mag ik er wel een paar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moeten jullie ook lief zijn tegen Crazy
advil ook?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die worden zeer waarschijnlijk hier gemaakt
* Dr.Droxz doet alsof hij wat heeft onthouden van de mensen hier:quote:
advil is een merk opzich dacht ik...quote:
Gewoon koppijn godver, Stomme arts, leer een beroep en geef me iets !!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz doet alsof hij wat heeft onthouden van de mensen hier:
Komt die hoofdpijn uit b.v spierpijn uit je nek, of heb je gewoon.... koppijn?
okequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iemand had hem uit het raam geworpen, en ik heb hem teruggeholpen... en samen whiskey gedronken?....
ok, doei doeiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ga naar huis
fuck die laatste 5 minuten
weekend:D
Doe maar ruig!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ga naar huis
Gevonden: gewoon 2 x 500 mg paracetamol nemen (altijd 2 om te beginnen, werkt beter), andesr 600 mg ibuprofen (moet je ergens zien te jatten, kan je niet zomaar krijgen), mocht dat niet werken heb ik zelf nog wel wat voor je liggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon koppijn godver, Stomme arts, leer een beroep en geef me iets !!!![]()
of is dat pas een later stadium ???
Lekker, lekker en nog eens lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oke..*zet bordje met poffertjes neer*
Prettig weekend en natuurlijk bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef crazy987 het volgende:
ik ga naar huis
bedankt voor uw tipquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gevonden: gewoon 2 x 500 mg paracetamol nemen (altijd 2 om te beginnen, werkt beter), andesr 600 mg ibuprofen (moet je ergens zien te jatten, kan je niet zomaar krijgen), mocht dat niet werken heb ik zelf nog wel wat voor je liggen
Prettig weekend!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
laterzzzzzzzzzz WEEKEND !
waar blijft 1 en 0 ?quote:
Mocht je denken dat je koppijn b.v uit je nek (spieren) komt, probeer eens ibuquote:
* BarraCupraCuda duikt wegquote:
wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een vraag probleem... echt weer zo'n probleem vlak voor je weekend.
Als mevrouw de windows verkenner opende, kon ze aan de linkerkant (boomstructuur) alles netjes openen. Alleen als ze dat in het rechter venster deed, opende steeds de windows zoek functie hahahah
even opnieuw laten inloggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Had net iemand aan de lijn met een vraag probleem... echt weer zo'n probleem vlak voor je weekend.
Als mevrouw de windows verkenner opende, kon ze aan de linkerkant (boomstructuur) alles netjes openen. Alleen als ze dat in het rechter venster deed, opende steeds de windows zoek functie hahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |