abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61565611
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef Sphere het volgende:

[..]

Precies, en voor die hond vond ik het even zielig.
Die is beter af, hoop ik.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61565935
Voor de geïnteresseerden, hier een link naar het gastenboek van de serie.
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2008 @ 23:52:49 #103
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61565972
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:51 schreef Sphere het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier een link naar het gastenboek van de serie.
bedankt Sphere
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61566037
Ik zie er niks op terug, dat ze weer terug zijn...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61567002
Booh die vlammetjes zijn toch zeker wel 5eur

Niet normaal hoe duur, die moet je er niet in één avond doorheen jagen!!11einz!!1

Kansloze personen verder, totaal geen benul wat er in de overeenkomst staat en maar zeuren dat het zo druk is op de eerste dag
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:02:13 #106
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61567132
Schandalig dat dit soort volk ouders zijn. En zich later maar af vragen waarom zoonlief zo rebels is.
En dan heb ik het nog niet eens over hun oerstomme manier van handelen daar in Spanje, 30.000 euro overmaken zonder dat er zelfs sprake is van een voorlopig koopcontract. En waarom die mensen nog 15.000 in het handje wilden, mevrouw Rinta, omdat ze weten wat zwart geld is domme doos!!

Ik heb me echt vreselijk kwaad lopen maken op die mensen. Zo ga je niet met kinderen om. En ook niet met dieren. Mijn hart brak voor dat joch toen ie fijn die hond weer mocht inleveren van mams. Kutwijf!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61567649
Nou, je kan het ook overdrijven met je gebroken hart
  vrijdag 12 september 2008 @ 02:31:14 #108
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61567781
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61567815
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Schandalig dat dit soort volk ouders zijn. En zich later maar af vragen waarom zoonlief zo rebels is.
En dan heb ik het nog niet eens over hun oerstomme manier van handelen daar in Spanje, 30.000 euro overmaken zonder dat er zelfs sprake is van een voorlopig koopcontract. En waarom die mensen nog 15.000 in het handje wilden, mevrouw Rinta, omdat ze weten wat zwart geld is domme doos!!

Ik heb me echt vreselijk kwaad lopen maken op die mensen. Zo ga je niet met kinderen om. En ook niet met dieren. Mijn hart brak voor dat joch toen ie fijn die hond weer mocht inleveren van mams. Kutwijf!
Nou het was dan ook gewoon een dik kutkind dat al een labrador had en op de een of andere dwangmatige manier er nog precies zo'n hond bij moest hebben.
  vrijdag 12 september 2008 @ 02:48:41 #110
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61567857
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Nou, je kan het ook overdrijven met je gebroken hart

Zeker nog geen kinderen?

vrijdag 12 september 2008 @ 02:50:42 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61567869
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou het was dan ook gewoon een dik kutkind dat al een labrador had en op de een of andere dwangmatige manier er nog precies zo'n hond bij moest hebben.
Nou dat zag ik toch heel anders.
Het is pure zwakheid van die ouders om een kind op dergelijke manier om te kopen.
En dat kind was geen kutkind, maar gewoon.... lost.. Geen steun van pa en ma die alleen maar met zichzelf bezig waren.
En dik was ie ook niet.
pi_61568207
Ach als ik dat programma zo eens kijk dan hebben we het nog niet zo slecht gedaan.

Expats zijn ook niet zo interessant voor het programma aangezien alles geregeld en betaald is.
pi_61568240
Ik heb zo'n donkerspaans vermoeden dat ze over een jaartje weer in Nederland wonen, dit kan gewoon niet goed gaan en zowel, petje af voor de kids want die hebben zich ook maar te schikken in deze, enigszins gestoorde, situatie
Nederland is en blijft gewoon een heerlijk land, dat wisselvallige klimaat alleen al...
pi_61568250
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 04:51 schreef jpjedi het volgende:
Ach als ik dat programma zo eens kijk dan hebben we het nog niet zo slecht gedaan.

Expats zijn ook niet zo interessant voor het programma aangezien alles geregeld en betaald is.
Nee ok, maar dit TROS-programma filmt ook vaak een bepaald soort vertrekkers
Ik wil ze niet labiel noemen maar er zaten flink wat 'enigszins' labiele families tussen al die seizoenen
De familie in deze afleveringen weer niet, die houden gewoon van een avontuurtje, alleen die moeder heeft een klein probleempje geloof ik...

[ Bericht 9% gewijzigd door ilona-scuderia op 12-09-2008 05:27:14 ]
  vrijdag 12 september 2008 @ 08:18:14 #115
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61568879
Gisteren heb ik me ook verbaasd over de vage acties van dit labiele stel. Kheb viel in het programma toen ze aan het stressen waren om de 'deal van hun leven' rond te maken en nu met dit draadje snap ik meer van wat er eigenlijk gebeurde. Mens, mens hoe nafief kun je zijn!

Die vent die een koopcontract gaat tekenen en zegt dat ie niet weet wat er eigenlijk staat!! Help!!!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_61569312
Whehehe je hebt het cafe overgenomen maar weet niet of er openstaande rekeningen bij leveranciers staan

En dat wijf met die visbek van er moet niet zo zeiken over een pak vlammetjes.

Zielig voor die kinderen, helemaal met die hond wat een grafactie was dat zeg
MOKUM XXX RATED
pi_61570720
Ik ben bang dat deze mensen inderdaad reeds weer berooid terug zijn in Nederland. Ze zijn gewoon niet geschikt om ondernemers te zijn. Dit is weer zo'n typische actie die je vaker ziet bij "Ik Vertrek". Bijna al die mensen zijn ontevreden met hun leven en werk. Prima dat je dan wat wil veranderen maar de meesten zijn regelrechte randdebielen.

Vooral het vooraf totaal niets geregeld hebben, vooral voor de kinderen, is regelrecht dom. Wie gaat er nu met z'n hond zaken regelen(!), maakt geld over zonder contract, regelt niets voor de kinderen (die bovendien ook nog overal bijzitten en op geen enkele manier beschermd worden) en weet niet wat zwart geld is. Ook het totaal uit je bol gaan over een paar vlammetjes terwijl je vrienden/vage kennissen je de eerste dag mooi uit de shit hebben gered is van een niveau.....

Heb zelf meerdere jaren met kinderen in het buitenland gewoond maar er was van tevoren door ons werk, huis en school geregeld en dan pas de verhuizer gebeld. Ik werd eerlijk gezegd goed kwaad toen ik zag hoe deze mensen hun kinderen op deze manier mishandelden. Vooral als je kind al op een speciale school zit moet je zorgen voor goede opvang. En het constant betrekken van die kinderen in hun problemen is regelrecht misdadig. Stelletje egoisten. Volgens mij had die moeder trouwens al reeds veel te lang in de zon gezeten.
pi_61570960
Ik zit 't ff terug te kijken, maar snap ik nou goed als het rond is, ze daar meteen naartoe gaan en meteen de tent opengooien?!?! Dat kan toch niet?!?! Je moet toch kijken hoe alles werkt en je voorraad checken en aanvullen en taken verdelen en bedenken hoe je alles gaat doen en maken en.. en.. en..

Naja.. heb me al wel eerder verwonderd in deze aflevering.. Idd die chantage-actie met die hond die meteen weer weg moest, zoiets kan toch niet!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 10:56:12 #119
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61571792
Zit eigenlijk nog wel te wachten op de vervolg aflevering
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61571833
http://www.spanjeforum.nl/ Zie bij Ik Vertrek de posts van ene Jenny die zegt o.a. dat de bar reeds geruime tijd al dicht zit en dat de familie is vertrokken.
pi_61571916
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef linny67 het volgende:
http://www.spanjeforum.nl/ Zie bij Ik Vertrek de posts van ene Jenny die zegt o.a. dat de bar reeds geruime tijd al dicht zit en dat de familie is vertrokken.
Dat melde ik aan het begin van het topic ook al onder een spoiler
Het gezin is weer gewoon terug in Arnhem.
pi_61571979
Re: SF meeting EL Paseo EL Campello? Ergens eind september?, Jenny_mutxamel 8-9-2008, 11:57 uur

--------------------------------------------------------------------------------
Heb zojuist gehoord, dat deze mensen weer terug in NL zijn. Dit werd me verteld door iemand, wiens kinderen op dezelfde school zitten als één van de jongens. Opnamen van die school komen volgende week op TV.
pi_61572088
Had ik ffkens over het hoofd gezien Dirk. Nu weten we het allemaal zeker. Vind het aan de ene kant sneu voor ze maar verbaas me er niet over.
pi_61573258

Re: Vanavond Ned 1 20.30 Ik vertrek.....
, Johan 4-9-2008, 21:54 uur
Toeval of niet, ik was ergens in mei in El Campello in die bar El Paseo en werd geholpen door .... jawel, die vriendelijke man Jules :-) Ik in m'n beste Spaans : Me cobras en hij : Dat is dan 5,50¤ alstublieft....

Erg leuke bar wel met overwegend Spanjaarden.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 12:14:22 #125
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61573605
Er komt toch niet nog een aflevering van deze familie op tv?
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')