Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
dons is synoniem voor hete stomende seks?![]()
Ik snap, anders had ik het ook niet gevraagd, tenzij ik wist van de hoeveelheid dons op jouw bed natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat ligt volledig aan de hoeveelheid dons op mijn bed!
Ja, dat idee had ik ook alquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed..
Ik heb een vreemde regel heh, ik laat geen vreemde mannen in mn bed. Sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik ook al![]()
@Lein: als je dat leuk vind dan kom ik maar ik blijf alleen slapen als ik bij jou in bed mag
Dan heb je pechquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde regel heh, ik laat geen vreemde mannen in mn bed. Sorry.
Jaaaaa maar dat is andersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:48 schreef Vork het volgende:
Maar je gaat wel bij vreemde mannen in bed liggen
Ik snurk nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:49 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heb je pechmaarre zou k ook niet doen heur, mss snurk je wel
Dat was wel heet en stomend ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaaaaa maar dat is andersDat was met een vriendin erbij
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg het nog steeds warm als ik er aan terug denk
Beidequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?
Wouldn't you like to knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
Vooral omdat Isa er ook bij lag? of is Vork zo heet?
Ehhh... Annie, dit gaat over een andere keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het hele huis was die nacht heet en stomend. En nee, er vond geen orgie plaats.
Damn right.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
Vork slaapt zo te lezen niet alleen die nacht
Dat verklaart al die klamme nachten met jou, het ging maar niet stomenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:43 schreef Vork het volgende:
Ja, ik ben allergisch voor hete stomende seks nou goed..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |