abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61626215
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijk ), en de dvd op yesasia als verkoop
Where facts are few, experts are many.
pi_61626220
Children of men

Wel een goede film, alleen het eind is nogal abrupt en een beetje jammer.
pi_61627135
Stukjes van Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 14 september 2008 @ 21:47:10 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_61631263
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Gedaan, maar staat er niet op.. Kom wel de acteurs tegen (in hoeverre je zeker kan zijn dat t die acteur is met chinese namen natuurlijk ), en de dvd op yesasia als verkoop
Lag het in ieder geval niet aan mij. Acteurs had ik ook gevonden, maar bedankt voor het zoeken iig. Ik kwam de film toevallig ergens op een site tegen, van het type waar we het volgens mij hier niet over mogen hebben
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61631878
De vierde man

Goede thriller van Verhoeven over Jeroen krabbe die een schrijver speelt die een affaire krijgt met Catherine (Soutendijk).
Wanneer haar vriend( Hoffman) bij hun komt wonen krijgt hij intresse in hem.
En nadat ze seks hebben gehad op het kerkhof doet hij een schokkende ontdekking: Soutendijk heeft al drie mannen verloren en 1 van hen is de vierde!
Surrealistisch,Goed geacteerd en spannende film van eigen bodem alleen jammer dat de seks zo een grote rol speelt,Waar die in Turks fruit en spetters echt een doel had is het in deze film soms een beetje storend.

Cijfer:7,5
pi_61632948
the accedential husband

wel grappig
pi_61632951
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:48 schreef Karina het volgende:
Help!
Chinese Horror/thriller/drama
Een studente heeft seks met een leraar om een stageplaats in Amerika te veroveren. Haar vriend komt er achter en ze vermoordt hem (denkt ze) in paniek belt ze de leraar. Haar vriend is toch niet dood en per ongeluk vermoordt de leraar hem dan toch. Ze verbergen het lijk.

Daarna volgende gebeurtenissen zich op en komt het tot een verrassende plotwending.

De film komt wat langzaam op gang, maar het verhaal wordt gedurende de film spannender, mysterieuzer en komt het, zoals al gezegd, tot een verrassend eind.

Helaas kan ik deze film niet op IMDB vinden (misschien wil iemand anders een poging wagen?)
Year: 2008
Directed: Zhang Qi
Genre: Drama/Horror
Runtime: 96 mins
Country: China
Language: Mandarin
Cast: Song Jia, Shi Liang, Zhu Hong Jia, Liu Bo, Guan Xiao Tong, A Si Ru

[ afbeelding ]
hierzo?: http://www.dianying.com/en/title/21059
  zondag 14 september 2008 @ 22:40:14 #233
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61633074
Dat is toch geen imdb.
pi_61633270
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:56 schreef musicfreakyme het volgende:
Children of men

[ afbeelding ]

Wel een goede film, alleen het eind is nogal abrupt en een beetje jammer.
Ik heb hem gisteren bekeken omdat hij hier al eerder in dit topic was aangeraden.
Hij zat vol goeie ideeën, en als ik op IMDB ga kijken, dan zie ik dat er inderdaad wat symbolisme in verstopt zit.
Maar inderdaad, het einde is wat abrupt, en ik heb toch ergens het gevoel dat ze het nog meer hadden kunnen uitwerken.
pi_61633727
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is toch geen imdb.
nee maar toch beter dan niks?
pi_61633774
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Stukjes van Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead
Hoe droog is die film.

Dat was toch door studenten gemaakt ofzo ?
  maandag 15 september 2008 @ 04:54:29 #237
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61637084
Street Kings,

Had niet veel verwacht van deze film, maar dat viel allezins mee. Aardig verhaal, goede actie. Reeves ziet er verrot uit maar dat past perfect in z'n rol. Alleen Hugh Laurie is totaal misplaatst gecast, House maar dan als politieagent. vond het lachwekkend. 7/10

Wanted

Tja, helaas voldeed de film niet aan m'n verwachtingen. Had de trailer al gezien en daarmee ook al de film blijkbaar. Het gejatte idee van Minority Report, totaal onintresante en oppervlakkige personages. \
De actie is echter wel extreem spectaculair neergezet en daarom blijft de film vermakelijk, maar dat is het dan ook.
5/10
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61639171
Stranger than Fiction

Vrijdagnacht rond half 5 thuis gekomen van een feestje, en omdat ik nog niet direct wilde slapen maar deze film opgezet. (met de gedachte dat ik m na een half uurtje uit zou zetten om te gaan slapen)

Uiteindelijk nog af zitten kijken ook, vond ‘m verrassend goed, leuk verhaal over een man die ineens een stem in zijn hoofd hoort die vertelt wat hij allemaal aan het doen is.

Blijkt de stem van een schrijver te zijn die een boek over hem schrijft, hij is dus eigenlijk zonder dat ie ’t weet een karakter uit een boek.

7.5/10

Hitman

1 van de betere game-verfilmingen die ik heb gezien, geen hoogvlieger, maar zeker vermakelijk.
Ontzettend lekker wijf ook die Olga Kurylenko.

7/10

Scar 2D

Een horror-film a la Saw en Hostel, alleen dan tenenkrommend slecht.
Leek echt gemaakt puur om mee te profiteren van de hype rondom die andere films.

3/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 15 september 2008 @ 11:18:26 #239
51286 w00h00
Digital man!
pi_61640528
Vrijdag even naar de bios geweest, Wanted was zojuist in premiere gegaan.

Ik heb nog nooit zo'n schijt film meegemaakt, echt zo onrealistisch met kogels die afbuigen.

Echt een afrader deze film.
pi_61640914
Ja precies.
Dat vond ik ook zo slecht aan The Matrix.
Het is echt te onrealistisch allemaal, wat een baggerfilm .
pi_61641619
Gisteren Prom Night gezien, ik ga er ook maar niet teveel over schrijven

3/10 voor de moeite.
MOKUM XXX RATED
pi_61641627
Té onrealistisch .. lol. Als ik realisme als belangrijke factor bij films ga houden, houd ik misschien een tiental films over

En wat betreft Wanted, het idee dat een kogel een bochtje kan maken is natuurlijk wat vergezocht.
Maarja, een kogel vliegt nooit recht. Dus daar over nadenkend vind ik dat ze bij Wanted het idee wel goed uitgewerkt hebben. Het is een heerlijke actie flick zonder al te veel na denken, en perfect voor een vrijdag avond.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61641666
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren Prom Night gezien, ik ga er ook maar niet teveel over schrijven

3/10 voor de moeite.
Over neppe shit gesproken , over die film moet je niet al te veel woorden vuil maken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 15 september 2008 @ 12:25:34 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61641974
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef Orbeatle het volgende:
Ja precies.
Dat vond ik ook zo slecht aan The Matrix.
Het is echt te onrealistisch allemaal, wat een baggerfilm .
Sarcasme blijft toch iets heerlijks
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 15 september 2008 @ 12:34:46 #245
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_61642134
Vrijdag heb ik tijdens het Film by the sea gala Burn after reading gezien. Hij was wel ok maar om hem nou zo'n hoog cijfer te geven.... Denk bij het soort film richting snatch en lock stock alleen dan echt Amerikaans. De absurdistische humor af en toe is erg leuk, soms lijkt het meer drama dan humor. Het resultaat van de Big lebowski zullen ze niet halen. 7/10

Zonder er iets van weg te geven: de plotwending met Brad Pitt verdient speciale erkenning.

[ Bericht 3% gewijzigd door the_RAVEN op 15-09-2008 12:58:51 ]
  maandag 15 september 2008 @ 12:42:58 #246
51286 w00h00
Digital man!
pi_61642330
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Té onrealistisch .. lol. Als ik realisme als belangrijke factor bij films ga houden, houd ik misschien een tiental films over

En wat betreft Wanted, het idee dat een kogel een bochtje kan maken is natuurlijk wat vergezocht.
Maarja, een kogel vliegt nooit recht. Dus daar over nadenkend vind ik dat ze bij Wanted het idee wel goed uitgewerkt hebben. Het is een heerlijke actie flick zonder al te veel na denken, en perfect voor een vrijdag avond.
Als ik naar onrealistische films wil gaan, ga ik wel naar star trek ofzo.

Maar van een film als Wanted verwacht je zoiets naar mijn mening niet. Iemand die door een dak van z'n auto dood wordt geschoten, door een auto die er over de kop overheen vliegt. Laat staan dat iemand neergeschoten wordt over een paar kilometer, terwijl de kogel door een donut van iemand wordt heen geschoten

Sorry, maar zulke onrealistische dingen hou ik niet van bij een film als Wanted.
  maandag 15 september 2008 @ 12:50:18 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61642488

Happy accidents (2000)
Heerlijke film over een vrouw, Ruby (Marisa Tomei), die erg veel moeite heeft in relaties. Als ze opnieuw een man ontmoet en een relatie met hem begint wordt het er niet beter op. Deze man, Sam ((Vincent D'Onofrio), vertelt haar op een dag dat hij uit het jaar 2470 komt en is teruggekomen uit de toekomst om haar te vinden. Behalve dat heeft hij nog veel meer eigenaardigheden. Ruby besluit een tijdje gewoon te doen alsof ze hem gelooft en vertelt intussen alles aan haar psychiater. Ze vindt Sam wel heel erg leuk, maar vraagt zich af hoe lang ze met hem mee kan doen in zijn fantasie. Toch gebeuren er ook dingen wardoor ze af en toe begint te twijfelen of het wel allemaal fantasie is. Langzaam maar zeker gaat ze zich afvragen: is Sam geestelijk niet helemaal in orde of komt hij misschien echt uit de toekomst.

Ik heb me geen moment verveeld bij deze orginele romcom. Wel een aanrader
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_61642524
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Als ik naar onrealistische films wil gaan, ga ik wel naar star trek ofzo.

Maar van een film als Wanted verwacht je zoiets naar mijn mening niet. Iemand die door een dak van z'n auto dood wordt geschoten, door een auto die er over de kop overheen vliegt. Laat staan dat iemand neergeschoten wordt over een paar kilometer, terwijl de kogel door een donut van iemand wordt heen geschoten

Sorry, maar zulke onrealistische dingen hou ik niet van bij een film als Wanted.
Ach opzich heb je er ook wel gelijk in. Zo erger ik mij ook aan veel films omdat het onrealistisch is, en vaak overdreven nep .. zie alle Chuck Norris films .. zie alles Steven Seagal films, echt dikke crap.
Maar ik kijk de films graag met een paar maten op een zat. avond voor het stappen met wat vreten er bij

En zo nog veel meer voorbeelden, zoals bijv. te Titanic toen de boot zonk, en er zo veel mensen door de stroming naar beneden werd getrokken Officiële studies hebben uitgewezen dat dat lariekoek is
pi_61642709
Als je alle realiteits "wetten" gaat loslaten op films, dan zul je merken dat 99,9% van de films onrealistisch is.
Ik vind 't geen argument om te zeggen dat een film te onrealistisch is en dat je 'm daardoor niet goed vind. Juist bij een film zoals Wanted. Als die 100% realistisch is, is er toch geen fuck aan. Zulke films horen een over-the-top-factor te hebben, vind ik.
  maandag 15 september 2008 @ 13:04:43 #250
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61642826
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Orbeatle het volgende:
Als je alle realiteits "wetten" gaat loslaten op films, dan zul je merken dat 99,9% van de films onrealistisch is.
Ik vind 't geen argument om te zeggen dat een film te onrealistisch is en dat je 'm daardoor niet goed vind. Juist bij een film zoals Wanted. Als die 100% realistisch is, is er toch geen fuck aan. Zulke films horen een over-the-top-factor te hebben, vind ik.
Hear, hear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')