Kennelijk voelt het niet goed genoeg om het nog een keer toe te staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn ouders vonden het de eerste keer ook prima
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan ben ik echt heel moe en ga ik slapen. Word ik wakker. Is het hele huis al schoon
Of zeggen ze.. Oh nee hoor ik ruim wel op/ga wel fruitsalade maken/etc
Wel schattig maar feesten zonder ouders zijn wel de beste![]()
Is dat huis zo groot dat wel er allemaal inpassen?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En anders kan het ook bij mij. Of misschien in het huis wat je zo mooi hebt schoongemaakt?
Geen idee! Moet je Lein vragenquote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
Is dat huis zo groot dat wel er allemaal inpassen?
stapelgek!quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Moet je Lein vragenHet is nu in ieder geval wèl schoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Sorry, ik moest lachen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Het gaat niet door, ik moet werkenSorry
Doe dat vooral! Ik ga nog wel een keer een gewoon feestje houden. Een afstudeer-feestje ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Sorry, ik moest lachen!
Maar dan ga ik naar een ander feestje.
Ik moet ook werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
tutholaquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Een massa afstudeer-feestje zelfs dan, als alles mee zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Doe dat vooral! Ik ga nog wel een keer een gewoon feestje houden. Een afstudeer-feestje ofzo
Daar doen we het voor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Een massa afstudeer-feestje zelfs dan, als alles mee zit.
Februari/maart toch?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Daar doen we het voor!
Moet ik al een datum vrijhouden? Ik heb tot nu toe nog maar 1 vakantie gepland.
Ik heb geen idee wanneer iedereen hier afstudeert! Maar het klinkt enigszins aannemelijk.quote:
februari/maart. Als alles meezit en ik kan volgende week ofzo beginnen, dan haal ik de eerstvolgende diploma-uitreiking van school nog. En die is op 16 maart. Dus daarvoor wil ik het eigenlijk wel afgerond hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen idee wanneer iedereen hier afstudeert! Maar het klinkt enigszins aannemelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |