abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61253298

Place: Flushing Meadows, NY
Date: Aug. 25 - Sept. 7, 2008
Draw Size: 128
Surface: Hard
Prize Money: US $7,950,000

Officiele Site ATP Tour Klik
Website: http://www.usopen.org/en_US/index.html
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches Klik
Draws: Klik

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op US Open schedule tijd + 6 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 New York tijd begint, begint om 17.00 in hier.

Dus een wedstrijd die om 19.00 New York tijd begint, begint om 01.00 hier.

Roger Federer: 2004, 2005, 2006, 2007

Poll: Wie wint de US Open 2008?
  • Roger Federer
  • Rafael Nadal
  • Novak Djokovic
  • Iemand anders..
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

We feliciteren Rafael Nadal met het behalen van de nummer 1 positie. De positie die sinds Februari 2004 achtereenvolgend in handen was van Roger Federer.

Poll: Wie wint de US Open 2008 bij de vrouwen?
  • Ana Ivanovic
  • Jelena Jankovic
  • Svetlana Kuznetsova
  • Serena Williams
  • Elena Dementieva
  • Dinara Safina
  • Venus Williams
  • Iemand anders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De OpeningsPost van dit topic is gemaakt door TheGeneral en is ----hier---- te vinden!

Game On!
  • Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61253308
    Re-re-break .
    pi_61253320
    De hoeveelheid ballen die Melzer uit zn hol staat te trekken grenst aan het statistisch onmogelijke, rot toch op man

Andy in 5 overigens
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_61253323
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
    Re-re-break .
    haha?
    pi_61253372
    GSM WAWAAAAAAAAAAAAAAA

Never in doubt.7 games meer dan Cipolla.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61253379
    Wie-wa-wawrinka
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_61253389

Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253399
    Ja hoor, eerst komt het pak goed weg met Verdasco, nu met Wawrinka. En ik ben de zak met die homo van een Andy Murray. Een nieuwe toevoeging aan de blacklist van dat kutspel
    pi_61253490
    Maak een jank topic? lol
    pi_61253528
    Boezie boy, KLB
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253623
    Komaan, je mag dan kut spelen Andy, als je deze pot uit het vuur trekt zal ik je nooit meer verdoemen
    pi_61253631
    Lucker met je Andy Murray, door een klote dropshot van Melzer de set binnen
    pi_61253663
    Waarom weigerde die hond van een Cipolla een hand te geven?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61253683
    Hij was gefrustreerd omdat hij het niet leuk vindt dat wij door zijn in de XL game .
    pi_61253692
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:42 schreef Tim86 het volgende:
    Waarom weigerde die hond van een Cipolla een hand te geven?
    Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.
    - verwijderd door admin -
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:05 #16
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61253777
    Wat voorspelbaar. Alle favorieten gaan door.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61253964
    Melzer tankt deze set. Dat doet hij wel vaker, een setje tanken.
    pi_61253967
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:44 schreef groenen het volgende:

[..]

Cipolla had in de 3de set een blessure, maar Wawrinka vond van niet en begon met opzet mank te lopen om hem na te doen.
    Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijk
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61254049
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oh, dan geef ik hem eigenlijk wel gelijk
    Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uit
    pi_61254148
    commentator: "dit mag niet, hij reageert niet" vlak na de service van murray waarmee hij de set uitserveert.

WTF bedoelt die gast?
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:07:57 #21
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254156
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ze lieten dat stukje nog zien op Eurosport. Zag er wel leuk uit
    Ik dacht altijd dat Wawrinka geen gevoel voor humor had.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_61254168
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
    Wat voorspelbaar. Alle favorieten gaan door.
    Nalby staat achter hoor.
    - verwijderd door admin -
    pi_61254394
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:07 schreef TubewayDigital het volgende:
    commentator: "dit mag niet, hij reageert niet" vlak na de service van murray waarmee hij de set uitserveert.

WTF bedoelt die gast?
    Dat hij de set expres wegtankte.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61254629
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat hij de set expres wegtankte.
    hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:33:55 #25
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254734
    Is het schema voor morgen er al? De US Opensite werkt bij mij niet goed.
    pi_61254968
    Andy Murray, never in doubt
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:45:04 #27
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61254987
    Murray, met z'n 'spierbal'.
    pi_61255081
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hij zij "hij reageert" niet. Wat heeft dat met tanken te maken? Dat fuckin commentaar. Je blijft als kijker alleen maar met vraagtekens hangen.
    Dit vond ik aardig duidelijk. Melzer deed amper nog moeite vanaf 3-0 in die set en gaf het expres weg om te focussen op die vijfde. Hij liet deze service, en nog veel meer, gewoon lopen en reageerde dus niet.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61255088
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:29 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Is toch wel duidelijk? Wegtanken is onsportief en zo, en er zijn momenten geweest dat spelers daar waarschuwingen voor kregen...
    Ach het was even een godsgeschenk dat we de eerste 4 games zonder commentaar mochten hebben hoor

En Murray is een engerd, maar zijn spel is echt geniaal en dit was een mooie wedstrijd!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61255123
    Maar goed, NAdal gaat dus gewoon de USO winnen..Had ik niet verwacht, dacht dat ie moe was en zoo...MAar hij was echt fucking indrukwekkend tegen Troicki
    En hij zit aan de andere kant van Djoko en Fed, dus een finale is sowieso wel zeker. Echt, het is natuurlijk nog niet zeker, maar die Nadal...als hij hier de USO wint...Beste jaar ooit, overtreft die van Fed in alle opzichten...en dat na zo'n kutstart van het jaar
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61255237
    Murray en Wawa
    pi_61255455
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Norrage het volgende:
    Maar goed, NAdal gaat dus gewoon de USO winnen..Had ik niet verwacht, dacht dat ie moe was en zoo...MAar hij was echt fucking indrukwekkend tegen Troicki
    En hij zit aan de andere kant van Djoko en Fed, dus een finale is sowieso wel zeker. Echt, het is natuurlijk nog niet zeker, maar die Nadal...als hij hier de USO wint...Beste jaar ooit, overtreft die van Fed in alle opzichten...en dat na zo'n kutstart van het jaar
    Federer 2006: No way.

2004 trouwens ook niet. Tenzij hij na de US Open nog een boel weet te winnen waaronder de Masters Cup.

Wel tof dat Murray door is. Is toch een leukere speler dan Melzer..

En Monfils serveert voor de 2e set.
    pi_61255526
    commentator nu bij monfies nalby is wel ok.
    pi_61255564
    Fat Dave 2-0 in sets achter.
    pi_61255611
    Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
    Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
    Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
    pi_61255909
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
    Evenveel grand slams, +OS, en van die grand slams Roland Garros EN wimbledon. verder heeft hij aanzienlijk meer tegenstand dan Fed toen (geen persoon zoals Djokovic).
    Verder evenveel master toernooien (moet ie nog wel ff madrid of parijs winnen, maar dat zie ik wel gebeuren)...en ook nog een zeer zieke grove winning streak...
    Nou, wellicht kan je het moeilijk als beter zien dan Feds gloriejaren, maar zeker gelijkwaardig. En ik ben vól respect voor Fedje hoor.
    100% mee eens
    pi_61255986
    Die Monfils lijkt zichzelf ook eindelijk weer teruggevonden te hebben zeg. Was misschien nog wel de grootste belofte samen met Rafa...Halve finale RG nu en sindsdien ook gewoon goed...Jammer dat hij zich af en toe blesseert omdat ie te hard comeon roept
    pi_61256007

zit ie nou zijn persoonlijke tennismanager te bespreken met de luisteraar (hij kon nalby goedkoop kopen)
    pi_61256047
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
    Oke, maar OS gaat een beetje lastig aangezien die in 2006 niet was. Roland Garros en Wimbledon winnen vind ik niet voor meer gelden dan de AO en Wimbledon. En Federer heeft ook een finale plaats op Roland Garros. Dus alle 4 de Grand Slams de finale gehaald.

Federer had ook een winning streak van +30.

Puntenaantal van 8370 zegt misschien nog wel het meest. En dat zonder 400 punten van een Olympische Spelen.

Meer tegenstand vind ik ook niet echt. Het zijn gewoon een beetje dezelfde als nu. Djokovic is er alleen bij dan, maar je gaat me niet zeggen dat de Fed van 2006 veel van djoko had verloren. Dat Nadal dat wel doet (een paar keer maar trouwens) is zijn fout.

Ook kwalificeerde hij zich als snelste ooit voor de Masters Cup in 2006.
    En hij passeerde de 1000 race punten sneller dan ooit iemand anders in 2006.

In 2006 waren het op 1 toernooi na allemaal minimaal finale plaatsen voor Fed op de grote toernooien.

92-5 winst verlies.

Wat allemaal niet wil zeggen dat wat Nadal nu doet niet een ongelooflijke prestatie is.
    Ik vind het persoonlijk alleen niet beter dan de Federer van 2006.

Oftewel pas op als je aan Federer komt
    pi_61256153
    de commentator van nu is gewoon ronduit leuk
    "Opnieuw een slagkeuze van niks" wanneer nalby een dropshot uit plaatst
    pi_61256235
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
    Saai zeg, die wedstrijden van Nadal.

Ik heb nog een grap. Op verzoek van een aantal mensen had ik ze in het SC-topic geplaatst., maar daar vinden ze ze niet leuk. Dus ik probeer het hier nog een keer en daarna ga ik een andere hobby zoeken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_61256269
    Haha die ergernis van de commentator bij elke duikeling van Monfils
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256286
    Die had je ook al gehad FF
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_61256290
    En weer ligt hij op de grond
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:46:03 #45
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256307
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Tim86 het volgende:
    Die had je ook al gehad FF
    NJa, vandaag in het SC-topic, maar daar krijg ik geen steun, dus kom ik hier maar weer.
    pi_61256340
    Sta je 6-3 6-4 5-1 voor. Scheur je je enkel banden door die domme acties... Het zal je gebeuren
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:47:14 #47
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256345
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
    En weer ligt hij op de grond
    Ligt er iemand op de grond van het lachen om mijn grappen? Da's dan voor het eerst.
    pi_61256381
    Maar ik moet toegeven. Het zorgt wel voor spektakel wat Monfils doet.
    pi_61256422
    Monfils is een beetje de FF van de ATP..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:52:01 #50
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_61256474
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef Tim86 het volgende:
    Monfils is een beetje de FF van de ATP.

En je staat meteen in mijn sig.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')