6 euro per maand kan zeg ik misschien wel ja tegen maar ik ga echt geen 6 euro per wedstrijd/week betalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
4,50 en dalijk 6 euro(per wedstrijd, toch?)
tijd voor een eigen kastje op mijn kamer
Hou die soort posts gelieve in het transfergeruchten topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:08 schreef Barca het volgende:
Waterman naar ADO, Vermeer naar Feijenoord?
Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Salcido, Marcellis, Bréchet, Pieters, Simons, Méndez, Wuytens, Afellay, Amrabat en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, ‘Maza’, Zonneveld, Lazovic, Culina, Dzsudzsák en Bakkal.
Afellay, Amrabat, Marcellis, Brechet, Koevermans
Had wel liever Bakkal inplaats van Mendez
quote:
Iets met zwaluw en zomerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:58 schreef BonJovi het volgende:
wat een eerste wedstrijd van het seizoen, veel doelpunten. Twee penalties en nog mooie doelpunten en een rode kaartdat beloofd veel voor aankomend seizoen.
Het begint hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef Devrim_ het volgende:
GO FC UTREGGGGGGGGGGGGGG
Thnxquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:40 schreef venomsnake het volgende:
Klik hier voor de samenvatting van Vitesse - FC Groningen
Dat ze hem maar snel de wedstrijd uitschoppenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:05 schreef DJWeisz het volgende:
Hoop dat FC Utrecht een beetje strijd levert en Affelay op de hakken gaat lopen zodat hij niet tot zijn spel komt.
Zijn er veel afwezigen bij FC Utrecht vandaag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |