Jongen, ik heb zelf ook helpdesk werk gedaan, ik weet het!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
KUT, daar ging echt mn fles water
zo in mn shirt
maar sgele, dat van droxz zijn echt problemen die je krijgt bij de gebruikers.
Niemand kan het verzinnen ...
ach stikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jongen, ik heb zelf ook helpdesk werk gedaan, ik weet het!
Ik blijf me er alleen telkens weer over verbazen
Succes met je fles water
Fijn weekend jochie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt.
Ik split hem ook naar huis nu.
genoeg van.
Ben kapot
quote:
Kapot van het fokken zkr?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt.
Ik split hem ook naar huis nu.
genoeg van.
Ben kapot
Het is nog in leven! hahahaquote:
Wij zitten aan de whiskey, en jij geeft hem koffie?quote:
Irish koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zitten aan de whiskey, en jij geeft hem koffie?
Daar kan je mij zelfs voor wakkermaken!!!!!!!!!!quote:
Gast, moet je de bestandsnaam van het postersplaatje eens bekijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn is trouwens een boek aan het lezen... hoofdpersoon is ene "martin".
Al die beschrijvingen... echt ... dat is onze "sorry martin"... ik lig echt plat hier![]()
Lyn zij het laatst al! hahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, moet je de bestandsnaam van het postersplaatje eens bekijkenIk moest zelfs hard lachen toen ik de OP aan moest passen een paar topics terug...en ik ken die gast niet eens
![]()
![]()
Nog een half uurtjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lyn zij het laatst al! hahahaha
Ze is altijd creatief met namen van plaatjes enzo hahah
Nog 5 minuten... dan eindelijk weekenddddddddd!!!!!!!!!!!!!
Ik moet echt geen koffie meer hebben met dat gestuiter van mij ahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog een half uurtje
Alvast fijn weekend Droxz! Ik ga nog even wat koffie pakken
Stop nou eens met die smerige verhalen manquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn is trouwens aan de binnenkant van m'n broek braille aan het lezen... 'hoofdpersoon' is ene "martin".
Al die platjes... echt ... die heb ik van onze "sorry martin"... ik hou van echte platjes hier![]()
Matig...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop nou eens met die smerige verhalen man![]()
inderdaad matigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stop nou eens met die smerige verhalen man![]()
Dit lijkt dan ergens heen te gaan maar aangezien hij al gequote is is de grao erafquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lyn was bezig om de binnenkant van mijn broek te lezen... hoofdpersoon is ene "Andreas platje".
Al die beschrijvingen... echt ... over hoe wild het er wel niet aan toe gaat en hoe nat het er soms is... ik lig echt plat hier![]()
3e ediwin op één post, zo dan maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Martin is trouwens in m'n donkere hoek aan het racen... hoofdpersoon is ene "Fallus Gigantus".
Al die oerwoudgeluiden erbij..... echt ... dat is onze "sorry martin"... ik lig voorlopig echt plat hier, lopen zit er de komende 3 maanden echt niet meer in![]()
Ok dat is beter!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
3e ediwin op één post, zo dan maar
Kijk, extern rules somsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dat is beter!
Probeer ik mijn eerlijk van mijn werk meegenomen vista te installeren, is mijn cd-rom spelert dood van mijn lappie
Ben nu via een externe cd-rom aan het booten (USB) , en het lijk te werken
quote:
Gefeliciteeeeerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
Zo. Druk aan het werk, verjaardag gevierd (ik ben weer eens een jaar ouder geworden) en de tv heeft een nieuw kastje om op te staan![]()
En hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |