Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Waarom weigerde die hond van een Cipolla een hand te geven?
Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.
Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijk
Ik dacht altijd dat Wawrinka geen gevoel voor humor had.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nalby staat achter hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voorspelbaar. Alle favorieten gaan door.
Dat hij de set expres wegtankte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:07 schreef TubewayDigital het volgende:
commentator: "dit mag niet, hij reageert niet" vlak na de service van murray waarmee hij de set uitserveert.
WTF bedoelt die gast?
hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.quote:
Dit vond ik aardig duidelijk. Melzer deed amper nog moeite vanaf 3-0 in die set en gaf het expres weg om te focussen op die vijfde. Hij liet deze service, en nog veel meer, gewoon lopen en reageerde dus niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
Is toch wel duidelijk? Wegtanken is onsportief en zo, en er zijn momenten geweest dat spelers daar waarschuwingen voor kregen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
Federer 2006: No way.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, NAdal gaat dus gewoon de USO winnen..Had ik niet verwacht, dacht dat ie moe was en zoo...MAar hij was echt fucking indrukwekkend tegen Troicki
En hij zit aan de andere kant van Djoko en Fed, dus een finale is sowieso wel zeker. Echt, het is natuurlijk nog niet zeker, maar die Nadal...als hij hier de USO wint...Beste jaar ooit, overtreft die van Fed in alle opzichten...en dat na zo'n kutstart van het jaar
100% mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
Oke, maar OS gaat een beetje lastig aangezien die in 2006 niet was. Roland Garros en Wimbledon winnen vind ik niet voor meer gelden dan de AO en Wimbledon. En Federer heeft ook een finale plaats op Roland Garros. Dus alle 4 de Grand Slams de finale gehaald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Saai zeg, die wedstrijden van Nadal.![]()
Ik heb nog een grap. Op verzoek van een aantal mensen had ik ze in het SC-topic geplaatst., maar daar vinden ze ze niet leuk. Dus ik probeer het hier nog een keer en daarna ga ik een andere hobby zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NJa, vandaag in het SC-topic, maar daar krijg ik geen steun, dus kom ik hier maar weer.quote:
Ligt er iemand op de grond van het lachen om mijn grappen?quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Monfils is een beetje de FF van de ATP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |