Waar ga je trouwens heen op vakantie Droxz? Of ben je gewoon 'vrij van werk en thuis' ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, vista werkt op die gare kut laptop van me!
* Dr.Droxz ik blij
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Waar ga je trouwens heen op vakantie Droxz? Of ben je gewoon 'vrij van werk en thuis' ?
Lekker hoor! Have fun in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.
En er komen nog wat gezellige mensen uit dit topic langs
Even een weekje relaxen in de bossen... even tot rust komen.
Jij ook een prettig weekend!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker hoor! Have fun in ieder geval
En rust is wel lekker inderdaad, geniet er van
Ik ben er weer weg van, fijn weekend all!
Wanneer ga je precies, en wie komen er allemaal langs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekje limburg met de sleurhut van ouders.
En er komen nog wat gezellige mensen uit dit topic langs
Even een weekje relaxen in de bossen... even tot rust komen.
Zou echt extreem dope zijn als je ook langskomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je precies, en wie komen er allemaal langs?
Ik kwam er laatst achter dat ik iets te zuinig met m'n leaseauto heb gedaan, ik heb dus nog zo'n 15.000km op te maken voor het eind van het jaar...Limburg is voor mij dus niet zo'n probleem
Yep, inderdaad, verjaardagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou echt extreem dope zijn als je ook langskomen!
volgende week zaterdag komt het beste uit
(en natuurlijk heb je dan wat anders te doen)
Hele week, tot en met die vrijdag daarop....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, inderdaad, verjaardag
Welke andere dagen zijn er nog beschikbaar?
Alleen aankomende maandag en dinsdag heb ik nog geen specifieke plannen... Alleen hopelijk ben ik dan niet te erg naar de klote van het weekendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele week, tot en met die vrijdag daarop....
Alleen dan ben ik alleen
Mooie snelheid, mzzl!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef crazy987 het volgende:
sjo jongens
brommer werkt weer en rijd 75
en nu ga ik zuipen
laters
Mijn brommer gaat 302quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef crazy987 het volgende:
sjo jongens
brommer werkt weer en rijd 75
en nu ga ik zuipen
laters
* Dr.Droxz schenkt een borrel in voor Sgelequote:
Is goed man, dan geef ik wel ff een belletje ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
maandag komt niet zo gelegen zullen we maar zeggen![]()
Mocht je dinsdag niets te doen hebben, laat het ff weten hahahah
Beetje kut dat je niet kan zuipen ofzo omdat je weer terug moet.... ik zuip wel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is goed man, dan geef ik wel ff een belletje ofzo
Ja natuurlijk ga je zuipen, ik zou hetzelfde doen in jouw situatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje kut dat je niet kan zuipen ofzo omdat je weer terug moet.... ik zuip wel hoor
Heuh goed bezigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schenkt een borrel in voor Sgele
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:53 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen red me
mensen die heineken bier lekker vinden
quote:
In deze omgeving drinken ze meestal Grolsch. Maar aangezien ik daar te vaak van naar de wc moet drink ik dat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Meen je niet .....
hmmm die gast kwam ook meer uit het bovenstegedeelte van het land om het zo maar te zeggen
Jullie moeten echt Juup gaan drinken
Ik ga slapen in elk geval.
Mazzel
Zo dan, dat je snel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fris en fruitig en de auto is al in het sop
Hier kan je ze vindenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar vind je die cijfers?
Zo dan, je doet ook aardig je best dus hahahahaquote:
Stom eigenlijk...je hebt echt niet in de gaten hoeveel je dus eigenlijk post hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, je doet ook aardig je best dus hahahaha
Inderdaad, nu post ik even tussendoor omdat ik op mijn lappie moet wachten (windows install + apz)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stom eigenlijk...je hebt echt niet in de gaten hoeveel je dus eigenlijk post hier
Beetje kut dat die muur idd zo kut is, en de latex ed. niet werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:50 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De donkere delen zijn goed![]()
Ondergrond van de muur bleek vandaag dus absoluut niet goed te zijn. Dus dit maar als ondergrond en hierna nog minimaal 2 lagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |