Ongelukje met de fiets. Kwam tegen iemand aan, beide onderuit. De ander had niks maar ik zit nu dus met de arm in een mitella.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:07 schreef Charmian het volgende:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?Beterschap hoor
![]()
Auw, pijnlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:46 schreef ranja het volgende:
Ongelukje met de fiets. Kwam tegen iemand aan, beide onderuit. De ander had niks maar ik zit nu dus met de arm in een mitella.
In elk geval bedankt voor de steun allemaal.
pijnlijk idd lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Auw, pijnlijk.
Sterkte met het herstel.
Ben ik nog steeds in muziektrivia?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:42 schreef Burnett het volgende:
We zetten Tiffany even in de parkeergarage...
Actionfigure: wie?
[ afbeelding ]
Nope....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef ranja het volgende:
had nu nog steeds niemand Tiffany - Could Have Been gezegd?
Kan niet missenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef bukgeit het volgende:
Zodiac Mindwarp & The Love Reaction
Rocken maar!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef belsen het volgende:
Ehm, het was meer dat ik nog nooit van Zodiac Mindwarp & The Love Reaction gehoord had.
quote:However, Rolling Stone, while giving her album 2/5 stars, despite describing the song as a "New Wave-y club single," says the supposedly rebellious "attention-grabbing" lyrics are "a vanilla recounting of her chick-on-chick exploits" and that this "acting out" is "just to get a dude's attention."[5] AllMusic praises "the stomping Gary Glitter beat" before criticizing the producers for turning it "into a leaden stumble and burying's voice underneath Pro Tools overdubs so it all winds up as a faceless wash of sound designed to be placed in TV shows, movie trailers, and malls
Het album ligt over een paar weken in de winkelquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef bartrid het volgende:
Ik wist niet dat die aan een comeback werkten...
MadMaster +1quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Kate Perry - I Kissed A Girl?
Vorige week veelvuldig gehoord...
Ik kan ineens Stupid Girl beter plaatsenquote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef knars het volgende:
Shirley Masnon is bevallen van onze liefdesbaby?
Die was er maar tijdelijk...quote:Op maandag 1 september 2008 11:28 schreef Burnett het volgende:
Madonna
Die doet het al een tijdje niet meer...quote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef Mark het volgende:
Connor McLeod
De gezochte bewoner is een stuk ouder...quote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef knars het volgende:
Shirley Manson is bevallen van onze liefdesbaby?
Die is er geboren...quote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Burnett het volgende:
rod stewart
Vorige week grote koppen op de voorpagina's van de Schotse tabloids dat Gary in Schotland ondergedoken was, omdat hij in Engeland uitgekost wordt...quote:Op maandag 1 september 2008 12:39 schreef Mark het volgende:
Gary Glitter?
Close, but no cigarquote:Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef bukgeit het volgende:
Underwater Love van Smoke City?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |