Na het zien van de trailer wist ik al dat het een ongelovelijke kutfilm zou worden. Het wordt tijd dat er weer een film zoals Shaun of the Dead of Hot Fuzz uitkomt. Dat is nog eens humor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Disaster Movie
Het is maar goed dat de makers deze "film" deze titel hebben gegeven en dus (waarschijnlijk) weten dat dit een ramp is. Tachtig minuten lang en er zit echt werkelijk geen enkele leuke grap. Ontzettend flauw, pijnlijk ongrappig. Het slaat gewoon echt als een tang op een varken. Dit verdiend de naam film niet eens...
IMDB Cijfer: 1,3/10
Mijn Cijfer: 1,0/10
tja.. je kon aan de trailer zien dattie echt nergens op zou slaan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren in de sneak:
Disaster Movie
Het is maar goed dat de makers deze "film" deze titel hebben gegeven en dus (waarschijnlijk) weten dat dit een ramp is. Tachtig minuten lang en er zit echt werkelijk geen enkele leuke grap. Ontzettend flauw, pijnlijk ongrappig. Het slaat gewoon echt als een tang op een varken. Dit verdiend de naam film niet eens...
IMDB Cijfer: 1,3/10
Mijn Cijfer: 1,0/10
jup. Maar ik heb de vervelende eigenschap dat ik de film toch altijd uitkijk: heb er ten slotte voor betaaldquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. je kon aan de trailer zien dattie echt nergens op zou slaan...
en de humor die er in zit, is voor maar een zeer beperkt publiek echt grappig..
persoonlijk vind ik dat soort grappen ook matig..
ach, heb een unlimited card, dus ga em wel eens een keertje kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup. Maar ik heb de vervelende eigenschap dat ik de film toch altijd uitkijk: heb er ten slotte voor betaald
Net zoiets als Lost Highway dus?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:22 schreef Arcee het volgende:
Ne le dis à personne (2006)
[ afbeelding ]
Thriller/mystery. En dat is het idd. Onderhoudende, spannende film.
Hoe zit het nu allemaal precies?
Zo'n film dus.
Be warnedquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, heb een unlimited card, dus ga em wel eens een keertje kijken
Of misschien is het de schuld van al die mensen die niet voor kwaliteitsfilms betalen en ze gewoon downloaden, terwijl hersenloze films het goed blijven doen in cinema's voor mensen die gewoon een hersenloos avondje uit willen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt, maar van iedereen die er heen gaat en weer nieuwe bagger financiert. Iedereen die voor Disaster Movie betaalt, brengt de filmindustrie ernstig schade toe!
De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te bestedenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef JelleS het volgende:
Het is niet de schuld van de makers dat er zulke kutfilms worden gemaakt,
De makers zullen er vast hun best wel voor hebben gedaan dunkt mequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De makers kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon goede films te maken en het geld daar aan te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |