Net zoiets als Lost Highway dus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef Arcee het volgende:
Ne le dis à personne (2006)
[ afbeelding ]
Thriller/mystery. En dat is het idd. Onderhoudende, spannende film.
Hoe zit het nu allemaal precies?
Zo'n film dus.
Be warnedquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, heb een unlimited card, dus ga em wel eens een keertje kijken
Of misschien is het de schuld van al die mensen die niet voor kwaliteitsfilms betalen en ze gewoon downloaden, terwijl hersenloze films het goed blijven doen in cinema's voor mensen die gewoon een hersenloos avondje uit willen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt, maar van iedereen die er heen gaat en weer nieuwe bagger financiert. Iedereen die voor Disaster Movie betaalt, brengt de filmindustrie ernstig schade toe!
De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te bestedenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt,
De makers zullen er vast hun best wel voor hebben gedaan dunkt mequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te besteden
Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Lag het in ieder geval niet aan mij. Acteurs had ik ook gevonden, maar bedankt voor het zoeken iig. Ik kwam de film toevallig ergens op een site tegen, van het type waar we het volgens mij hier niet over mogen hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijk), en de dvd op yesasia als verkoop
hierzo?: http://www.dianying.com/en/title/21059quote:Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Help!
Chinese Horror/thriller/drama
Een studente heeft seks met een leraar om een stageplaats in Amerika te veroveren. Haar vriend komt er achter en ze vermoordt hem (denkt ze) in paniek belt ze de leraar. Haar vriend is toch niet dood en per ongeluk vermoordt de leraar hem dan toch. Ze verbergen het lijk.
Daarna volgende gebeurtenissen zich op en komt het tot een verrassende plotwending.
De film komt wat langzaam op gang, maar het verhaal wordt gedurende de film spannender, mysterieuzer en komt het, zoals al gezegd, tot een verrassend eind.
Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Year: 2008
Directed: Zhang Qi
Genre: Drama/Horror
Runtime: 96 mins
Country: China
Language: Mandarin
Cast: Song Jia, Shi Liang, Zhu Hong Jia, Liu Bo, Guan Xiao Tong, A Si Ru
[ afbeelding ]
Ik heb hem gisteren bekeken omdat hij hier al eerder in dit topic was aangeraden.quote:Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Children of men
[ afbeelding ]
Wel een goede film, alleen het eind is nogal abrupt en een beetje jammer.
nee maar toch beter dan niks?quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is toch geen imdb.
Hoe droog is die film.quote:Op zondag 14 september 2008 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Stukjes van Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |