Het zou me niks verbazenquote:"Wie is de man achter het masker?" Die vraag doet de rondte sinds Pamela Anderson en haar 'mystery guest' gisteren verschenen tijdens de jaarlijkse London Fashion Week...
Michael Jackson
Gastvrouw Vivienne Westwood van de Fashion Week liet ontvallen dat "niemand minder dan Michael Jackson" schuil gaat achter het masker. Dat zou ook niet vreemd zijn. Verscheidene media meldden vorige maand dat Michael Jackson (50) en de 41-jarige Pamela Anderson elkaar ontmoetten in Malibu (Californië) en sindsdien regelmatig daten.
Een anonieme bron in de Daily Mail weet het naar eigen zeggen zeker. Het is Michael Jackson. "De organisatie van de London Fashion Week heeft alles voor Michael moeten regelen. Hij wil nog niet gezien worden met Pam. Als Michael denkt dat hij gevolgd wordt door paparazzi, wordt-ie al nerveus.Hij koos niet voor niets voor deze excentrieke oplossing."
Voorlopig op MJJCommunity.net, kreeg ik door via het youtube-kanaal/account.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
MJJCommunity komt terug hoor. Ze hebben hun domein niet verlengd
Trouwens, MJJForum was de voorloper van MJJCommunity![]()
En MJNO is ermee gestopt omdat de kerel die het runde (ik "ken" hem dan toevallig al een paar jaar) het wel genoeg vond en zich wilde richten op andere dingen. MJNO bestond geloof ik alweer zo'n 5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |