Ik vond het een mooie film, echter werd beetje afgeleid door medekijker die er blijkbaar geen ruk aan vond en het nodig vond om dit door diepe zuchten te laten blijkenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:48 schreef mschol het volgende:
Batman: The Dark Knight
zoals verwacht ontstijgt hij niet echt de standaard actiefilm en is het meer van hetzelfde, originaliteit is ook niet echt aanwezig..., toegegeven: er zaten een aantal hele aardige stukken in..
7/10
Nee hoor, precies de film die ik ook gezien heb.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Ontstijft niet echt de standaard? meer van het zelfde?? niet origineel? denk dat je een andere film hebt gezien dan iedereen
alles in die film heb ik al vaak genoeg gezien in andere actie(held) films.. dus origineel? nee verre van zelfs...quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Ontstijft niet echt de standaard? meer van het zelfde?? niet origineel? denk dat je een andere film hebt gezien dan iedereen
als er alleen genre elementen inzitten is het een standaard film.. als er geen/niet genoeg nieuwe/speciale dingen inzitten dan kom je er ook niet boven uit imhoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, een film standaard noemen omdat er genre-elementen in zitten die ervoor zorgen dat de film net tot zijn genre behoort is een niet zo overtuigend argument.
Je gaat toch ook geen komedie standaard noemen omdat er veel grappen in zitten.
Er is een verschil tussen een verschil van mening en iets dat feitelijk niet kloptquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, precies de film die ik ook gezien heb.
Meneer 'ik plaats eenbij iedereen die mijn mening niet deelt':')
het is dan ook niet voor niets een superhelden film...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
alles in die film heb ik al vaak genoeg gezien in andere actie(held) films.. dus origineel? nee verre van zelfs...
opzich niet maar wel de manier waarop het in The Dark Knight is uitgevoerdquote:en ja komt idd op mij over als een standaard actiefilm met een held en slechterik erin toegevoegd, is dat zo bijzonder? nah...
Dus jij vindt The Dark Knight niet beter dan bijvoorbeeld een Spider-Man 3, Elektra of DareDevil? Dat zijn nl. de standaard superhelden filmsquote:paar leuke special effects maar echt special zijn ze niet...
tuurlijk de film had ook meerdere momenten waar hij WEL boven z'n standaardactie film uitkwam... maar om daar de film nou een 8-9+ voor te geven? no way
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe bevalt het werken in een bioscoop, mschol?
zoals gezegd: hij heeft zo z'n momenten dattie er duidelijk boven staat.. maar voor mij voelde het geheel niet meer aan als een standaard superheld filmquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Timo20 het volgende:
Dus jij vindt The Dark Knight niet beter dan bijvoorbeeld een Spider-Man 3, Elektra of DareDevil? Dat zijn nl. de standaard superhelden films
En dat is nou precies waarom The Dark Knight zo goed is. Er zitten niet alleen genre elementen. Er zitten absoluut genoeg dingen in die we nog niet eerder in film van dit soort hebben gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
als er alleen genre elementen inzitten is het een standaard film.. als er geen/niet genoeg nieuwe/speciale dingen inzitten dan kom je er ook niet boven uit imho
dan heb ik er duidelijk een heel andere kijk op want ik heb dat echt niet gezien...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom The Dark Knight zo goed is. Er zitten niet alleen genre elementen. Er zitten absoluut genoeg dingen in die we nog niet eerder in film van dit soort hebben gezien.
Ok. Ik dacht dat je misschien bij een bios zou werken, aangezien je de NLe versie van Nim en Clone Wars had gezien. En meer films afgelopen tijd waarbij ik dat dacht. Maar zo'n kaart verklaart het ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]was et maar zo'n feest
nee gewoon pathe unlimited card houder met veel vrije tijd naast z'n werk
Dus TDK is gewoon de beste in het superheldengenre?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:25 schreef Timo20 het volgende:
Er zitten absoluut genoeg dingen in die we nog niet eerder in film van dit soort hebben gezien.
Waarom zou je dan ook in vredesnaam High school musical willen zien?quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef Gorro het volgende:
De afgelopen maand 31 films gezien, waarvan 2 in de bioscoop en 1 in de herkijk.
[ afbeelding ]
1. 80 The Fall (Tarsem Singh, 2006) ****½
2. 247 [REC] (Jaume Balagueró & Paco Plaza, 2007) ****½
3. 491 Hellboy II: The Golden Army (Guillermo del Toro, 2008) ****
4. 601 The Man Who Came to Dinner (William Keighley, 1942) ****
5. 652 Cat People (Jacques Tourneur, 1942) ****
6. 676 Mimi wo sumaseba (Whisper of the Heart) (Yoshifume Kondo, 1995) ****
7. 769 This Gun for Hire (Frank Tuttle, 1942) ****
8. 797 The Palm Beach Story (Preston Sturges, 1942) ****
9. 941 Die Fälscher (Stefan Ruzowitzky, 2007) ****
10. 1044 The Woman of the Year (George Stevens, 1942) ****
Het slechtste was verruit High School Musical.
Gemiddelde: 6,81
Zoiets ja. En het is de film met de meeste votes op IMDb die ik nog niet gezien had.quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook in vredesnaam High school musical willen zien?Kijken wat de hype is about eh;) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |