Zo droxz gaat weer eens naar de stad:
Zit ik even in de stad met een maat van me, mijn broer en een maatje van hem.
Even roken, biertje doen... (lekker weer)
Zien we 1 of andere kut koter met een bezem zwaaien/klooien... schiet de onderkant van de bezem
de lucht in, vol op het voorhoofd van iemand die daar liep... bril stik, bloed overal... scheur boven zijn oog/slaap...
Wij weer verder, broer en maat waren lopend en ik en mijn maatje waren met de fiets/skates.
Dus wij met zijn 2en andere router naar huis nemen, maar ik moest nog ff pissen... dus ergens stopt en even de bosjes water gegeven

stap weer op mijn fiets en fiets nog geen 20 meter... vliegen 2 honden elkaar aan!
1 van die eigenaren gaf aan dat het zijn hond niet was, en die andere was een klein meisje/vrouw die haar hond niet meer in bedwang kon houden! Honden beten elkaar echt hard, en lieten echt niet meer los! overal bloed enzo.. (again!).. heb die hond van dat vrouwtje maar overgenomen en heb vol mijn gewicht achter die hond gegooid.. en NIET loslaten he! Die andere dude begon echt hard zijn hond te trappen, en nog lieten ze niet los! Toen kwam er een oudere gast langs, en heeft een schroevendraaien tussen die kaken gezet. Toen lieten die honden pas los... 1 hond allemaal bloed bij zijn oog en been. Andere beest achter zijn oor een gat, en poten onder het bloed.... Dat heb ik weer hoor!

(sorry voor typo's, heb de text gelijk getypt zonder na te lezen)