Het mag een verrassing zijn, maar je mag het ook van tevoren aankondigen. Net wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Moet je van te voren zeggen wat je mee gaat brengen of mag het een verrassing zijn?
staat dat ergens?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
Mogen zeker alleen weer vrouwen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef DarkElf het volgende:
oh nee geen tvp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Annie, het is een iedereen-die-iets-meebrengt-en-zich-aanmeld-mag-komen-meet. Jij mag dus ook komen met je wederhelft![]()
tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vorige meet was tieten only.
...en waarom mocht jij dan niet komenquote:
Je staat op de logeerlijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien ook wel, bedacht ik net... moet even checken tot hoe laat de bezigheid duurt die ik heb die dag (gedenkdag voor oma van René met hele familie, iets leuks doen en zulks)
kan dan alleen niets meenemen, maar wil dan wel blijven tukken
Aanhang is ook welkomquote:
Anders wij welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, toch jammer, maar wij gaan lekker veeeeeel leukere dingen doen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi. Wij komen niet, want we zitten dan in Rome, huwelijksjubileum enzo
Is deze plaats nog vrij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
en dan is er eventueel nog 1 plekje bij mij in bed
ik vast ook. hard aan het paper schrijven enzo. heerlijk! In de kou...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, toch jammer, maar wij gaan lekker veeeeeel leukere dingen doen
Zo leukquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
... Maar eerst zondag naar Edinburgh
Heb er wel zin in, vooral in het weekendje-met-vriendin
Tja..... en toch gun ik dit mezelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vast ook. hard aan het paper schrijven enzo. heerlijk! In de kou...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo leukEdinburgh, Scotland
[..]
Tja..... en toch gun ik dit mezelf.
Dons, babe. Een donzen dekbed en minstens 3 donzen kussens. Die maken geen plek voor een man, sorry. Als je t erop wilt wagen, be my guest. Maar ik raad je de woonkamer met MoBlo, René, Isa en D_H aanquote:
Is 't wel een 2 persoonsbed?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dons, babe. Een donzen dekbed en minstens 3 donzen kussens. Die maken geen plek voor een man, sorry. Als je t erop wilt wagen, be my guest. Maar ik raad je de woonkamer met MoBlo, René, Isa en D_H aan
Voor de duidelijkheid, dat ligt volledig aan de hoeveelheid dons op mijn bed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:38 schreef Vork het volgende:
Dons.Nee dan pas ik. Dat overleef ik niet.
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
dons is synoniem voor hete stomende seks?![]()
Ik snap, anders had ik het ook niet gevraagd, tenzij ik wist van de hoeveelheid dons op jouw bed natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat ligt volledig aan de hoeveelheid dons op mijn bed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |