Het zou me niks verbazenquote:"Wie is de man achter het masker?" Die vraag doet de rondte sinds Pamela Anderson en haar 'mystery guest' gisteren verschenen tijdens de jaarlijkse London Fashion Week...
Michael Jackson
Gastvrouw Vivienne Westwood van de Fashion Week liet ontvallen dat "niemand minder dan Michael Jackson" schuil gaat achter het masker. Dat zou ook niet vreemd zijn. Verscheidene media meldden vorige maand dat Michael Jackson (50) en de 41-jarige Pamela Anderson elkaar ontmoetten in Malibu (Californië) en sindsdien regelmatig daten.
Een anonieme bron in de Daily Mail weet het naar eigen zeggen zeker. Het is Michael Jackson. "De organisatie van de London Fashion Week heeft alles voor Michael moeten regelen. Hij wil nog niet gezien worden met Pam. Als Michael denkt dat hij gevolgd wordt door paparazzi, wordt-ie al nerveus.Hij koos niet voor niets voor deze excentrieke oplossing."
Voorlopig op MJJCommunity.net, kreeg ik door via het youtube-kanaal/account.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
MJJCommunity komt terug hoor. Ze hebben hun domein niet verlengd
Trouwens, MJJForum was de voorloper van MJJCommunity![]()
En MJNO is ermee gestopt omdat de kerel die het runde (ik "ken" hem dan toevallig al een paar jaar) het wel genoeg vond en zich wilde richten op andere dingen. MJNO bestond geloof ik alweer zo'n 5 jaar.
idd jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
Die gast met dat witte masker is een reclamestunt van een of ander modemerk, dus geen Michael in één van zijn vermommingen.
quote:
Beautiful melody.quote:
Op die tweede foto lijk-ie inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:16 schreef denthemen het volgende:
Als je die 2e foto ziet, denk je: Dat is hem, maar die andere 2..
track 2 vind ik zelf het minst van heel invincible voor de rest idd best wel aardig en dan vooral de slow-tempo nummersquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef KingOfPop het volgende:
Het enige album dat ik niet heb liggen, toch maar eens besteld: InvincibleBeetje geluisterd op internet, vind er toch wel aardig wat mooie nummers op staan.
Ik viel zowat flauw, toen ik dat hoorde, Winehouse is me daar toch ook even op een andere planeetquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb invinciblle als enige van zijn cd´s ook nooit officieel gekocht. Al moet ik hem nog wel een keer toevoegen aan mijn MJ cd verzameling.
Kom net deze tegen op Youtube. Vind hem beter dan de Fergie versie
Dat gaat niet lang meer duren, nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Rnnz het volgende:
Mevrouw Wijnhuis is altijd op een andere planeet.
Ik heb Invincible vanochtend in de auto maar weer eens beluisterd, en weet weer waarom ik 'm nooit op zet. Inspiratieloze beats (behalve 2000 Watts, maar daarin klinkt z'n stem weer niet als MJ) afgewisseld met Babyface-kloon gekweel. Alleen Whatever Happens steekt er positief bovenuit!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, Invincible heeft mij toch nooit zo kunnen raken. Het was te, ja hoe moet ik dat zeggen, gestyled ofzo. Ik heb er toentertijd ontzettend naar uitgekeken, maar na een paar keer luisteren viel ie al zo tegen. Alleen nummers als Break of Dawn en Whatever Happens (komt ook voornamelijk door Santana) hebben mij wel kunnen boeien.
TOP 40quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Rnnz het volgende:
Gotta put your heart on the line, if you wanna get it right (8)
Het is wat, wachten op nieuwe muziek.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael en muziek, gaat dat samen?
Oja wacht, dat was ooit eens zo...in haast vervlogen tijden
Is sinds begin deze maand te downloaden bij MJJCommunityquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:47 schreef Rnnz het volgende:
Lol, of je komt er gewoon net ff achter dat het ooit zeldzame Brunei Concert van de HIStory Tour op YouTube staat (waar MJ Scream live zingt)..
Hij is dus niet langer 'in besloten kringen'.
Is dit trouwens wat beter dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Haha, ik zat meer te denken aan wat kleding dat er niet zo onpassend of aftands uitziet, wat je al snel hebt wanneer je als mager persoon strakke kleding gaat dragen.
quote:sharing with my fans in concert soon
quote:Michael Jackson Issues Statement Regarding Participation in a Jackson 5 Reunion
Last update: 7:39 p.m. EDT Oct. 30, 2008
LOS ANGELES, Oct 30, 2008 (BUSINESS WIRE) -- Michael Jackson's spokesperson, Dr. Tohme, in response to recent rumors regarding Michael's participation in a Jackson 5 reunion, has issued the following statement from Michael Jackson:
"My brothers and sisters have my full love and support, and we've certainly shared many great experiences, but at this time I have no plans to record or tour with them. I am now in the studio developing new and exciting projects that I look forward to sharing with my fans in concert soon."
SOURCE: Scoop Marketing
Het mag wat kosten of niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:57 schreef Rnnz het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik geld moet gaan sparen voor een concert, mocht het zo ver komen.
Wat een held is het ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:07 schreef Rnnz het volgende:
Wat is hij hier geweldig zegZou hij de kracht in zijn stem nou niet terug kunnen vinden door wat vocale lessen en tig jaar rust, zodat hij weer kan vlammen?
My guess, die twee worden ook geplaybacktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik hoop toch wel dat hij inderdaad vocale trainingen heeft op het moment want als hij weer alleen Wanna Be Startin' Somethin' en de J5 Medley live gaat zingen ga ik toch twijfelen.
Geweldig optreden dat hij zit jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Nou en, ook al gaat hij op een stoel zitten playbacken (remember Remember the Time anyone?), dan sta ik er nog!
Zou dan de eerste en wellicht ook laatste kans voor mij zijn, die laat ik niet schieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Nou en, ook al gaat hij op een stoel zitten playbacken (remember Remember the Time anyone?), dan sta ik er nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |