Het is: De Telegraaf kk jostiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Het is: De Telegraaf kk jostie![]()
Kijk dan op Wikipedia!!!!
Beetje De Telegraaf in diskrediet brengen eh
Alsof een topic openen helptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef McKillem het volgende:
Dus jij bent je auto kwijt, pakt je PDA en gaat in die parkeergarage een topic openen om te klagen over het feit dat je je auto niet terug kan vinden?
Ik denk dat er een nieuw beroep bij gaat komen. Fok! Psychiater.
dat is Limburgsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die y in plaats van ij typen
Dat is t m nou net, hij kon zn eigen auto niet vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Een zwarte Leon niet kunnen vinden
Neptopic, kan niet anders. Je struikelt zo'n beetje over die dingen.
Domkop!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdekutjes. Ik loop nu in de Heuvelgalerie van de parkeergarage in Eindhoven en kan mijn wagen nergens vinden. Zit al een half uur te zoeken en omdat ik me de tyfus erger dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. Dus als jullie een zwarte Seat Leon zien daar PM me ff , dan zoek ik hier nog f verder![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef Brombaard het volgende:
de mens heeft helemaal geen wagen nodig die is ons opgedronge door de hoge heren we moeten weer leven van wat moeder naatuur ons bied wat en pracht. en wij maken het allemaal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |