abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61573675
Vond trouwens wel dat het echt een leuke bar was, wat je zo van binnen zag zag er echt heel leuk en gezellig uit.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61573806
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Booh die vlammetjes zijn toch zeker wel 5eur

Niet normaal hoe duur, die moet je er niet in één avond doorheen jagen!!11einz!!1

Kansloze personen verder, totaal geen benul wat er in de overeenkomst staat en maar zeuren dat het zo druk is op de eerste dag
dat pak wat zij hadden was een groter pak dan dat jij als consument in de supermarkt koopt hoor.
Bovendien ging het volgens mij niet om 1 pak.

Verder eensch.
pi_61574003
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Sphere het volgende:

[..]

dat pak wat zij hadden was een groter pak dan dat jij als consument in de supermarkt koopt hoor.

Verder eensch.
Missschien wel waar, maar je bent de eerste dag open, wordt geholpen door 'vrienden' en als er dan vlammetjes worden gemaakt en uitgedeeld moet je de volgende ochtend niet gaan zeiken.

Want waar was mevrouw ook alweer? Oh ja die was door haar rug gegaan en lag zielig op bed

Maar goed ze zal nu wel verkeersregelaar zijn in Arnhem en omstreken, kan ze mooi tegen die mensen zeiken en klagen ipv tegen haar man, kinderen en hond. Wat een trol van een mens.
MOKUM XXX RATED
pi_61574434
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zeker nog geen kinderen?

Nee, duh.
pi_61574476
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Sphere het volgende:

[..]

Verder eensch.
Dan nog, bij een opening maak je altijd kosten Dus als ze dat niet willen moeten ze lekker in NL. blijven.

Wel kregen de gasten een oranjebitter, dat kon er nog net vanaf!
pi_61574904
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Dan nog, bij een opening maak je altijd kosten Dus als ze dat niet willen moeten ze lekker in NL. blijven.

Absoluut mee eens, verder.
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Naamah het volgende:
Vond trouwens wel dat het echt een leuke bar was, wat je zo van binnen zag zag er echt heel leuk en gezellig uit.
Dat zeker, alleen verdient die bar wel slimmere eigenaars dan hen.

"Hoe lang moet je een milkshake eigenlijk onder de mixer houden?"
Vervolgens dat ding zeker een halve minuut mixen.
pi_61575120
quote:
Maar goed ze zal nu wel verkeersregelaar zijn in Arnhem en omstreken, kan ze mooi tegen die mensen zeiken en klagen ipv tegen haar man, kinderen en hond. Wat een trol van een mens.
Nou ze zag er toch nog goed uit voor haar 44 jaar.
pi_61575658
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef linny67 het volgende:

[..]

Nou ze zag er toch nog goed uit voor haar 44 jaar.
Tsja het is maar wat je smaak is.
MOKUM XXX RATED
pi_61575854
Tja je ziet wat zon, roken en drinken voor je doet.
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 13:53:54 #135
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61575922
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Vond het vnl. belachelijk dat die vrouw ging afgeven op die vrienden, die de hele dag hebben zitten helpen, terwijl ze zelf de hele avond zielig heeft thuis gezeten. Geloof trouwens ook niet dat ze door haar rug is gegaan, maar dat ze gewoon geen oppas had voor de kids
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61575925
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 13:50 schreef linny67 het volgende:
Tja je ziet wat zon, roken en drinken voor je doet.
Het is allemaal die hond zijn schuld

Maar goed geen verdere info meer beschikbaar wat de reden is van hun terugkeer?

[ Bericht 0% gewijzigd door dronkeykong op 12-09-2008 14:01:12 ]
MOKUM XXX RATED
pi_61576078
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef linny67 het volgende:
Re: SF meeting EL Paseo EL Campello? Ergens eind september?, Jenny_mutxamel 8-9-2008, 11:57 uur

--------------------------------------------------------------------------------
Heb zojuist gehoord, dat deze mensen weer terug in NL zijn. Dit werd me verteld door iemand, wiens kinderen op dezelfde school zitten als één van de jongens. Opnamen van die school komen volgende week op TV.
Volgens de site zijn er maar twee afleveringen over deze familie, volgende week gaat weer over iets anders.
pi_61576385
Van de site www.ikvertrek.nl :
quote:
Uitzending 18 september

Sabine van Leuken & Raghnall Bermudez - Salsaschool Aruba

Als de Eindhovense Sabine (23) salsa-les neemt, valt ze als een blok voor haar Arubaanse dansleraar Raghnall (23). Al snel vormen de twee, zowel op de dansvloer als in de liefde, een paar. Na vier jaar in Nederland te hebben gewoond, is het voor Raghnall tijd om weer terug te gaan naar zijn geboorteland.

Aan Sabine de keus: alleen achter blijven in Nederland of met Rahnall mee naar Aruba… Hoewel ze het afscheid van haar familie en vrienden erg moeilijk vindt, kiest Sabine voor het laatste. Op Aruba gaan ze samen salsalessen geven aan toeristen en de lokale bevolking. Vol enthousiasme, maar zónder startkapitaal, struinen Sabine en Raghnall alle hotels af, in de hoop hun salsalessen aan de man te brengen.

Dit blijkt nog niet zo makkelijk. Hun grootste doelgroep: Amerikaanse overwinteraars op leeftijd, geeft de voorkeur aan bingo of luiert liever dan dat ze klassikaal dansen. Lukt het Sabine en Raghnall om Aruba alsnog enthousiast te krijgen over de salsa en zo hun droom te verwezenlijken?
pi_61576435
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:00 schreef Naamah het volgende:

[..]

Volgens de site zijn er maar twee afleveringen over deze familie, volgende week gaat weer over iets anders.
Dit bericht van die Jenny waar jij op doelt is van 8 september. Ik denk dat zij de volgende aflevering (nr. 2) bedoelt i.p.v. volgende week. In aflevering 2 zaten namelijk opnames van een school ( die waar de omkooppoging met het hondje voor moet gebeuren voor die jongen er naartoe wil) en ik denk dat ze deze bedoelt mede omdat deze Jenny daar in Spanje woont.
pi_61576494
Ah ok! Dat had ik niet door, ik dacht dat ze de NLse school bedoelde!
pi_61576523
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:09 schreef linny67 het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd goed kwaad toen ik zag hoe deze mensen hun kinderen op deze manier mishandelden. Vooral als je kind al op een speciale school zit moet je zorgen voor goede opvang. En het constant betrekken van die kinderen in hun problemen is regelrecht misdadig.
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.....
pi_61577353
quote:
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Misschien, maar ik kan je vertellen dat kinderen een flinke tik overhouden aan dit soort dingen.

Zelfs emigreren, en eventueel remigreren, wanneer alles soepel verloopt laat sporen na. Aan de ene kant is er het voordeel dat ze zich overal snel aanpassen maar aan de andere kant kunnen ze zich soms ontheemd voelen. Onze kinderen gingen naar Int. scholen waar men ervaring heeft met dit soort dingen en waar iedereen maar tijdelijk is. Deze kinderen gingen naar een lokale school, spraken de taal niet en komen tussen allemaal kinderen die elkaar al kennen met een andere cultuur. Dit is al lastig genoeg helemaal als je in onzekerheid verkeert over je thuissituatie. Voeg daar nog zo'n pedagogisch verantwoorde stunt met een hond bij........
Sorry maar ik heb altijd enorm moeite met zo'n stel egoisten. Maarmisschien ben ik een enorme doos omdat ik het belang van mijn kinderen altijd voorop stel. So be it.
pi_61577439
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:57 schreef linny67 het volgende:

Sorry maar ik heb altijd enorm moeite met zo'n stel egoisten. Maarmisschien ben ik een enorme doos omdat ik het belang van mijn kinderen altijd voorop stel. So be it.
Iedereen in dit topic heeft moeite met hun handelswijze, het ging mij om de in mijn ogen te ver gaande classificaties die je gaf.
pi_61578509
Ach.. psychische verwaarlozing is toch ook mishandeling?
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:51:04 #145
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61580110
Alles klopte niet aan dit verhaal.
Je gaat een kroeg overnemen terwijl je a) geen ervaring hebt, zij kon nog geen dienblad vasthouden, hij had ook nog nooit achter een bar gestaan (al was zijn entousiasme aandoenlijk) b)2 kinderen hebt, waarvoor je zelf geen enkel moment tijd hebt. In vakanties al helemaal niet. c) De gang van zaken tijdens de overname waren zo chaotisch, het kan niet anders of er zit ergens een heel verrot lijk in de kast.

Dan nog de beloftes aan de kinderen die ze niet waar konden maken. eerste de internationale school beloven, daarna die hond, ik vond het best zielig voor die kids.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61586233
Vaag verhaal met een stel naïef overkomende. niet-nadenkende mensen die geen flauw benul hadden ook wat ze nou daadwerkelijk gingen doen daar in Spanje.

Ik hoop voor hen dat het slechts is hoe ze door het programma neergezet zijn en dat het in werkelijkheid reuze meevalt en ze heel anders in elkaar zitten dan wat het leek....
pi_61590457
Na iedere afl. denk ik weer dat het nu toch niet gekker meer kan worden maar nee hoor, er blijken toch altijd weer mensen te zijn die nog dommer gedrag weten te vertonen.

Nadat dat andere Nederlandse stel hen er op had gewezen dat ze zich wat minder naief op moesten stellen was ik nog even in de veronderstelling dat het kwartje toen toch wel gevallen moest zijn maar niets bleek minder waar.

Zonder ook maar enig bewijs in handen te hebben dat ze uberhaupt iets hadden gekocht bleken ze echter zelfs bereid te zijn om er nog eens 15.000 euro bovenop te doen terwijl de begunstigden tot op dat moment nota bene nog enkele afspraak waren nagekomen!! Hoe simpel kan je zijn?

Tjonge, dat je als leek op dat gebied fouten maakt is volstrekt normaal en begrijpelijk maar dit kan je toch geen beginnersfouten meer noemen, het leek meer op een smeekbede om in de maling genomen te worden!

Het is dat ze kinderen hebben die ik niet nog meer narigheid toewens (want dan hadden ze waarschijnlijk helemaal niet meer naar school gemogen) maar zonder kids had ik het eerlijk gezegd helemaal niet erg gevonden als ze naar hun geld hadden kunnen fluiten.

.
pi_61591295
Ik ben toch wel heel benieuwd wat de reden van hun terugkeer is.. "Gezonde" geldproblemen, of toch opgelicht ofzo?

Die vrouw is echt zooo ongeschikt.. Veels te veel aan het zeuren, i.p.v. actie ondernemen..

En stel dat die "vlammetjes" op waren, wat kost dat dan?
Als je op zulke kleine futiliteiten al gestressed raakt..

En echt die moeder.. Heel het gezin mee trekken in haar stress

Was de muziek eronder trouwens heel de tijd Thomas Newman?
pi_61592644
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:33 schreef ia het volgende:

En stel dat die "vlammetjes" op waren, wat kost dat dan?
Als je op zulke kleine futiliteiten al gestressed raakt..

En echt die moeder.. Heel het gezin mee trekken in haar stress
Daar kan ik nou wakker van liggen....

Eerst volstrekt roekeloos omgaan met een bedrag van 45.000 euro terwijl daar op dat moment je toekomst vanaf hangt en vervolgens uit je slof schieten als het om een doos vlammetjes gaat van, pak 'm beet 35 euro? ... al was het 350 euro, het blijft onverklaarbaar!

.

Thomas Newman...is dat de broer van Randy?
  zaterdag 13 september 2008 @ 08:52:57 #150
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61595283
Ik vraag me bijna af of het allemaal wel echt is....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')