Zeur niet man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Scheidsrechters die consequent denken te fluiten![]()
Namen die eindigen op berg
Freddie was toch echt wel tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
Ja Gommans weg , Junker is ook geen echte spits ( afmaker ) , Van Wolfswinkel is nog jong en Kolk kan het ook niet alleen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeur niet man.
De verdedigers van Vitesse raken nodeloos in paniek als er een aanvaller de 16 in komt. En samenspel in de aanval is haast niet-bestaand.![]()
Vitesse moet wel uitkijken dat het niet de HSV van vorig seizoen wordt: inzetten op één spits.
Even voor alle duidelijkheid. Deze reactie was dus gericht op het item met Huilenberg over de 3 nieuwe speerpunten voor het arbitrage dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
KNVB
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Namen die beginnen met berg
Bergkamp
Ik sta 2e. Collega met De Roover en Yakubu heeft 13 (en geen 16 zoals Coach aangeeft) punten. Behalve de door mij berekende 10 ook nog 3 voor het houden van de 0.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... ik doe goede zaken voor Coach van het Jaar. 11 punten! In de subleague van het bedrijf waar ik werk sta ik voorlopig 1e. De nummer 2 heeft 10 punten (De Roover 10 punten, overwinning 3 punten en Yakubu 3 strafpunten.) en de nummer 3 heeft 8 punten (Da Silva 5 punten, overwinning.).
Gaat om de eerste overtreding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, van der Struijk trekt duidelijk aan het shirt op het laatst
Is dat gratis, het hele seizoen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Klik hier voor de samenvatting van Vitesse - FC Groningen
Zou mooi zijn..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat gratis, het hele seizoen?.
er zijn nog geen gratis livestreams beschikbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
En livestreams?
anders zoek je zelf evenquote:
Check die link die ik net poste..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
En livestreams?
Nee betalen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
er zijn nog geen gratis livestreams beschikbaar
6 euro per maand kan zeg ik misschien wel ja tegen maar ik ga echt geen 6 euro per wedstrijd/week betalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
4,50 en dalijk 6 euro(per wedstrijd, toch?)
tijd voor een eigen kastje op mijn kamer
Hou die soort posts gelieve in het transfergeruchten topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef Barca het volgende:
Waterman naar ADO, Vermeer naar Feijenoord?
Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Salcido, Marcellis, Bréchet, Pieters, Simons, Méndez, Wuytens, Afellay, Amrabat en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, ‘Maza’, Zonneveld, Lazovic, Culina, Dzsudzsák en Bakkal.
Afellay, Amrabat, Marcellis, Brechet, Koevermans
Had wel liever Bakkal inplaats van Mendez
quote:
Iets met zwaluw en zomerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:58 schreef BonJovi het volgende:
wat een eerste wedstrijd van het seizoen, veel doelpunten. Twee penalties en nog mooie doelpunten en een rode kaartdat beloofd veel voor aankomend seizoen.
Het begint hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef Devrim_ het volgende:
GO FC UTREGGGGGGGGGGGGGG
Thnxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Klik hier voor de samenvatting van Vitesse - FC Groningen
Dat ze hem maar snel de wedstrijd uitschoppenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef DJWeisz het volgende:
Hoop dat FC Utrecht een beetje strijd levert en Affelay op de hakken gaat lopen zodat hij niet tot zijn spel komt.
Zijn er veel afwezigen bij FC Utrecht vandaag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |