Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat ben ik blij dat de samenvattingen weer terug zijn bij Studio Sport
en andere suffe sporten niet te vergetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.
Maar vind het wel lekker dat er veel live voetbal is. Eredivisie live doet het, heb er weer zin in.
Tussen 19.00 en 20.00 uur op zondag zenden ze het voetbal uit. Zonder analyses, zonder reclames.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:21 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze t gaan doen op zondag. Hoop niet net als vroeger. Dat je voetbal krijgt en dat ze dat dan gaan onderbreken voor reclame, journaal en reclame en dat we weer 25 minuten wachten voor we weer voetbal zien.
Maar vind het wel lekker dat er veel live voetbal is. Eredivisie live doet het, heb er weer zin in.
.. jaaaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
studio sport
tom egbers
jack van gelder
eredivisielive
venomsnake
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
studio sport
tom egbers
jack van gelder
eredivisielive
Benieuwd hoe Vitesse het gaat doen na (weer) een metamorfose.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuke opener wel dit jaar.
Als ik ergens tijd vind en niet iemand anders een banner maakt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef borisz het volgende:
<Insert nieuwe banner voor de liveverslagentopics, iemand die een leuke banner wil maken?>
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Waaghals het volgende:
onze fantastische mickey mouse competitie en er nog geld voor vragen ook
knvb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |