Hij was deze week ook superclip bij TMF.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Timo20 het volgende:![]()
Toch al Megahit?
![]()
![]()
heerlijke plaat maar toch echt een maand of 2 te laat. Maar desalwelteplus:
![]()
![]()
Vind `m erg lekkerquote:
Over 2 (of 3) weken is de 100e uitzending van Ekstra Weekend, reden voor nog een feestje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Het tweejarig bestaan is een goed excuus voor de FOK!kers om langs te komen bij EkStra weekend ;-)
Ik stem voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over 2 (of 3) weken is de 100e uitzending van Ekstra Weekend, reden voor nog een feestje?
Och, ik heb nog niet eens een bevestiging, laat staan een bewijs van inschrijving ontvangen voor het komende studiejaar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... lekker is dat. Ik zit te wachten op een mail van de universiteit waar in staat wanneer ik colleges heb. Krijg ik vandaag eindelijk een mail van de administratie, gaat het over inschrijving voor bachelorvakken.
HALLO!!! Mn bachelor heb ik al gehaald!
Zo, en nu weer verder feesten want het blijft natuurlijk vrijdagavond
Dan kunnen we elkaar dus de hand schudden. Erg irritant, want maandag begint het nieuwe semester.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik heb nog niet eens een bevestiging, laat staan een bewijs van inschrijving ontvangen voor het komende studiejaar...
En de rest van de studenten volgens mij ook niet.
Wat een karakterkop hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die was heel erg irritant ja. Voelde zich wel erg goed en liet zich ook niet echt lekker gaan. Dramatisch !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Slechtste gast... Tanja Jess was dat toch? Die deed wel heel erg flauw met de nazorg en trek-je-gesprekje.
Eens! briljant dat naspelen van de liedjes op het keyboardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Boom Chicago de beste gast? Nee joh! Dat was Roel van Velzen!
De werkloze belspel-miep, niet de belspel-miep die is overgestapt naar GTST.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dat was toch niet Gigi die zo saai was?
[ afbeelding ]
Nee, die belspelmiep die vroeger de buurvrouw was van Michiel (of hem via-via op een andere manier kende).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Dat was toch niet Gigi die zo saai was?
[ afbeelding ]
Juist, die! Miriam!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, die belspelmiep die vroeger de buurvrouw was van Michiel (of hem via-via op een andere manier kende).
Gigi is natuurlijk ook niet werkloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |