idd jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
Die gast met dat witte masker is een reclamestunt van een of ander modemerk, dus geen Michael in één van zijn vermommingen.
quote:
Beautiful melody.quote:
Op die tweede foto lijk-ie inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:16 schreef denthemen het volgende:
Als je die 2e foto ziet, denk je: Dat is hem, maar die andere 2..
track 2 vind ik zelf het minst van heel invincible voor de rest idd best wel aardig en dan vooral de slow-tempo nummersquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:06 schreef KingOfPop het volgende:
Het enige album dat ik niet heb liggen, toch maar eens besteld: InvincibleBeetje geluisterd op internet, vind er toch wel aardig wat mooie nummers op staan.
Ik viel zowat flauw, toen ik dat hoorde, Winehouse is me daar toch ook even op een andere planeetquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:42 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb invinciblle als enige van zijn cd´s ook nooit officieel gekocht. Al moet ik hem nog wel een keer toevoegen aan mijn MJ cd verzameling.
Kom net deze tegen op Youtube. Vind hem beter dan de Fergie versie
Dat gaat niet lang meer duren, nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Rnnz het volgende:
Mevrouw Wijnhuis is altijd op een andere planeet.
Ik heb Invincible vanochtend in de auto maar weer eens beluisterd, en weet weer waarom ik 'm nooit op zet. Inspiratieloze beats (behalve 2000 Watts, maar daarin klinkt z'n stem weer niet als MJ) afgewisseld met Babyface-kloon gekweel. Alleen Whatever Happens steekt er positief bovenuit!quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, Invincible heeft mij toch nooit zo kunnen raken. Het was te, ja hoe moet ik dat zeggen, gestyled ofzo. Ik heb er toentertijd ontzettend naar uitgekeken, maar na een paar keer luisteren viel ie al zo tegen. Alleen nummers als Break of Dawn en Whatever Happens (komt ook voornamelijk door Santana) hebben mij wel kunnen boeien.
TOP 40quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Rnnz het volgende:
Gotta put your heart on the line, if you wanna get it right (8)
Het is wat, wachten op nieuwe muziek.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael en muziek, gaat dat samen?
Oja wacht, dat was ooit eens zo...in haast vervlogen tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |