lach maar jij denkt nu wel dat je gelukkig bent met je scooter en je walkman maar de mens hoort in harmonie met de natuur te leven het is gewoon verkeerd zo uit te buiten. je bent een pion van de grote bedrijvenquote:
Lever jij dan lekker je computer in?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef Brombaard het volgende:
[..]
lach maar jij denkt nu wel dat je gelukkig bent met je scooter en je walkman maar de mens hoort in harmonie met de natuur te leven het is gewoon verkeerd zo uit te buiten. je bent een pion van de grote bedrijven
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Misschien is boswachter wel eindredacteur
ik heb geen computer kom alleen op internet als ik bij mijn moeder ben. dat doe ik niet voor de lol oals jullie maar in de hoop dat ik mensen van mijn levven stijl kan overtuigequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lever jij dan lekker je computer in?Of leef jij alleen met de natuur als het jou uitkomt?
En ik heb geen scooter noch een walkman.
Weet je wel wat jouw computer meedraagt aan de vervuiling van moeder natuur?
Overtuig dan eerst je moeder maar eens van haar zonden (het hebben van een computer) en dat ze met de natuur moet leven. Daarna mag je je onzin aan ons komen verkondigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Brombaard het volgende:
[..]
ik heb geen computer kom alleen op internet als ik bij mijn moeder ben. dat doe ik niet voor de lol oals jullie maar in de hoop dat ik mensen van mijn levven stijl kan overtuige
een zeer belangrijke zaak
Pics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, kom je in Eindhoven een blonde (duh) vrouw tegen die steeds G G G G G of 3 3 3 3 3 murmelt, groet me dan!
mijn moeder is een oude vrouw en als ik ze dat ze moet veranderen dan zegt ze altijd wel van ja maar als ik dan nog en keer kom is er niets veranderd en moet ik het allemaal opieuw uitleggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overtuig dan eerst je moeder maar eens van haar zonden (het hebben van een computer) en dat ze met de natuur moet leven. Daarna mag je je onzin aan ons komen verkondigen.
Whahaha jij bent echt de grootste grap uit dit hele verkankerde baggertopic.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:13 schreef Brombaard het volgende:
[..]
mijn moeder is een oude vrouw en als ik ze dat ze moet veranderen dan zegt ze altijd wel van ja maar als ik dan nog en keer kom is er niets veranderd en moet ik het allemaal opieuw uitleggen.
dit is serieus hoor de natuur biet je alles behalve dan toegang tot jeugdforumsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Whahaha jij bent echt de grootste grap uit dit hele verkankerde baggertopic.
De natuur is alleen een beetje moeilijk met het lesgeven in grammatica zo te zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Brombaard het volgende:
[..]
dit is serieus hoor de natuur biet je alles behalve dan toegang tot jeugdforums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |