abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2008 @ 00:22:13 #211
862 Arcee
Look closer
pi_61592467
Ne le dis à personne (2006)

Thriller/mystery. En dat is het idd. Onderhoudende, spannende film.

Hoe zit het nu allemaal precies?

Zo'n film dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61592536
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef Arcee het volgende:
Ne le dis à personne (2006)

[ afbeelding ]

Thriller/mystery. En dat is het idd. Onderhoudende, spannende film.

Hoe zit het nu allemaal precies?

Zo'n film dus.
Net zoiets als Lost Highway dus?
pi_61596478
Sennen joyû (2001)
Of dus de Millennium Actress. Japanse animatiefilm. De film gaat over een Japanse actrice Chiyoko, die ondertussen een geïsoleerde oude vrouw geworden is. Een regisseur die een grote fan van haar is, gaat haar samen met een cameraman opzoeken om een documentaire over haar te maken. Het blijkt dat doorheen de carrière van Chiyoko, die in allerlei films meegespeeld in verschillende periodes van de Japanse geschiedenis, een zoektocht naar een mysterieuze man de leidraad geweest is. Dit wordt niet alleen verteld via flashbacks, maar ook via delen van de films waarin soms ook de regisseur en de cameraman lijken mee te spelen. Vaak is het dan ook niet duidelijk wat er nu eigenlijk aan het gebeuren is.
Een aanrader!
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:02:49 #214
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61598354
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, heb een unlimited card, dus ga em wel eens een keertje kijken
Be warned Zelfs al had ik een unlimited card dan zou ik `m nog niet gaan kijken
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:36:24 #215
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_61601212
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt, maar van iedereen die er heen gaat en weer nieuwe bagger financiert. Iedereen die voor Disaster Movie betaalt, brengt de filmindustrie ernstig schade toe!
pi_61601265
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt, maar van iedereen die er heen gaat en weer nieuwe bagger financiert. Iedereen die voor Disaster Movie betaalt, brengt de filmindustrie ernstig schade toe!
Of misschien is het de schuld van al die mensen die niet voor kwaliteitsfilms betalen en ze gewoon downloaden, terwijl hersenloze films het goed blijven doen in cinema's voor mensen die gewoon een hersenloos avondje uit willen?
pi_61601298
Ik gok toch dat hersenloos bij een hoop bioscoopbezoekers geen keuze is
Where facts are few, experts are many.
pi_61603514
Gangs of New York

Gisteravond op tv weer een keer gezien. Ik vind het een lekker groots opgezette, spannende film, mooie cast, indrukwekkende beelden en gewoon heel leuk Tis een lange zit, maar hij blijft tot het einde vermaken, al is het maar om te smullen van alle scenes met Daniel Day Lewis. Films als deze zie je helaas niet vaak, maar hij blijft je dan ook zeker bij.
IMDb score: 7.3/10
Mijn score: 8/10

I, Robot

Tja. Hij laat me altijd een beetje met gemengde gevoelens achter. Aan de ene kant heb ik een mooie Science Fiction gezien met veel special-effects, aan de andere kant laten de personages me volkomen koud. Smith is altijd wel leuk om te zien, maar hij krijgt hier gewoon niet veel om mee te werken. De film is nergens echt grappig, zijn 'chemie' met zijn vrouwelijke tegenspeelster bestaat niet en de stad oogt soms nogal 'nep'. Minority Report deed dit in alle opzichten beter en volwassener. Maar goed, het blijft natuurlijk een popcorn film en daar schiet de film gelukkig niet te kort. Veel actie, een goede climax en toch wel een spannend verhaal.
IMDb score: 7.0/10
Mijn score: 7/10

There Will Be Blood

De score die ik deze film geef is eigenlijk symbolisch. Geen enkele film is perfect, maar deze heeft toch absoluut alles wat ik een film zoek. Hij staat dan hoe dan ook in mijn top 10 en ik krijg er maar geen genoeg van. Of het nou de overdonderende cinematography is, het episch opgezette verhaal, de bijzondere soundtrack of het intense acteren van Day Lewis, dit is gewoon een modern meesterwerk. Hoe vaak ik hem ook zie, dit blijft 1 van de beste films die ik ooit gezien heb. Grote klasse
IMDb score: 8.4/10
Mijn score: 10/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  zaterdag 13 september 2008 @ 21:15:50 #219
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61608806
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt,
De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te besteden
  zaterdag 13 september 2008 @ 22:04:25 #220
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61609934
Kwaidan
Thema`s als liefde, eenzaamheid, leven en dood komen, aan de hand van vier verschillende oud Japanse verhalen, in deze 183 minuten durende film voorbij. Daar ligt wellicht het probleem van de film: het zijn eigenlijk 4 aparte films waarvan niet alle 4 even interessant zijn.Daardoor komt de film te fragmentarisch over.
De eerste 2 episodes zijn prachtig en (ondanks het lage tempo) meeslepend. Vooral The Woman Of Snow is briljant. Maar de laatste 2 episodes (en dan met name de 3e) zijn te traag en gewoon niet interessant. Hoichi The Earless is daarbij ook nog eens veel te lang uitgerekt.
Pluspunten zijn dat de regie geweldig is en de film er gewoon prachtig uitziet. De sets en de cinematography zijn subliem.
Het is zeker de moeite van het kijken waard en er valt genoeg te genieten maar stiekem had ik er toch iets meer van verwacht.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_61610119
Net gezien xmen 2 en xmen3

X2
Ik moet zeggen dat ik niet echt houd van dat neppe mutanten gedoe. Maar op 1 of andere manier was de film zo in elkaar gezet dat het toch erg bleef trekken om te blijven zitten en verder te kijken. En moet zeggen dat ik Hugh Jackman niet echt een hele goede acteur vind ( op prestige na ), maar ik was verrast dat hij zo'n voortreffelijke rol neerzette. Qua verhaal is het allemaal wat slordig, maar het tempo zit er lekker in wat de film toch een goed cijfer kan geven
7.5

X-Men: The Last Stand
Deze film was nog sneller dan deel 2, en dat was eigenlijk ook de enige reden om door te kijken, er werd redelijk gespeeld, maar ook nu was het verhaal niet het sterkste van de film. En Vinnie Jones als juggernaut, rofl. Toch kwam hij wat te hollywood achtig over.

toch een 7,

en moet zeggen dat ik uitkijk naar Wolverine! Maar net even gekeken, wel volledige andere acteurs dan de originele X-Men films .. dat zal denk ik toch! een gemis worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61613920
Deception: 7.3/10
Wanted: 7.5/10

beide goeie films, Wanted had een aantal zeer goeie plot wendingen.
maar Deception verraste mij op sommige punten ook zeker

in wanted miste ik echte een aantal scenes uit de trailer... vind ik altijd erg matig...
pi_61613965
King of California

Moooah, matig. Tenenkrommend geacteerd en erg traag.
pi_61624727
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 21:15 schreef Timo20 het volgende:

[..]

De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te besteden
De makers zullen er vast hun best wel voor hebben gedaan dunkt me
  Moderator zondag 14 september 2008 @ 18:48:14 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_61626028
Help!
Chinese Horror/thriller/drama
Een studente heeft seks met een leraar om een stageplaats in Amerika te veroveren. Haar vriend komt er achter en ze vermoordt hem (denkt ze) in paniek belt ze de leraar. Haar vriend is toch niet dood en per ongeluk vermoordt de leraar hem dan toch. Ze verbergen het lijk.

Daarna volgende gebeurtenissen zich op en komt het tot een verrassende plotwending.

De film komt wat langzaam op gang, maar het verhaal wordt gedurende de film spannender, mysterieuzer en komt het, zoals al gezegd, tot een verrassend eind.

Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Year: 2008
Directed: Zhang Qi
Genre: Drama/Horror
Runtime: 96 mins
Country: China
Language: Mandarin
Cast: Song Jia, Shi Liang, Zhu Hong Jia, Liu Bo, Guan Xiao Tong, A Si Ru

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61626215
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijk ), en de dvd op yesasia als verkoop
Where facts are few, experts are many.
pi_61626220
Children of men

Wel een goede film, alleen het eind is nogal abrupt en een beetje jammer.
pi_61627135
Stukjes van Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 14 september 2008 @ 21:47:10 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_61631263
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijk ), en de dvd op yesasia als verkoop
Lag het in ieder geval niet aan mij. Acteurs had ik ook gevonden, maar bedankt voor het zoeken iig. Ik kwam de film toevallig ergens op een site tegen, van het type waar we het volgens mij hier niet over mogen hebben
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61631878
De vierde man

Goede thriller van Verhoeven over Jeroen krabbe die een schrijver speelt die een affaire krijgt met Catherine (Soutendijk).
Wanneer haar vriend( Hoffman) bij hun komt wonen krijgt hij intresse in hem.
En nadat ze seks hebben gehad op het kerkhof doet hij een schokkende ontdekking: Soutendijk heeft al drie mannen verloren en 1 van hen is de vierde!
Surrealistisch,Goed geacteerd en spannende film van eigen bodem alleen jammer dat de seks zo een grote rol speelt,Waar die in Turks fruit en spetters echt een doel had is het in deze film soms een beetje storend.

Cijfer:7,5
pi_61632948
the accedential husband

wel grappig
pi_61632951
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Help!
Chinese Horror/thriller/drama
Een studente heeft seks met een leraar om een stageplaats in Amerika te veroveren. Haar vriend komt er achter en ze vermoordt hem (denkt ze) in paniek belt ze de leraar. Haar vriend is toch niet dood en per ongeluk vermoordt de leraar hem dan toch. Ze verbergen het lijk.

Daarna volgende gebeurtenissen zich op en komt het tot een verrassende plotwending.

De film komt wat langzaam op gang, maar het verhaal wordt gedurende de film spannender, mysterieuzer en komt het, zoals al gezegd, tot een verrassend eind.

Year: 2008
Directed: Zhang Qi
Genre: Drama/Horror
Runtime: 96 mins
Country: China
Language: Mandarin
Cast: Song Jia, Shi Liang, Zhu Hong Jia, Liu Bo, Guan Xiao Tong, A Si Ru

[ afbeelding ]
hierzo?: http://www.dianying.com/en/title/21059
  zondag 14 september 2008 @ 22:40:14 #233
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61633074
Dat is toch geen imdb.
pi_61633270
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Children of men

[ afbeelding ]

Wel een goede film, alleen het eind is nogal abrupt en een beetje jammer.
Ik heb hem gisteren bekeken omdat hij hier al eerder in dit topic was aangeraden.
Hij zat vol goeie ideeën, en als ik op IMDB ga kijken, dan zie ik dat er inderdaad wat symbolisme in verstopt zit.
Maar inderdaad, het einde is wat abrupt, en ik heb toch ergens het gevoel dat ze het nog meer hadden kunnen uitwerken.
pi_61633727
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is toch geen imdb.
nee maar toch beter dan niks?
pi_61633774
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Stukjes van Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead
Hoe droog is die film.

Dat was toch door studenten gemaakt ofzo ?
  maandag 15 september 2008 @ 04:54:29 #237
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61637084
Street Kings,

Had niet veel verwacht van deze film, maar dat viel allezins mee. Aardig verhaal, goede actie. Reeves ziet er verrot uit maar dat past perfect in z'n rol. Alleen Hugh Laurie is totaal misplaatst gecast, House maar dan als politieagent. vond het lachwekkend. 7/10

Wanted

Tja, helaas voldeed de film niet aan m'n verwachtingen. Had de trailer al gezien en daarmee ook al de film blijkbaar. Het gejatte idee van Minority Report, totaal onintresante en oppervlakkige personages. \
De actie is echter wel extreem spectaculair neergezet en daarom blijft de film vermakelijk, maar dat is het dan ook.
5/10
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61639171
Stranger than Fiction

Vrijdagnacht rond half 5 thuis gekomen van een feestje, en omdat ik nog niet direct wilde slapen maar deze film opgezet. (met de gedachte dat ik m na een half uurtje uit zou zetten om te gaan slapen)

Uiteindelijk nog af zitten kijken ook, vond ‘m verrassend goed, leuk verhaal over een man die ineens een stem in zijn hoofd hoort die vertelt wat hij allemaal aan het doen is.

Blijkt de stem van een schrijver te zijn die een boek over hem schrijft, hij is dus eigenlijk zonder dat ie ’t weet een karakter uit een boek.

7.5/10

Hitman

1 van de betere game-verfilmingen die ik heb gezien, geen hoogvlieger, maar zeker vermakelijk.
Ontzettend lekker wijf ook die Olga Kurylenko.

7/10

Scar 2D

Een horror-film a la Saw en Hostel, alleen dan tenenkrommend slecht.
Leek echt gemaakt puur om mee te profiteren van de hype rondom die andere films.

3/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 15 september 2008 @ 11:18:26 #239
51286 w00h00
Digital man!
pi_61640528
Vrijdag even naar de bios geweest, Wanted was zojuist in premiere gegaan.

Ik heb nog nooit zo'n schijt film meegemaakt, echt zo onrealistisch met kogels die afbuigen.

Echt een afrader deze film.
pi_61640914
Ja precies.
Dat vond ik ook zo slecht aan The Matrix.
Het is echt te onrealistisch allemaal, wat een baggerfilm .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')