Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdekutjes. Ik loop nu in de Heuvelgalerie van de parkeergarage in Eindhoven en kan mijn wagen nergens vinden. Zit al een half uur te zoeken en omdat ik me de tyfus erger dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. Dus als jullie een zwarte Seat Leon zien daar PM me ff , dan zoek ik hier nog f verder![]()
![]()
Irritant zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.
Dus, kom je in Eindhoven een blonde (duh) vrouw tegen die steeds G G G G G of 3 3 3 3 3 murmelt, groet me dan!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
Ergerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Jarno het volgende:
Irritant zeg!
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
nou nie altijd hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
Eg niequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
KITT, KITT! Pick me up at the Hill Gallery in Eindhoven! Powerboost!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt PM, maar nog geen auto!
Praat es tegen je horloge, mss komt ie dan vanzelf naar je toe!!
laat me raden...jij bent fan van knightrider?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
KITT, KITT! Pick me up at the Hill Gallery in Eindhoven! Powerboost!
Ja, de allergrootste fan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef kyna het volgende:
laat me raden...jij bent fan van knightrider?
is trouwens turboboost
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
...dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. ...
Inderdaad, onze DJ zal waarschijnlijk nog uren door die parkeergarage lopen te zoeken naar zijn gejatte auto. Het is wachten op de lemming!quote:
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Tegenwoordig stelen ze idd veel Seat Leon's:
'Seat leon gewild bij Chinezen auto dieven'
Sinds kort is er een wilde heksenjacht op het 'Leon' model van Seat. Volgens het Politie korps Brabant Noord word de Seat Leon omgesmolten naar plastic en verwerkt in onder meer: Hello Kitty action figures, Tamagotchies, en Pikachus.
De Politie spreekt van een ware hype: 'De Leon is een goedkope auto die makkelijk te stelen is, daarbij komt dat de Leon voor 95% uit plastic bestaat iets waar ze in China door de opkomende industrie een groot te kort aan hebben. Een woordvoerder van de Politie stelt de slachtoffers gerust: 'De verzekeringsbanken hebben ons verzekerd dat gedupeerde hun geld in puur plastic kunnen terug krijgen.
Bron: Telegraaf
Helaas boswachter
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Tegenwoordig stelen ze idd veel Seat Leon's:
'Seat leon gewild bij Chinezen auto dieven'
Sinds kort is er een wilde heksenjacht op het 'Leon' model van Seat. Volgens het Politie korps Brabant Noord word de Seat Leon omgesmolten naar plastic en verwerkt in onder meer: Hello Kitty action figures, Tamagotchies, en Pikachus.
De Politie spreekt van een ware hype: 'De Leon is een goedkope auto die makkelijk te stelen is, daarbij komt dat de Leon voor 95% uit plastic bestaat iets waar ze in China door de opkomende industrie een groot te kort aan hebben. Een woordvoerder van de Politie stelt de slachtoffers gerust: 'De verzekeringsbanken hebben ons verzekerd dat gedupeerde hun geld in puur plastic kunnen terug krijgen.
Bron: Telegraaf
Helaas boswachter
Misschien is boswachter wel eindredacteurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?
Het is: De Telegraaf kk jostiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Het is: De Telegraaf kk jostie![]()
Kijk dan op Wikipedia!!!!
Beetje De Telegraaf in diskrediet brengen eh
Alsof een topic openen helptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef McKillem het volgende:
Dus jij bent je auto kwijt, pakt je PDA en gaat in die parkeergarage een topic openen om te klagen over het feit dat je je auto niet terug kan vinden?
Ik denk dat er een nieuw beroep bij gaat komen. Fok! Psychiater.
dat is Limburgsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die y in plaats van ij typen
Dat is t m nou net, hij kon zn eigen auto niet vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Een zwarte Leon niet kunnen vinden
Neptopic, kan niet anders. Je struikelt zo'n beetje over die dingen.
Domkop!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdekutjes. Ik loop nu in de Heuvelgalerie van de parkeergarage in Eindhoven en kan mijn wagen nergens vinden. Zit al een half uur te zoeken en omdat ik me de tyfus erger dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. Dus als jullie een zwarte Seat Leon zien daar PM me ff , dan zoek ik hier nog f verder![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef Brombaard het volgende:
de mens heeft helemaal geen wagen nodig die is ons opgedronge door de hoge heren we moeten weer leven van wat moeder naatuur ons bied wat en pracht. en wij maken het allemaal kapot
lach maar jij denkt nu wel dat je gelukkig bent met je scooter en je walkman maar de mens hoort in harmonie met de natuur te leven het is gewoon verkeerd zo uit te buiten. je bent een pion van de grote bedrijvenquote:
Lever jij dan lekker je computer in?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef Brombaard het volgende:
[..]
lach maar jij denkt nu wel dat je gelukkig bent met je scooter en je walkman maar de mens hoort in harmonie met de natuur te leven het is gewoon verkeerd zo uit te buiten. je bent een pion van de grote bedrijven
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien is boswachter wel eindredacteur
ik heb geen computer kom alleen op internet als ik bij mijn moeder ben. dat doe ik niet voor de lol oals jullie maar in de hoop dat ik mensen van mijn levven stijl kan overtuigequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lever jij dan lekker je computer in?Of leef jij alleen met de natuur als het jou uitkomt?
En ik heb geen scooter noch een walkman.
Weet je wel wat jouw computer meedraagt aan de vervuiling van moeder natuur?
Overtuig dan eerst je moeder maar eens van haar zonden (het hebben van een computer) en dat ze met de natuur moet leven. Daarna mag je je onzin aan ons komen verkondigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Brombaard het volgende:
[..]
ik heb geen computer kom alleen op internet als ik bij mijn moeder ben. dat doe ik niet voor de lol oals jullie maar in de hoop dat ik mensen van mijn levven stijl kan overtuige
een zeer belangrijke zaak
Pics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, kom je in Eindhoven een blonde (duh) vrouw tegen die steeds G G G G G of 3 3 3 3 3 murmelt, groet me dan!
mijn moeder is een oude vrouw en als ik ze dat ze moet veranderen dan zegt ze altijd wel van ja maar als ik dan nog en keer kom is er niets veranderd en moet ik het allemaal opieuw uitleggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overtuig dan eerst je moeder maar eens van haar zonden (het hebben van een computer) en dat ze met de natuur moet leven. Daarna mag je je onzin aan ons komen verkondigen.
Whahaha jij bent echt de grootste grap uit dit hele verkankerde baggertopic.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:13 schreef Brombaard het volgende:
[..]
mijn moeder is een oude vrouw en als ik ze dat ze moet veranderen dan zegt ze altijd wel van ja maar als ik dan nog en keer kom is er niets veranderd en moet ik het allemaal opieuw uitleggen.
dit is serieus hoor de natuur biet je alles behalve dan toegang tot jeugdforumsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Whahaha jij bent echt de grootste grap uit dit hele verkankerde baggertopic.
De natuur is alleen een beetje moeilijk met het lesgeven in grammatica zo te zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Brombaard het volgende:
[..]
dit is serieus hoor de natuur biet je alles behalve dan toegang tot jeugdforums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |