Die wist niet dat hij topic moest openenquote:
Volgens mij had hij inderdaad niet helemaal door dat hij de LAPO had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die wist niet dat hij topic moest openen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter
Je gaat 3fm vanavond even ziekmakenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik heb t nogsteeds warm en dan weer koud, maar ben blij dat mn stem weer terug is![]()
(ben ff stiekem leuke foto aant makenmn man is ook niet lekker *bedank mij* en ligt nu ff te pitten)
Proest leuke mr jummie fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
man van Eliza met Jummy
Nee inderdaad dat had ik niet doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had hij inderdaad niet helemaal door dat hij de LAPO had.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEE
Jason Mraz - I'm Yours dus de nieuwe 3FM Meeeeegahit..
Hahaha, nee, mijn badeenden staan nog veilig in de badkamer en op de tvquote:
quote:
Wat lief van jullie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer van wat hij zegt namens mij
Hahaha, nee ook al niet! (wel hele grappige herinneringen aan een gek verhaal over een geëlectrocuteerde hamsterquote:
Hm... had ik dat moeten proberen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef bartvanderzanden het volgende:
Heb je er al een nieuwe batterij in gedaan?
Staat al enige tijd in de lijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:24 schreef Broekie het volgende:
Zou iemand dit topic even aan de lijst toe willen voegen? Zit nu mobiel dus het lukt me zelf niet, maar het opent voor mij iets makkelijker.
Ow..? Ik snap nie...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend weer MotoGP dus geen Corne in de stu stu studio..
Corne werkt ook voor RTL5 en hij houdt o.a. interviews met MotoGP coureurs voor de uitzending op tv. Sinds een jaar doet hij dat en daarom is hij vaak niet in de studio aanwezig omdat hij dan op locatie is. Dit weekend is hij in San Marino. Ook niet verkeerd natuurlijkquote:
Gaat ook niet gebeuren, lees het topic van gisteravond (rond 21.30 of iets later) even terug voor meer info.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
Vooralsnog niemand van FOK! in de studio?
Hahahaha, welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk moet ik nu met mn Ekstra Weekend t-shirt bij de radio gaan zitten...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:I Predict a Riot
Dat voorspelt veel goeds voor vanavond
Bijna iedereen heeft groen of bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, welke kleur heb je?
Ikke (natuurlijk) roze
Bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, welke kleur heb je?
Ikke (natuurlijk) roze
Klopt. Had het al van Broekie gehoord, maar mocht nog niets zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zie ik Broekie en de rest op de gang zitten.
[ link | afbeelding ]
Oh, jij ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. Had het al van Broekie gehoord, maar mocht nog niets zeggen.
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Siegfried het volgende:
Grmbl, ben ik een dagje ziek (en dus niet op kantoor) zitten er ineens allemaal FOK!kers bij de studio
Ow, ik zie de foto nu inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.
Nou, ze stelden zich net voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is wie?
Die roze is Eliza, die herken ik wel. Maar wie is de rest?
Broekie, Eliza, Sersjee, Borisz, Michiel, Tjibbe en Gerard zijn allemaal FOK!kers hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.
Hij was deze week ook superclip bij TMF.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Timo20 het volgende:![]()
Toch al Megahit?
![]()
![]()
heerlijke plaat maar toch echt een maand of 2 te laat. Maar desalwelteplus:
![]()
![]()
Vind `m erg lekkerquote:
Over 2 (of 3) weken is de 100e uitzending van Ekstra Weekend, reden voor nog een feestje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Het tweejarig bestaan is een goed excuus voor de FOK!kers om langs te komen bij EkStra weekend ;-)
Ik stem voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over 2 (of 3) weken is de 100e uitzending van Ekstra Weekend, reden voor nog een feestje?
Och, ik heb nog niet eens een bevestiging, laat staan een bewijs van inschrijving ontvangen voor het komende studiejaar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... lekker is dat. Ik zit te wachten op een mail van de universiteit waar in staat wanneer ik colleges heb. Krijg ik vandaag eindelijk een mail van de administratie, gaat het over inschrijving voor bachelorvakken.
HALLO!!! Mn bachelor heb ik al gehaald!
Zo, en nu weer verder feesten want het blijft natuurlijk vrijdagavond
Dan kunnen we elkaar dus de hand schudden. Erg irritant, want maandag begint het nieuwe semester.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik heb nog niet eens een bevestiging, laat staan een bewijs van inschrijving ontvangen voor het komende studiejaar...
En de rest van de studenten volgens mij ook niet.
Wat een karakterkop hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die was heel erg irritant ja. Voelde zich wel erg goed en liet zich ook niet echt lekker gaan. Dramatisch !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Slechtste gast... Tanja Jess was dat toch? Die deed wel heel erg flauw met de nazorg en trek-je-gesprekje.
Eens! briljant dat naspelen van de liedjes op het keyboardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Boom Chicago de beste gast? Nee joh! Dat was Roel van Velzen!
De werkloze belspel-miep, niet de belspel-miep die is overgestapt naar GTST.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dat was toch niet Gigi die zo saai was?
[ afbeelding ]
Nee, die belspelmiep die vroeger de buurvrouw was van Michiel (of hem via-via op een andere manier kende).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dat was toch niet Gigi die zo saai was?
[ afbeelding ]
Juist, die! Miriam!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, die belspelmiep die vroeger de buurvrouw was van Michiel (of hem via-via op een andere manier kende).
Gigi is natuurlijk ook niet werkloos.
Oohh die ! kan me de uitzending niet eens meer voor de geest halen dus echt veel indruk heeft het niet gemaakt.quote:
Nee, maar volgens mij hebben ze al genoeg SMSjes om 3 pallets met van die kaarten te versturen...quote:
wat moest je nog eens smsen?quote:
Wat is morgen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft zin in morgen.. maar moet dan wel vroeg op (half negen, en dat in een weekend!), maar dan heb je ook wat!
Die had ik een uur geleden al gepost, maar hij is grappig genoeg om nog eens te bekijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
://3fm.nl/
Mocht ik het op een later tijdstip vergeten: veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft zin in morgen.. maar moet dan wel vroeg op (half negen, en dat in een weekend!), maar dan heb je ook wat!
Dat wilde echt he-le-maal niemand zienquote:
quote:
Het zal me niets verbazen dat het op vrijdagavond zo'n grote chaos bij 3FM (eerst EW, dan MYA - normaal gesproken dan - en daarna de Freaknacht) dat ze niet teveel mensen in de studio rond willen hebben lopen. Zal mij benieuwen of er binnenkort nog weer bankgasten zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom mochten ze niet tot tien uur blijven dan?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Wilde het uur niet liever gecremeerd worden
![]()
Ilana Rooderkerk, actrice Esmee uit ONM, komt langs in de 3FM studioquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die de gast herkent? Hier gaat vooralsnog geen lichtje branden...
Nog noooooooooooooooooooooooooit van gehoord...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ilana Rooderkerk, actrice Esmee uit ONM, komt langs in de 3FM studio
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog noooooooooooooooooooooooooit van gehoord...
Een aantal van de posters staat ergens in Hilversum natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Timo20 het volgende:
Wat is het opeens ontzettend rustig hier?
hehe ja duhquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een aantal van de posters staat ergens in Hilversum natuurlijk.
Het maakt natuurlijk nog verschil uit dat jij nog groeit, maar Gerard niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard is 1.75? Ben ik dan kleiner dan Gerard?.
Jongen groeien gemiddeld later dan meisjes , meisje zijn rond hun 15de uitgegroeit , jongens groeien door tot hun 17dequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk nog verschil uit dat jij nog groeit, maar Gerard niet.
Ik heb nog wel een oplossing voor je: ga op hakken lopen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard is 1.75? Ben ik dan kleiner dan Gerard?.
quote:
quote:
humorloosquote:
Mjah, was leuk zo hè?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie had er veel werk van gemaakt
Ah Okquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, ik had het streepje de verkeerde kant opgezet.
Shit happens, want ik lag wel dubbel.
heeft wel een geile mooie stemquote:
Heb haar net nog even gewezen waar de WC wasquote:
Wbquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was leuk zo hè?
Vind dit wel even op z'n plaats:TJIBBE, BEDANKT!!
Ik ben ondertussen weer opweg naar huis. Tot strakjes!
Ohja, de accu van m'n mp3/fm-speler is leeg
Mis dus gewoon de rest van de show
Als je nog wat centjes wil hebben als bijdrage moet je even je rekeningnummer pb-enquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was leuk zo hè?
Tof liedje welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Wat is dit? Weer een poging van Pink om aandacht te trekken en te bewijzen dat ze toch echt wel stoer is?
Geilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
Heb haar net nog even gewezen waar de WC was
Jij charmeur , doe je goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb haar net nog even gewezen waar de WC was
Tig keer van imago veranderen en minstens zo vaak in je nieuwe plaat roepen dat je een rock ster bent vind ik ook wel heul erg nep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geil![]()
![]()
Timo,![]()
Suffe plaat de nieuwe van Pink..
Kwestie van je telefoon gebruiken om webradio te luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, was leuk zo hè?
Gewoon het bewijs dat je carrière op een dood spoor is beland. Krijg er een beetje een Avril Lavigne gevoel bij..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tig keer van imago veranderen en minstens zo vaak in je nieuwe plaat roepen dat je een rock ster bent vind ik ook wel heul erg nep.
quote:
Ik vind Pink nog wel een stuk erger, maar Avril kan er idd ook wat van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon het bewijs dat je carrière op een dood spoor is beland. Krijg er een beetje een Avril Lavigne gevoel bij..
Doe dan maar Pink weg , Avril ziet er nog wel lekker uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Pink nog wel een stuk erger, maar Avril kan er idd ook wat van.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dan maar Pink weg , Avril ziet er nog wel lekker uit
Thanks, was de titel kwijt. Gelijk ff downloadenquote:
Ik kon er ook al niet op komen. Ik wist dat het iets met water was, zowel in de titel als de artiest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Thanks, was de titel kwijt. Gelijk ff downloaden![]()
De hele cd van Atlantic Ocean is goed als je hem nog kan vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kon er ook al niet op komen. Ik wist dat het iets met water was, zowel in de titel als de artiest.
Ik heb er nog over getwijfeld, maar vond het niet waard om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te reizen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:04 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi. Boris heeft met n beetje mazzel de boot gehaald en ik mot nog 15 min. wachten op de trein... Je moet er wat voor over hebben!
En FC Groningen staat met 1 - 0 voorquote:AMSTERDAM - Gerard Ekdom heeft de schrik van zijn leven gekregen. Tijdens de vakantie viel zijn oudste zoontje Lennon (3) in het water. De 30-jarige radio-dj vertelt: „We waren na een vermoeiende reis aangekomen in onze gehuurde Spaanse villa. Tijdens een ruzie met de huisbaas, want het huis was niet schoongemaakt, hoorden Nicole en ik een plons. Lennon was uitgegleden en in het zwembad gevallen.”
En dat op een vakantie..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_redt_zoontje__.html
Sappemeer - Hilversum is hier ongeveer 3 uur, routenet zegt twee, maar het is tch echt drie uur bij mij..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog over getwijfeld, maar vond het niet waard om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te reizen.
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_redt_zoontje__.html
Daarom was jij ook niet in de studio vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sappemeer - Hilversum is hier ongeveer 3 uur, routenet zegt twee, maar het is tch echt drie uur bij mij..
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom was jij ook niet in de studio vanavond.
Vindt jij dat teveel of je ouders?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veel.
Je schrikt je alleen te tiefus, zowel als ouder als het kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.
Is er geen hotel in de omgeving van Hilversum?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veel.
Daar moet je toch niet aandenken dat het wel fout zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.
Allebei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vindt jij dat teveel of je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |