waar blijft 1 en 0 ?quote:
Mocht je denken dat je koppijn b.v uit je nek (spieren) komt, probeer eens ibuquote:
* BarraCupraCuda duikt wegquote:
wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een vraag probleem... echt weer zo'n probleem vlak voor je weekend.
Als mevrouw de windows verkenner opende, kon ze aan de linkerkant (boomstructuur) alles netjes openen. Alleen als ze dat in het rechter venster deed, opende steeds de windows zoek functie hahahah
even opnieuw laten inloggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een vraag probleem... echt weer zo'n probleem vlak voor je weekend.
Als mevrouw de windows verkenner opende, kon ze aan de linkerkant (boomstructuur) alles netjes openen. Alleen als ze dat in het rechter venster deed, opende steeds de windows zoek functie hahahah
Jongen, ik heb zelf ook helpdesk werk gedaan, ik weet het!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
KUT, daar ging echt mn fles water
zo in mn shirt
maar sgele, dat van droxz zijn echt problemen die je krijgt bij de gebruikers.
Niemand kan het verzinnen ...
ach stikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jongen, ik heb zelf ook helpdesk werk gedaan, ik weet het!
Ik blijf me er alleen telkens weer over verbazen
Succes met je fles water
Fijn weekend jochie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt.
Ik split hem ook naar huis nu.
genoeg van.
Ben kapot
quote:
Kapot van het fokken zkr?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt.
Ik split hem ook naar huis nu.
genoeg van.
Ben kapot
Het is nog in leven! hahahaquote:
Wij zitten aan de whiskey, en jij geeft hem koffie?quote:
Irish koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zitten aan de whiskey, en jij geeft hem koffie?
Daar kan je mij zelfs voor wakkermaken!!!!!!!!!!quote:
Gast, moet je de bestandsnaam van het postersplaatje eens bekijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn is trouwens een boek aan het lezen... hoofdpersoon is ene "martin".
Al die beschrijvingen... echt ... dat is onze "sorry martin"... ik lig echt plat hier![]()
Lyn zij het laatst al! hahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, moet je de bestandsnaam van het postersplaatje eens bekijkenIk moest zelfs hard lachen toen ik de OP aan moest passen een paar topics terug...en ik ken die gast niet eens
![]()
![]()
Nog een half uurtjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lyn zij het laatst al! hahahaha
Ze is altijd creatief met namen van plaatjes enzo hahah
Nog 5 minuten... dan eindelijk weekenddddddddd!!!!!!!!!!!!!
Ik moet echt geen koffie meer hebben met dat gestuiter van mij ahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog een half uurtje
Alvast fijn weekend Droxz! Ik ga nog even wat koffie pakken
Stop nou eens met die smerige verhalen manquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn is trouwens aan de binnenkant van m'n broek braille aan het lezen... 'hoofdpersoon' is ene "martin".
Al die platjes... echt ... die heb ik van onze "sorry martin"... ik hou van echte platjes hier![]()
Matig...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop nou eens met die smerige verhalen man![]()
inderdaad matigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop nou eens met die smerige verhalen man![]()
Dit lijkt dan ergens heen te gaan maar aangezien hij al gequote is is de grao erafquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn was bezig om de binnenkant van mijn broek te lezen... hoofdpersoon is ene "Andreas platje".
Al die beschrijvingen... echt ... over hoe wild het er wel niet aan toe gaat en hoe nat het er soms is... ik lig echt plat hier![]()
3e ediwin op één post, zo dan maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Martin is trouwens in m'n donkere hoek aan het racen... hoofdpersoon is ene "Fallus Gigantus".
Al die oerwoudgeluiden erbij..... echt ... dat is onze "sorry martin"... ik lig voorlopig echt plat hier, lopen zit er de komende 3 maanden echt niet meer in![]()
Ok dat is beter!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
3e ediwin op één post, zo dan maar
Kijk, extern rules somsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dat is beter!
Probeer ik mijn eerlijk van mijn werk meegenomen vista te installeren, is mijn cd-rom spelert dood van mijn lappie
Ben nu via een externe cd-rom aan het booten (USB) , en het lijk te werken
quote:
Gefeliciteeeeerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Zo. Druk aan het werk, verjaardag gevierd (ik ben weer eens een jaar ouder geworden) en de tv heeft een nieuw kastje om op te staan![]()
En hoe is het hier?
Jij ook al? this een drukke maand hier, gefeliciteerd dan maar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Zo. Druk aan het werk, verjaardag gevierd (ik ben weer eens een jaar ouder geworden) en de tv heeft een nieuw kastje om op te staan![]()
En hoe is het hier?
Was van de week al, maar thnx anywayquote:
Augustus is dan ook een hele mooie maand om jarig in te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij ook al? this een drukke maand hier, gefeliciteerd dan maar!
Hoe het hier is? Hoop nieuwe mensen hier hahahah
Heel goed, dankjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was van de week al, maar thnx anyway
En lang niet gezien Smokez, hoe issie daar?
Klinkt goed die vakantie van jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel goed, dankje
Ben even een paar weken op vakantie geweest, en ja, m'n telefoon ging kapot dus kon ook niet fokken
Maar goed, Zwarte Cross, Frankrijk, Monaco, Italië, weekendje Beekse Bergen en Decibel Outdoor waren te gek in ieder geval. Net weer 5 dagen werk gehad, en over een ruim uur ben ik weer een week vrij! (Feestweek bij ons in de buurt, tja, traditiegetrouw neem je daar de hele week vrij voor)
Hoe is t met jou verder?
Kopje thee doet ook wonderen voor je gaat slapenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
DV GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Na de douche is mn hoofdpijn een beetje gezaktvanavond maar ff vroeg naar bed
Ik ga ook maar eens vroeg pitten, ben nu vista aan het installeren... moet volgende week mee op vakantie... als die een beetje af is ga ik zeker pittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
DV GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Na de douche is mn hoofdpijn een beetje gezaktvanavond maar ff vroeg naar bed
Lekker weer, jazeker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Klinkt goed die vakantie van jouBeetje lekker weer gehad ook? En feestweek moet je inderdaad bij zijn.. Zorg je er dit keer wel voor dat je in de goede tent staat als er een bandje speelt?
![]()
Ja ehhm.. Druk!Veel werken, veel geld verdienen.. Ergo: veel winkelen.. Dus dat is altijd leuk
Verder niet heel veel gebeurt hier de afgelopen weken, dus ook niet zoveel te vertellen
Vind het niet erg om veel te werken hoor, zolang er maar wat te doen is.. Dat 8 uur niksen op een dag in de zomer is echt niet fijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker weer, jazeker!
Alleen de eerste dag in Italie hadden we een paar regen en hagelbuien te pakken
Veel werken is dan (meestal) ff minder, maar veel geld en veel winkelen is niet zo heel erg!
Waar ga je trouwens heen op vakantie Droxz? Of ben je gewoon 'vrij van werk en thuis' ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, vista werkt op die gare kut laptop van me!
* Dr.Droxz ik blij
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waar ga je trouwens heen op vakantie Droxz? Of ben je gewoon 'vrij van werk en thuis' ?
Lekker hoor! Have fun in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.
En er komen nog wat gezellige mensen uit dit topic langs
Even een weekje relaxen in de bossen... even tot rust komen.
Jij ook een prettig weekend!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker hoor! Have fun in ieder geval
En rust is wel lekker inderdaad, geniet er van
Ik ben er weer weg van, fijn weekend all!
Wanneer ga je precies, en wie komen er allemaal langs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.
En er komen nog wat gezellige mensen uit dit topic langs
Even een weekje relaxen in de bossen... even tot rust komen.
Zou echt extreem dope zijn als je ook langskomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je precies, en wie komen er allemaal langs?
Ik kwam er laatst achter dat ik iets te zuinig met m'n leaseauto heb gedaan, ik heb dus nog zo'n 15.000km op te maken voor het eind van het jaar...Limburg is voor mij dus niet zo'n probleem
Yep, inderdaad, verjaardagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou echt extreem dope zijn als je ook langskomen!
volgende week zaterdag komt het beste uit
(en natuurlijk heb je dan wat anders te doen)
Hele week, tot en met die vrijdag daarop....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, inderdaad, verjaardag
Welke andere dagen zijn er nog beschikbaar?
Alleen aankomende maandag en dinsdag heb ik nog geen specifieke plannen... Alleen hopelijk ben ik dan niet te erg naar de klote van het weekendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele week, tot en met die vrijdag daarop....
Alleen dan ben ik alleen
Mooie snelheid, mzzl!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef crazy987 het volgende:
sjo jongens
brommer werkt weer en rijd 75
en nu ga ik zuipen
laters
Mijn brommer gaat 302quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef crazy987 het volgende:
sjo jongens
brommer werkt weer en rijd 75
en nu ga ik zuipen
laters
* Dr.Droxz schenkt een borrel in voor Sgelequote:
Is goed man, dan geef ik wel ff een belletje ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
maandag komt niet zo gelegen zullen we maar zeggen![]()
Mocht je dinsdag niets te doen hebben, laat het ff weten hahahah
Beetje kut dat je niet kan zuipen ofzo omdat je weer terug moet.... ik zuip wel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is goed man, dan geef ik wel ff een belletje ofzo
Ja natuurlijk ga je zuipen, ik zou hetzelfde doen in jouw situatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje kut dat je niet kan zuipen ofzo omdat je weer terug moet.... ik zuip wel hoor
Heuh goed bezigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt een borrel in voor Sgele
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen red me
mensen die heineken bier lekker vinden
quote:
In deze omgeving drinken ze meestal Grolsch. Maar aangezien ik daar te vaak van naar de wc moet drink ik dat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Meen je niet .....
hmmm die gast kwam ook meer uit het bovenstegedeelte van het land om het zo maar te zeggen
Jullie moeten echt Juup gaan drinken
Ik ga slapen in elk geval.
Mazzel
Zo dan, dat je snel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fris en fruitig en de auto is al in het sop
Hier kan je ze vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar vind je die cijfers?
Zo dan, je doet ook aardig je best dus hahahahaquote:
Stom eigenlijk...je hebt echt niet in de gaten hoeveel je dus eigenlijk post hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, je doet ook aardig je best dus hahahaha
Inderdaad, nu post ik even tussendoor omdat ik op mijn lappie moet wachten (windows install + apz)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stom eigenlijk...je hebt echt niet in de gaten hoeveel je dus eigenlijk post hier
Beetje kut dat die muur idd zo kut is, en de latex ed. niet werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:50 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De donkere delen zijn goed![]()
Ondergrond van de muur bleek vandaag dus absoluut niet goed te zijn. Dus dit maar als ondergrond en hierna nog minimaal 2 lagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |