AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehmaar wat voor opleiding doe je dan? Gewoon fotografie?
En fijne avond josss!
Dario komt idd over als een goede spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel met baas Dario in de spits
Ja, lijkt me sowieso duur als je al die apparatuur aan moet schaffen! Had je die camera al wel of heb je die puur voor de opleiding gekocht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.Wel heel duur, vooral als je ouders nogal niet rijk zijn
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dario komt idd over als een goede spelerOp het AT toonde hij werklust, techniek en agressie. Just what i like
Hadden we al, maar diequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, lijkt me sowieso duur als je al die apparatuur aan moet schaffen! Had je die camera al wel of heb je die puur voor de opleiding gekocht?
Maar klinkt leuk joh!
Hij kan ook Ajax op zijn hollands zeggen. Dus niet Eejex, maar Aajaxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"
Als het goed is zegt men in Argentinie ook geen Eejexquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij kan ook Ajax op zijn hollands zeggen. Dus niet Eejex, maar Aajax![]()
De held
Wie is we?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hadden we al, maar dieLens
is nieuw. Lijkt me idd ook heel leuk.
Misschien mag je wel ooit mijn model spelen![]()
Wijsneus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als het goed is zegt men in Argentinie ook geen Eejex
Ik en mijn oudersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is we?En haha zit me niet zo jaloers te maken. Ik heb lekker een Canon AE-1 SLR met 3 lenzen erbij
ben jij nu jaloers
? (Wel even ja zeggen please).
En dan kun je maar beter hele mooie foto's maken
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wijsneus.Ik merk wel als ik engels praat dat ik ook snel geneigd ben Eejex te zeggen
Leuk is dat wel. Hebben we de ene Latino afgeleerd geen schwalbes meer te maken. Krijgen we er een duikelende, opvliegende, scheidsuitscheldende Argentino bijquote:
Ja hij schijnt veel gele kaarten te krijgen. Niet voor overtredingen maar schwalbes, ruzies en scheldpartijnequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leuk is dat wel. Hebben we de ene Latino afgeleerd geen schwalbes meer te maken. Krijgen we er een duikelende, opvliegende, scheidsuitscheldende Argentino bij![]()
Wel mooi. iig iemand die altijd doorzetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja hij schijnt veel gele kaarten te krijgen. Niet voor overtredingen maar schwalbes, ruzies en scheldpartijne
Ik weet niet precies wat voor lenzen eigenlijk, en ik ben te lui om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik en mijn oudersWat voor lenzen? dan ben ik misschien jaloers
![]()
en over dat laatste: Ik ben fotografie studentdus dat moet ik zeker kunnen
Juup, echt, slotjes, KLB SC naar ONZ, steeds ons topic sluiten bij 300 posts, disclaimers in onze OP zetten, ala, maar vergelijk Hayden NOOIT meer, maar dan ook echt NOOIT meer met Paris Hilton.quote:
Kanker... fotonicaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
AV productie op Koning Willem 1 College te Den Bosch. Eerste jaar is combi van Fotografie/Video en daarna kies je je richting.Wel heel duur, vooral als je ouders nogal niet rijk zijn
quote:
cookies ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
waarom zit BobbyB 6 posts lang in zichzelf te praten!!!
quote:
Ajax.quote:
Ook nieuw voor mij, ik dacht altijd dat het zo`n leuk dorp wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERTILBURG GODVERDOMME
ajakkesquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
Genoeg over voetbal.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook nieuw voor mij, ik dacht altijd dat het zo`n leuk dorp was
KANKERKACHELKAPSLOCKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
KANKERKANKERKANKERKANKERKANKERTILBURG GODVERDOMME
Tja mensen weten ook wel dat ik niet zo'n spraakgebrek heb. Als je me woorden in de mond wil leggen, doe het dan geloofwaardig.quote:
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?quote:
GAST!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zat ik dat lied nou net ook te luisteren?![]()
Jij bent eng.
Deed ik niet, dat was mijn tweede ik, omdat mijn ego zo groot is, kunnen we die makkelijk delen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef Acinonyx het volgende:
waarom zit BobbyB 6 posts lang in zichzelf te praten!!!
Misschien ook maar een wij gaan verliezen leren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En het is natuurlijk positief dat het enige wat hij in het Nederlands kan zeggen is "Wij gaan winnen!"
Die CD is echtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
Dat dacht ik al.quote:
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
BK ken je ook van die Herman Hermits, Something is happening?
Iemand die me niet negeertquote:
Ik vind die alternatieve clip overigens maar niks, tof dat het in Nederland is, maar meer een homevideo achtig idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef GasTurbine het volgende:
Viva la vida is toch wel een tof liedje
aiaiaiaiaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
and it started happening when you walked byyyyhyyyhyhyyyy
Ik negeer jou nooit. Jij was mijn eerste mattie op FOK! jeweets.quote:
OG LOC is de naam uit een post geledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef GasTurbine het volgende:
OG LOC is de naam voor nu, zuiglingen!
Hoe kom je daarbij?quote:
Ganz geyl.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zomaar een plotselinge ingeving.
God is love.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat god bestaat ? Ja huh.. het is omdat het zo geschreven staat. En waarom staat het zo geschreven ? Jah dat staat ook weer ergens geschreven.. Ja hou je kop dan man ! *jaagt gristenen weg met knoflook en anti-kruis*
Van The Beatles ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die kikker en die hele dierenoptocht in die clip![]()
![]()
?
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11quote:
doh.quote:
Daarom verbied hij free-love ?quote:
MAKE COOKIES NOT WAR !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
MAKE LOVE NOT WAR!!11FLOWERPOWER!!1EINS!11
/hippiemode
Niet. Ik heb het berichte opgeslagen in mijn hartjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NU NEGEER JIJ MIJN AARDIGE POST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |