Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdekutjes. Ik loop nu in de Heuvelgalerie van de parkeergarage in Eindhoven en kan mijn wagen nergens vinden. Zit al een half uur te zoeken en omdat ik me de tyfus erger dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. Dus als jullie een zwarte Seat Leon zien daar PM me ff , dan zoek ik hier nog f verder![]()
![]()
Irritant zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad in de parkeergarage op de Mathildelaan. Niet in de gaten dat ik door rondjes te lopen steeds een verdieping hoger ging. Sindsdien prent ik me het cijfer of de letter goed in waar mijn auto staat geparkeerd.
Dus, kom je in Eindhoven een blonde (duh) vrouw tegen die steeds G G G G G of 3 3 3 3 3 murmelt, groet me dan!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
Ergerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Jarno het volgende:
Irritant zeg!
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-seat-leon-hebben post
nou nie altijd hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
Eg niequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
iedereen met een leasebak heeft een seat leon.
zo bijzonder is dat niet
KITT, KITT! Pick me up at the Hill Gallery in Eindhoven! Powerboost!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt PM, maar nog geen auto!
Praat es tegen je horloge, mss komt ie dan vanzelf naar je toe!!
laat me raden...jij bent fan van knightrider?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
KITT, KITT! Pick me up at the Hill Gallery in Eindhoven! Powerboost!
Ja, de allergrootste fan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef kyna het volgende:
laat me raden...jij bent fan van knightrider?
is trouwens turboboost
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
...dacht ik laat ik er ff via mijn hi-tek mobiele even een topic over openen. ...
Inderdaad, onze DJ zal waarschijnlijk nog uren door die parkeergarage lopen te zoeken naar zijn gejatte auto. Het is wachten op de lemming!quote:
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Tegenwoordig stelen ze idd veel Seat Leon's:
'Seat leon gewild bij Chinezen auto dieven'
Sinds kort is er een wilde heksenjacht op het 'Leon' model van Seat. Volgens het Politie korps Brabant Noord word de Seat Leon omgesmolten naar plastic en verwerkt in onder meer: Hello Kitty action figures, Tamagotchies, en Pikachus.
De Politie spreekt van een ware hype: 'De Leon is een goedkope auto die makkelijk te stelen is, daarbij komt dat de Leon voor 95% uit plastic bestaat iets waar ze in China door de opkomende industrie een groot te kort aan hebben. Een woordvoerder van de Politie stelt de slachtoffers gerust: 'De verzekeringsbanken hebben ons verzekerd dat gedupeerde hun geld in puur plastic kunnen terug krijgen.
Bron: Telegraaf
Helaas boswachter
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Tegenwoordig stelen ze idd veel Seat Leon's:
'Seat leon gewild bij Chinezen auto dieven'
Sinds kort is er een wilde heksenjacht op het 'Leon' model van Seat. Volgens het Politie korps Brabant Noord word de Seat Leon omgesmolten naar plastic en verwerkt in onder meer: Hello Kitty action figures, Tamagotchies, en Pikachus.
De Politie spreekt van een ware hype: 'De Leon is een goedkope auto die makkelijk te stelen is, daarbij komt dat de Leon voor 95% uit plastic bestaat iets waar ze in China door de opkomende industrie een groot te kort aan hebben. Een woordvoerder van de Politie stelt de slachtoffers gerust: 'De verzekeringsbanken hebben ons verzekerd dat gedupeerde hun geld in puur plastic kunnen terug krijgen.
Bron: Telegraaf
Helaas boswachter
Misschien is boswachter wel eindredacteurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt de Telegraaf zoveel spelfouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |