Oohh die ! kan me de uitzending niet eens meer voor de geest halen dus echt veel indruk heeft het niet gemaakt.quote:
Nee, maar volgens mij hebben ze al genoeg SMSjes om 3 pallets met van die kaarten te versturen...quote:
wat moest je nog eens smsen?quote:
Wat is morgen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft zin in morgen.. maar moet dan wel vroeg op (half negen, en dat in een weekend!), maar dan heb je ook wat!
Die had ik een uur geleden al gepost, maar hij is grappig genoeg om nog eens te bekijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
://3fm.nl/
Mocht ik het op een later tijdstip vergeten: veel plezier gewenstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft zin in morgen.. maar moet dan wel vroeg op (half negen, en dat in een weekend!), maar dan heb je ook wat!
Dat wilde echt he-le-maal niemand zienquote:
quote:
Het zal me niets verbazen dat het op vrijdagavond zo'n grote chaos bij 3FM (eerst EW, dan MYA - normaal gesproken dan - en daarna de Freaknacht) dat ze niet teveel mensen in de studio rond willen hebben lopen. Zal mij benieuwen of er binnenkort nog weer bankgasten zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom mochten ze niet tot tien uur blijven dan?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Wilde het uur niet liever gecremeerd worden
![]()
Ilana Rooderkerk, actrice Esmee uit ONM, komt langs in de 3FM studioquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Iemand die de gast herkent? Hier gaat vooralsnog geen lichtje branden...
Nog noooooooooooooooooooooooooit van gehoord...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ilana Rooderkerk, actrice Esmee uit ONM, komt langs in de 3FM studio
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog noooooooooooooooooooooooooit van gehoord...
Een aantal van de posters staat ergens in Hilversum natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef Timo20 het volgende:
Wat is het opeens ontzettend rustig hier?
hehe ja duhquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een aantal van de posters staat ergens in Hilversum natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |