Het mag een verrassing zijn, maar je mag het ook van tevoren aankondigen. Net wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Moet je van te voren zeggen wat je mee gaat brengen of mag het een verrassing zijn?
staat dat ergens?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
Mogen zeker alleen weer vrouwen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
oh nee geen tvp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Annie, het is een iedereen-die-iets-meebrengt-en-zich-aanmeld-mag-komen-meet. Jij mag dus ook komen met je wederhelft![]()
tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vorige meet was tieten only.
...en waarom mocht jij dan niet komenquote:
Je staat op de logeerlijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien ook wel, bedacht ik net... moet even checken tot hoe laat de bezigheid duurt die ik heb die dag (gedenkdag voor oma van René met hele familie, iets leuks doen en zulks)
kan dan alleen niets meenemen, maar wil dan wel blijven tukken
Aanhang is ook welkomquote:
Anders wij welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, toch jammer, maar wij gaan lekker veeeeeel leukere dingen doen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi. Wij komen niet, want we zitten dan in Rome, huwelijksjubileum enzo
Is deze plaats nog vrij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
en dan is er eventueel nog 1 plekje bij mij in bed
ik vast ook. hard aan het paper schrijven enzo. heerlijk! In de kou...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, toch jammer, maar wij gaan lekker veeeeeel leukere dingen doen
Zo leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
... Maar eerst zondag naar Edinburgh
Heb er wel zin in, vooral in het weekendje-met-vriendin
Tja..... en toch gun ik dit mezelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vast ook. hard aan het paper schrijven enzo. heerlijk! In de kou...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo leukEdinburgh, Scotland
[..]
Tja..... en toch gun ik dit mezelf.
Dons, babe. Een donzen dekbed en minstens 3 donzen kussens. Die maken geen plek voor een man, sorry. Als je t erop wilt wagen, be my guest. Maar ik raad je de woonkamer met MoBlo, René, Isa en D_H aanquote:
Is 't wel een 2 persoonsbed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dons, babe. Een donzen dekbed en minstens 3 donzen kussens. Die maken geen plek voor een man, sorry. Als je t erop wilt wagen, be my guest. Maar ik raad je de woonkamer met MoBlo, René, Isa en D_H aan
Voor de duidelijkheid, dat ligt volledig aan de hoeveelheid dons op mijn bed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:38 schreef Vork het volgende:
Dons.Nee dan pas ik. Dat overleef ik niet.
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
dons is synoniem voor hete stomende seks?![]()
Ik snap, anders had ik het ook niet gevraagd, tenzij ik wist van de hoeveelheid dons op jouw bed natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat ligt volledig aan de hoeveelheid dons op mijn bed!
Ja, dat idee had ik ook alquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed..
Ik heb een vreemde regel heh, ik laat geen vreemde mannen in mn bed. Sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al![]()
@Lein: als je dat leuk vind dan kom ik maar ik blijf alleen slapen als ik bij jou in bed mag
Dan heb je pechquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde regel heh, ik laat geen vreemde mannen in mn bed. Sorry.
Jaaaaa maar dat is andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:48 schreef Vork het volgende:
Maar je gaat wel bij vreemde mannen in bed liggen
Ik snurk nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heb je pechmaarre zou k ook niet doen heur, mss snurk je wel
Dat was wel heet en stomend ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaaaaa maar dat is andersDat was met een vriendin erbij
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg het nog steeds warm als ik er aan terug denk
Beidequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?
Wouldn't you like to knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?
Ehhh... Annie, dit gaat over een andere keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het hele huis was die nacht heet en stomend. En nee, er vond geen orgie plaats.
Damn right.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
Vork slaapt zo te lezen niet alleen die nacht
Dat verklaart al die klamme nachten met jou, het ging maar niet stomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:43 schreef Vork het volgende:
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed..
Ja eh, komen dusquote:
Wat anders?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja eh, komen dusZeur. En neem iets vega's mee.
Mijn ouders waren niet eens thuis. Nouja, ze moeten het zelf weten, tis hun huis natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar, de anderen hebben nog zo goed opgeruimd, de vorige keer. Terwijl jouw ouders lagen te hatseflatsen.
Eerlijk gezegd zou ik er ook wat moeite mee hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn ouders waren niet eens thuis. Nouja, ze moeten het zelf weten, tis hun huis natuurlijk.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom, denk ik... Waarom zouden ze er moeite mee hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik er ook wat moeite mee hebben
Mensen die je totaal niet kent, zitten in en op jouw spullen, terwijl je er niet bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom, denk ik... Waarom zouden ze er moeite mee hebben?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen die neurotisch is, steek je hand op!
Mijn ouders vonden het de eerste keer ook primaquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, mijn ouders zouden het wel prima vinden denk ik. En ik ben ook deze maand jarigMaar goed, het hoeft niet altijd all eyes on PF te zijn.
Kennelijk voelt het niet goed genoeg om het nog een keer toe te staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn ouders vonden het de eerste keer ook prima
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan ben ik echt heel moe en ga ik slapen. Word ik wakker. Is het hele huis al schoon
Of zeggen ze.. Oh nee hoor ik ruim wel op/ga wel fruitsalade maken/etc
Wel schattig maar feesten zonder ouders zijn wel de beste![]()
Is dat huis zo groot dat wel er allemaal inpassen?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En anders kan het ook bij mij. Of misschien in het huis wat je zo mooi hebt schoongemaakt?
Geen idee! Moet je Lein vragenquote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Is dat huis zo groot dat wel er allemaal inpassen?
stapelgek!quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Moet je Lein vragenHet is nu in ieder geval wèl schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Sorry, ik moest lachen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Het gaat niet door, ik moet werkenSorry
Doe dat vooral! Ik ga nog wel een keer een gewoon feestje houden. Een afstudeer-feestje ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry, ik moest lachen!
Maar dan ga ik naar een ander feestje.
Ik moet ook werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
tutholaquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Een massa afstudeer-feestje zelfs dan, als alles mee zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe dat vooral! Ik ga nog wel een keer een gewoon feestje houden. Een afstudeer-feestje ofzo
Daar doen we het voor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Een massa afstudeer-feestje zelfs dan, als alles mee zit.
Februari/maart toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Daar doen we het voor!
Moet ik al een datum vrijhouden? Ik heb tot nu toe nog maar 1 vakantie gepland.
Ik heb geen idee wanneer iedereen hier afstudeert! Maar het klinkt enigszins aannemelijk.quote:
februari/maart. Als alles meezit en ik kan volgende week ofzo beginnen, dan haal ik de eerstvolgende diploma-uitreiking van school nog. En die is op 16 maart. Dus daarvoor wil ik het eigenlijk wel afgerond hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen idee wanneer iedereen hier afstudeert! Maar het klinkt enigszins aannemelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |