Die is beter af, hoop ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef Sphere het volgende:
[..]
Precies, en voor die hond vond ik het even zielig.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Sphere het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier een link naar het gastenboek van de serie.
Nou het was dan ook gewoon een dik kutkind dat al een labrador had en op de een of andere dwangmatige manier er nog precies zo'n hond bij moest hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Schandalig dat dit soort volk ouders zijn. En zich later maar af vragen waarom zoonlief zo rebels is.
En dan heb ik het nog niet eens over hun oerstomme manier van handelen daar in Spanje, 30.000 euro overmaken zonder dat er zelfs sprake is van een voorlopig koopcontract. En waarom die mensen nog 15.000 in het handje wilden, mevrouw Rinta, omdat ze weten wat zwart geld is domme doos!!
Ik heb me echt vreselijk kwaad lopen maken op die mensen. Zo ga je niet met kinderen om. En ook niet met dieren. Mijn hart brak voor dat joch toen ie fijn die hond weer mocht inleveren van mams. Kutwijf!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Nou, je kan het ook overdrijven met je gebroken hart
Nou dat zag ik toch heel anders.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou het was dan ook gewoon een dik kutkind dat al een labrador had en op de een of andere dwangmatige manier er nog precies zo'n hond bij moest hebben.
Nee ok, maar dit TROS-programma filmt ook vaak een bepaald soort vertrekkersquote:Op vrijdag 12 september 2008 04:51 schreef jpjedi het volgende:
Ach als ik dat programma zo eens kijk dan hebben we het nog niet zo slecht gedaan.![]()
Expats zijn ook niet zo interessant voor het programma aangezien alles geregeld en betaald is.
Dat melde ik aan het begin van het topic ook al onder een spoilerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef linny67 het volgende:
http://www.spanjeforum.nl/ Zie bij Ik Vertrek de posts van ene Jenny die zegt o.a. dat de bar reeds geruime tijd al dicht zit en dat de familie is vertrokken.
dat pak wat zij hadden was een groter pak dan dat jij als consument in de supermarkt koopt hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Booh die vlammetjes zijn toch zeker wel 5eur
Niet normaal hoe duur, die moet je er niet in één avond doorheen jagen!!11einz!!1
Kansloze personen verder, totaal geen benul wat er in de overeenkomst staat en maar zeuren dat het zo druk is op de eerste dag
Missschien wel waar, maar je bent de eerste dag open, wordt geholpen door 'vrienden' en als er dan vlammetjes worden gemaakt en uitgedeeld moet je de volgende ochtend niet gaan zeiken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Sphere het volgende:
[..]
dat pak wat zij hadden was een groter pak dan dat jij als consument in de supermarkt koopt hoor.![]()
Bovendien ging het volgens mij niet om 1 pak.
Verder eensch.
Dan nog, bij een opening maak je altijd kostenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Sphere het volgende:
[..]
dat pak wat zij hadden was een groter pak dan dat jij als consument in de supermarkt koopt hoor.![]()
Bovendien ging het volgens mij niet om 1 pak.
Verder eensch.
Absoluut mee eens, verder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dan nog, bij een opening maak je altijd kostenDus als ze dat niet willen moeten ze lekker in NL. blijven.
Wel kregen de gasten een oranjebitter, dat kon er nog net vanaf!
Dat zeker, alleen verdient die bar wel slimmere eigenaars dan hen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Naamah het volgende:
Vond trouwens wel dat het echt een leuke bar was, wat je zo van binnen zag zag er echt heel leuk en gezellig uit.
Nou ze zag er toch nog goed uit voor haar 44 jaar.quote:Maar goed ze zal nu wel verkeersregelaar zijn in Arnhem en omstreken, kan ze mooi tegen die mensen zeiken en klagen ipv tegen haar man, kinderen en hond. Wat een trol van een mens.
Tsja het is maar wat je smaak is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef linny67 het volgende:
[..]
Nou ze zag er toch nog goed uit voor haar 44 jaar.
Vond het vnl. belachelijk dat die vrouw ging afgeven op die vrienden, die de hele dag hebben zitten helpen, terwijl ze zelf de hele avond zielig heeft thuis gezeten. Geloof trouwens ook niet dat ze door haar rug is gegaan, maar dat ze gewoon geen oppas had voor de kidsquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dan nog, bij een opening maak je altijd kostenDus als ze dat niet willen moeten ze lekker in NL. blijven.
Wel kregen de gasten een oranjebitter, dat kon er nog net vanaf!
Het is allemaal die hond zijn schuldquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef linny67 het volgende:
Tja je ziet wat zon, roken en drinken voor je doet.
Volgens de site zijn er maar twee afleveringen over deze familie, volgende week gaat weer over iets anders.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef linny67 het volgende:
Re: SF meeting EL Paseo EL Campello? Ergens eind september?, Jenny_mutxamel 8-9-2008, 11:57 uur
--------------------------------------------------------------------------------
Heb zojuist gehoord, dat deze mensen weer terug in NL zijn. Dit werd me verteld door iemand, wiens kinderen op dezelfde school zitten als één van de jongens. Opnamen van die school komen volgende week op TV.
quote:Uitzending 18 september
Sabine van Leuken & Raghnall Bermudez - Salsaschool Aruba
Als de Eindhovense Sabine (23) salsa-les neemt, valt ze als een blok voor haar Arubaanse dansleraar Raghnall (23). Al snel vormen de twee, zowel op de dansvloer als in de liefde, een paar. Na vier jaar in Nederland te hebben gewoond, is het voor Raghnall tijd om weer terug te gaan naar zijn geboorteland.
Aan Sabine de keus: alleen achter blijven in Nederland of met Rahnall mee naar Aruba… Hoewel ze het afscheid van haar familie en vrienden erg moeilijk vindt, kiest Sabine voor het laatste. Op Aruba gaan ze samen salsalessen geven aan toeristen en de lokale bevolking. Vol enthousiasme, maar zónder startkapitaal, struinen Sabine en Raghnall alle hotels af, in de hoop hun salsalessen aan de man te brengen.
Dit blijkt nog niet zo makkelijk. Hun grootste doelgroep: Amerikaanse overwinteraars op leeftijd, geeft de voorkeur aan bingo of luiert liever dan dat ze klassikaal dansen. Lukt het Sabine en Raghnall om Aruba alsnog enthousiast te krijgen over de salsa en zo hun droom te verwezenlijken?
Dit bericht van die Jenny waar jij op doelt is van 8 september. Ik denk dat zij de volgende aflevering (nr. 2) bedoelt i.p.v. volgende week. In aflevering 2 zaten namelijk opnames van een school ( die waar de omkooppoging met het hondje voor moet gebeuren voor die jongen er naartoe wil) en ik denk dat ze deze bedoelt mede omdat deze Jenny daar in Spanje woont.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:00 schreef Naamah het volgende:
[..]
Volgens de site zijn er maar twee afleveringen over deze familie, volgende week gaat weer over iets anders.
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:09 schreef linny67 het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd goed kwaad toen ik zag hoe deze mensen hun kinderen op deze manier mishandelden. Vooral als je kind al op een speciale school zit moet je zorgen voor goede opvang. En het constant betrekken van die kinderen in hun problemen is regelrecht misdadig.
Misschien, maar ik kan je vertellen dat kinderen een flinke tik overhouden aan dit soort dingen.quote:Je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Iedereen in dit topic heeft moeite met hun handelswijze, het ging mij om de in mijn ogen te ver gaande classificaties die je gaf.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef linny67 het volgende:
Sorry maar ik heb altijd enorm moeite met zo'n stel egoisten. Maarmisschien ben ik een enorme doos omdat ik het belang van mijn kinderen altijd voorop stel. So be it.
Daar kan ik nou wakker van liggen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef ia het volgende:
En stel dat die "vlammetjes" op waren, wat kost dat dan?
Als je op zulke kleine futiliteiten al gestressed raakt..![]()
En echt die moeder.. Heel het gezin mee trekken in haar stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |