19:56:07 #267
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61300786
    Nadal gaat hard: 3-1* voor in 12 minuten.
      maandag 1 september 2008 @ 20:08:24 #268
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61301215
    Nadal gaat nog harder: *5-2 voor nu. Hoop dat dit niet weer zo'n voorspelbare driesetter wordt maa het ziet er wel naar uit.
    pi_61301295
    wat een slechte volleys heeft die querrey, alleen niet af!
    pi_61301313
    Ziet er idd niet al te spannend uit
    pi_61301426
    6-2 Nadal, dit wordt een heel saaie match, een beetje als verwacht toch wel.
    sig verwijderd door FA
    pi_61302006
    Rafa wordt op love teruggebroken . 2-2.
    sig verwijderd door FA
      maandag 1 september 2008 @ 21:01:37 #273
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61303082
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
    Rafa wordt op love teruggebroken . 2-2.
    Wat een feest. Toch een wedstrijd.
    pi_61303099
    En weer op love teruggebroken: 5-5 nu.
    sig verwijderd door FA
    pi_61303165
    Pennetta dolt Mauresmo compleet. Vanaf 3-3 wint Pennatta 9 games op rij: 3-6 0-6 GSM.
    sig verwijderd door FA
    pi_61303349
    Set Querrey! 7-5. 4 games op rij.
    sig verwijderd door FA
      maandag 1 september 2008 @ 21:11:21 #277
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61303433
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
    Set Querrey! 7-5. 4 games op rij.
    Querrey in the zone. Hopelijk houdt hij het vol. Ik vind Nadal geweldig maar ik ben het een beetje zat om hem te zien winnen. Ik vind hem af en toe een beetje een robot, omdat hij gewoon nooit een slechte dag lijkt te hebben.
      maandag 1 september 2008 @ 21:12:52 #278
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61303493
    Wat een begin van de 3e set voor Querrey. Twee dubbele fouten op rij en meteen 0-30.

Nu een ace. 15-30.
    pi_61303527
    Break Rafa, nu stoomt 'ie door.
    sig verwijderd door FA
    pi_61304971
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
    Break Rafa, nu stoomt 'ie door.
    Ja, jij snapt het .

Sam held .
    pi_61304977
    Weer een rebreak: 4-4. Rafa serveert uitermate ruk.
    sig verwijderd door FA
    pi_61305063
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ja, jij snapt het .

Sam held .
    Waar heb jij gezegd dat Rafa teruggebroken zou worden ?
    sig verwijderd door FA
    pi_61305089
    Wat een heerlijk begin, hopelijk kan Querrey dit volhouden.
    That's all folks!
    pi_61305231
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waar heb jij gezegd dat Rafa teruggebroken zou worden ?
    Ik heb niks gezegd, omdat ik het niet weet. Maar Ambro weet het altijd zo goed he .
    pi_61305379
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 21:50 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik heb niks gezegd, omdat ik het niet weet. Maar Ambro weet het altijd zo goed he .
    Nee, ik heb vaker partijen van Rafa gezien.

Als je niks zegt, kun je ook weinig fout doen hè .

5-5.
    sig verwijderd door FA
    pi_61305833
    omg, zap je wel even langs eurosport
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_61305980
    Set Rafa, sterke tie-break.
    sig verwijderd door FA
    pi_61306583
    Tuurlijk Ted, Nadal transpireert bijna niet inderdaad
    pi_61307272
    De backhandhoek van Nadal (linkerkant), zeker Ted, Nadal speelt vandaag met rechts.
    sig verwijderd door FA
    pi_61307353
    "In de vorige set brak Querrey ook in de 8e game terug, maar dit is de 7e"

maandag 1 september 2008 @ 22:39:10 #291
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61307412
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
    "In de vorige set brak Querrey ook in de 8e game terug, maar dit is de 7e"

pi_61307714
    Heerlijke partij om naar te kijken
    pi_61307782
    Dat was een 1e service hoor Ted. Geen 2e.

Als hij via het net in het servicevak komt dan mag je nog een keer.
    pi_61307815
    Nadal houdt na 7 BP toch de game, 5-2* voor nu.
    sig verwijderd door FA
    pi_61307887
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef Bruce117 het volgende:
    Prachtig !
    Nadal moet wel winnen
    pi_61307941
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 22:46 schreef Bruce117 het volgende:
    Maar ik vond Djokovic - Cilic wel 3x zo leuk.
      maandag 1 september 2008 @ 22:52:49 #297
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_61307988
    Die Querry lijkt zo houterig, maar is toch best een leuke speler.
    Weisst
    pi_61308145
    quote:
    Op maandag 1 september 2008 22:50 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Prachtig !
    Nadal moet wel winnen
    Dat doet hij dan ook.
    pi_61308163
    GSM Rafa, maar zeker een leuke wedstrijd. Dat had ik na de eerste set zeker niet gedacht.
    sig verwijderd door FA
    pi_61308337

Held !
    pi_61308540
    Kijken of Radwanska een kans heeft tegen Williams,
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')