Ben ik vergetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef KingOfPop het volgende:
Roda JC - FC Twente ????
quote:
Net even nagezocht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel topics hadden we vorig jaar? 200 ofzo?
Toen ging het hard met de topics in die laatste speelrondequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
2006-2007 natuurlijk met de spannende ontknoping, en sowieso een spannender seizoen m.i.
Eigenlijk moet je de topics van de topduels er nog bij tellen.
Hopen op kerstgratie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
Als Ajax verliest zijn de topics vaak NOG sneller vol. Alleen de hulp van Jorientje ontbreekt dit seizoen
Dat kan lekker niet puhquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax wint en de rest verliest, lekker puh!
Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat ben ik blij dat de samenvattingen weer terug zijn bij Studio Sport
en andere suffe sporten niet te vergetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.
Maar vind het wel lekker dat er veel live voetbal is. Eredivisie live doet het, heb er weer zin in.
Tussen 19.00 en 20.00 uur op zondag zenden ze het voetbal uit. Zonder analyses, zonder reclames.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.
Maar vind het wel lekker dat er veel live voetbal is. Eredivisie live doet het, heb er weer zin in.
.. jaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
studio sport
tom egbers
jack van gelder
eredivisielive
venomsnake
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
studio sport
tom egbers
jack van gelder
eredivisielive
Benieuwd hoe Vitesse het gaat doen na (weer) een metamorfose.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuke opener wel dit jaar.
Als ik ergens tijd vind en niet iemand anders een banner maakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef borisz het volgende:
<Insert nieuwe banner voor de liveverslagentopics, iemand die een leuke banner wil maken?>
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Waaghals het volgende:
onze fantastische mickey mouse competitie en er nog geld voor vragen ook
knvb
http://nl.justin.tv/loodgieterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Waaghals het volgende:
knvb
Ik hoorde dat de tweede helft morgen pas gespeeld wordt omdat Djumbo vanavond op wil treden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Er is afgetrap in de evenementenhal.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Waaghals het volgende:
knvb
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
- Niet doen, laatste waarschuwing -.
Ik zal je nog eens een EK-shirt laten winnen.quote:
Dit is een voorbode. Laat ik net Van der Struijk in m'n Profcoach hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef leonnekes het volgende:
Geel Van der Struik
Was ook mijn gedachte toen hij ineens genoemd werd. Mooie goal van De Roover.quote:
oh bestaat dat ook weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef MarkNMGN het volgende:
Laat ik nou net De Roover in m'n profcoach hebben.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:57 schreef denthemen het volgende:
GIF?
Helemaal niet, want die wedstrijd was voor de CLquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helemaal niet, want die wedstrijd was voor de CL
Hij lijkt een beetje op:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef VoreG het volgende:
Wat een dwerg die keeper van Groningen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op:
[ afbeelding ]
Hij draagt helaas geen oversized bloemetjesgordijn, maar hij heeft er inderdaad wel wat van weg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op:
[ afbeelding ]
Er is altijd nog Parma - Rimini.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef the_undertaker het volgende:
Zelfs als de vrijdagavond achter de decoder zit is het nog bagger...
Nice!quote:
Gaat die bal er nou als een streep in? Of wordt-ie nog aangeraakt?quote:
De bal wordt niet aangeraakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat die bal er nou als een streep in? Of wordt-ie nog aangeraakt?
quote:
Juist wel..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef denthemen het volgende:
VD Laak, daar was jij toch zo van gecharmeerd Venom?
Ja, het begin is er.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Direct alles in de eerste wedstrijd, goal, penalties, rood etc.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Devrim_ het volgende:
En wel snel ff wat te drinken mee pakken_!
Teletekstsupporterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Barca het volgende:
Teletekst geeft nog steeds 0 - 1 aan.
Velthuizen?quote:
Het is uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Keiharde kontsex met Victoria voor hem vanavond.
Das uihuit, lees de Privéquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Keiharde kontsex met Victoria voor hem vanavond.
Victoria roept vanaf de wc dat je de groeten krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan maak ik weer een kans.![]()
Al een tijdje. Ze schijnt nog wel in Grunn'n te wonen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan maak ik weer een kans.![]()
Ach, een man minder etc. Het had ook 1-1 kunnen staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef KingOfPop het volgende:
Kenker, hé je zult maar voor Vitesse zijn, je zou bijna gaan verlangen naar Karel Aalbers..
Gelukkig hebben ze hun adelaar nog!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef KingOfPop het volgende:
Kenker, hé je zult maar voor Vitesse zijn, je zou bijna gaan verlangen naar Karel Aalbers..
En ik nog een 1-2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nou wel een grote bek, maar wij moeten zondag uit bij AZ, ik kan me nog een 8-1 herinneren.
Half 11?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is de samenvatting?
Fouadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik nog een 1-2
Keep the faith
Je hebt mijn rekeningnummer hé?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Fouad. "Keep the faith", goede tip
.
In het Sportjournaal van 22.30 uur. Verwacht rond 22.45 uur de samenvatting aangezien de wedstrijd nog voor zo'n 10 minuten gaande is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is de samenvatting?
Thnx.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Sportjournaal van 22.30 uur. Verwacht rond 22.45 uur de samenvatting aangezien de wedstrijd nog voor zo'n 10 minuten gaande is.
Echt een draak van een team.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezus wat is Vitesse slecht zeg.....
Schreuderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:29 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezus wat is Vitesse slecht zeg.....
Geflatteerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef denthemen het volgende:
Ik kan maar niet op het woord komen, hoe noem je het, zoals nu dat het 0-4 is maar dat het een beetje overdreven is?
Geflatteert.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef denthemen het volgende:
Ik kan maar niet op het woord komen, hoe noem je het, zoals nu dat het 0-4 is maar dat het een beetje overdreven is?
Hoe durf je Drost in godsnaam te vergeten...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Schreuder
Van der Struijk
Junker
Pryor
Yakubu
Je hebt gelijk.
strontviool.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef denthemen het volgende:
Daarom moet je ook geen samenvatting kijken. Groningen heeft iets van 4 echte kansen weggegeven, en blijkbaar zaten die allemaal in de samenvattingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef Barca het volgende:
Vond getuige de samenvatting Groningen niet eens zo goed spelen. Ze gaven in de verdediging nogal wat weg, aanvallend niet eens gevaarlijk.
Nee, van der Struijk trekt duidelijk aan het shirt op het laatstquote:
Yep, gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Had je de samenvatting nog kunnen zien GGMM? Hij kwam wel vlug voorbij![]()
Ach, die pingel was niet zo slecht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Scheidsrechters die consequent denken te fluiten![]()
Namen die eindigen op berg
Namen die beginnen met bergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Zeur niet man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Freddie was toch echt wel tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Ja Gommans weg , Junker is ook geen echte spits ( afmaker ) , Van Wolfswinkel is nog jong en Kolk kan het ook niet alleen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeur niet man.
De verdedigers van Vitesse raken nodeloos in paniek als er een aanvaller de 16 in komt. En samenspel in de aanval is haast niet-bestaand.![]()
Vitesse moet wel uitkijken dat het niet de HSV van vorig seizoen wordt: inzetten op één spits.
Even voor alle duidelijkheid. Deze reactie was dus gericht op het item met Huilenberg over de 3 nieuwe speerpunten voor het arbitrage dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Namen die beginnen met berg
Bergkamp
Ik sta 2e. Collega met De Roover en Yakubu heeft 13 (en geen 16 zoals Coach aangeeft) punten. Behalve de door mij berekende 10 ook nog 3 voor het houden van de 0.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... ik doe goede zaken voor Coach van het Jaar. 11 punten! In de subleague van het bedrijf waar ik werk sta ik voorlopig 1e. De nummer 2 heeft 10 punten (De Roover 10 punten, overwinning 3 punten en Yakubu 3 strafpunten.) en de nummer 3 heeft 8 punten (Da Silva 5 punten, overwinning.).
Gaat om de eerste overtreding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, van der Struijk trekt duidelijk aan het shirt op het laatst
Is dat gratis, het hele seizoen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Klik hier voor de samenvatting van Vitesse - FC Groningen
Zou mooi zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat gratis, het hele seizoen?.
er zijn nog geen gratis livestreams beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
En livestreams?
anders zoek je zelf evenquote:
Check die link die ik net poste..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
En livestreams?
Nee betalen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
er zijn nog geen gratis livestreams beschikbaar
6 euro per maand kan zeg ik misschien wel ja tegen maar ik ga echt geen 6 euro per wedstrijd/week betalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
4,50 en dalijk 6 euro(per wedstrijd, toch?)
tijd voor een eigen kastje op mijn kamer
Hou die soort posts gelieve in het transfergeruchten topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef Barca het volgende:
Waterman naar ADO, Vermeer naar Feijenoord?
Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Salcido, Marcellis, Bréchet, Pieters, Simons, Méndez, Wuytens, Afellay, Amrabat en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, ‘Maza’, Zonneveld, Lazovic, Culina, Dzsudzsák en Bakkal.
Afellay, Amrabat, Marcellis, Brechet, Koevermans
Had wel liever Bakkal inplaats van Mendez
quote:
Iets met zwaluw en zomerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:58 schreef BonJovi het volgende:
wat een eerste wedstrijd van het seizoen, veel doelpunten. Twee penalties en nog mooie doelpunten en een rode kaartdat beloofd veel voor aankomend seizoen.
Het begint hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef Devrim_ het volgende:
GO FC UTREGGGGGGGGGGGGGG
Thnxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Klik hier voor de samenvatting van Vitesse - FC Groningen
Dat ze hem maar snel de wedstrijd uitschoppenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef DJWeisz het volgende:
Hoop dat FC Utrecht een beetje strijd levert en Affelay op de hakken gaat lopen zodat hij niet tot zijn spel komt.
Zijn er veel afwezigen bij FC Utrecht vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |