We zijn bijna allemaal ontsnapt vandaag (velen voor de 2e keer na het fiasco Verdasco) dus jij verdient het ook welquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ferrer moet nog wel even de vijfde winnen natuurlijk.
De 23e zege op rij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef Tim86 het volgende:
GSM Del Potro: 6-4 6-7 6-1 3-6 6-3
Fucking epic!
[ afbeelding ]
Ik verdien het helemaal niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We zijn bijna allemaal ontsnapt vandaag (velen voor de 2e keer na het fiasco Verdasco) dus jij verdient het ook wel
quote:
Denk je dat ze Federer niet uitzenden? Waar baseer je dit allemaal op?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Vanavond had een prachtig programma kunnen zijn:
Beginnen met wat Russische actie met Tursunov-Davydenko, gevolgd door de test voor Rodger: Stepanek-Federer en daarna Robredo-Tsonga. Daarna wat ramwerk van Gonzalez gevolgd door Djokovic-Cilic. Als het even wat saaier wordt hadden we wat Roddick-Seppi of Verdasco-Andreev (ook een mooie) kunnen zien.
Helaas krijgen we waarschijnlijk Jankovic-Wozniacki , Bartoli en Dementieva te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat ze Federer niet uitzenden? Waar baseer je dit allemaal op?
Even een grap:Nu lijkt het niet eens meer op een grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu lijkt het niet eens meer op een grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |