Die wist niet dat hij topic moest openenquote:
Volgens mij had hij inderdaad niet helemaal door dat hij de LAPO had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die wist niet dat hij topic moest openen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter
Je gaat 3fm vanavond even ziekmakenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik heb t nogsteeds warm en dan weer koud, maar ben blij dat mn stem weer terug is![]()
(ben ff stiekem leuke foto aant makenmn man is ook niet lekker *bedank mij* en ligt nu ff te pitten)
Proest leuke mr jummie fotoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
man van Eliza met Jummy
Nee inderdaad dat had ik niet doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had hij inderdaad niet helemaal door dat hij de LAPO had.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEE
Jason Mraz - I'm Yours dus de nieuwe 3FM Meeeeegahit..
Hahaha, nee, mijn badeenden staan nog veilig in de badkamer en op de tvquote:
quote:
Wat lief van jullie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Meer van wat hij zegt namens mij
Hahaha, nee ook al niet! (wel hele grappige herinneringen aan een gek verhaal over een geëlectrocuteerde hamsterquote:
Hm... had ik dat moeten proberen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef bartvanderzanden het volgende:
Heb je er al een nieuwe batterij in gedaan?
Staat al enige tijd in de lijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:24 schreef Broekie het volgende:
Zou iemand dit topic even aan de lijst toe willen voegen? Zit nu mobiel dus het lukt me zelf niet, maar het opent voor mij iets makkelijker.
Ow..? Ik snap nie...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend weer MotoGP dus geen Corne in de stu stu studio..
Corne werkt ook voor RTL5 en hij houdt o.a. interviews met MotoGP coureurs voor de uitzending op tv. Sinds een jaar doet hij dat en daarom is hij vaak niet in de studio aanwezig omdat hij dan op locatie is. Dit weekend is hij in San Marino. Ook niet verkeerd natuurlijkquote:
Gaat ook niet gebeuren, lees het topic van gisteravond (rond 21.30 of iets later) even terug voor meer info.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
Vooralsnog niemand van FOK! in de studio?
Hahahaha, welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk moet ik nu met mn Ekstra Weekend t-shirt bij de radio gaan zitten...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:I Predict a Riot
Dat voorspelt veel goeds voor vanavond
Bijna iedereen heeft groen of bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, welke kleur heb je?
Ikke (natuurlijk) roze
Bruin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahaha, welke kleur heb je?
Ikke (natuurlijk) roze
Klopt. Had het al van Broekie gehoord, maar mocht nog niets zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef Sirolf het volgende:
Hee, volgens mij zie ik Broekie en de rest op de gang zitten.
[ link | afbeelding ]
Oh, jij ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt. Had het al van Broekie gehoord, maar mocht nog niets zeggen.
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Siegfried het volgende:
Grmbl, ben ik een dagje ziek (en dus niet op kantoor) zitten er ineens allemaal FOK!kers bij de studio
Ow, ik zie de foto nu inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.
Nou, ze stelden zich net voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is wie?
Die roze is Eliza, die herken ik wel. Maar wie is de rest?
Broekie, Eliza, Sersjee, Borisz, Michiel, Tjibbe en Gerard zijn allemaal FOK!kers hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn er volgens mij maar 4 hoor, dat noem ik niet 'allemaal FOK!kers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |