Sja, de waarheid is hardquote:
Je bedoelt zeker dat al die volgevreten bejaarden die te weinig jongeren hebben gemaakt straks rechts zijn en lekker in hun eigen drollen creperen, omdat er niet meer genoeg jongeren zijn om in het verpleeghuis te werken. Je hebt gelijk, verstand komt met de jaren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef detlevico het volgende:
Hoe was het ook al weer,...........................
Verstand komt met de jaren ;-)
Te weinig mensen in de zorg? Dat is dan wel het gevolg dat toen ze nog links waren mensen in de zorg te weinig gingen betalen, in plaats van de lonen aan de markt over te laten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:50 schreef Getsie het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker dat al die volgevreten bejaarden die te weinig jongeren hebben gemaakt straks rechts zijn en lekker in hun eigen drollen creperen, omdat er niet meer genoeg jongeren zijn om in het verpleeghuis te werken. Je hebt gelijk, verstand komt met de jaren.
Fout!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ze is tot inkeer gekomen, zou de TS ook eens moeten doen....
Rechts betekent struisvogelpolitiek. Nee, dat is verstandig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ze is tot inkeer gekomen, zou de TS ook eens moeten doen....
Zoals Duyvendak idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ze is tot inkeer gekomen,....
Hé, nu is het wel leuk. Nu is het wel goed!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
Maar goed: negeer even het taalgebruik, valse insinuaties en domme van geenstijl en lach om de LEUGENS van mevr. Verdonk.
Ik zei niet in het artikel dat ze heeft gekraakt... Ik lees sympatiseren, demonstreren... Maar niet kraken en ook dat bedreigen van politici lees ik niet. Waar lees jij dat in?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
is een treurige want kraken is immers volgens de rechtse GeenStijl logica wél inbreken
Ben het wel eens met Selang dat Verdonk idd een typische arbeidersmentaliteit uitwasemt, echter weer niet met dat arbeiders = links. Arbeiders zijn voornamelijk rechts.quote:
Waar jij dat toch leest...?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
Nu vinden ze kraken opeens geen inbreken meer
EXCUSE ME?! Welke politieke stroming stak en steekt nog steeds haar kop in het zand als het om een aantal grote maatschappelijke problemen gaat? nee, voor struisvogelpolitiek moet je niet zo zeer bij links of rechts zijn, je zal het overal vinden maar linkse regenten hebben er wel heel erg een handje van.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:23 schreef Getsie het volgende:
[..]
Rechts betekent struisvogelpolitiek. Nee, dat is verstandig.
Primair ingestelde lieden door vaak hun gebrek aan capaciteit?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:45 schreef Klopkoek het volgende:
Maar waarom zijn arbeiders rechts? Wat denk jij Ryan?
Precies.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
Genoeg artikelen te vinden over rita's rooie verleden, maar geen die haar wat in de schoenen schuift. Zelfs bij de krakersrellen waar ze bij geweest zou zijn gaat het over dat ze er niet aan had meegedaan.
Zo simpel als 1x psp stemmen is het niet, maar vooralsnog wordt er over meer dan rondhangen in bepaalde kringen niet gesproken.
Helaas (...?) is het toch echt Verdonks eigen schuld. Glashard beweren dat je nooit bewogen hebt in kringen waarvan het algemeen bekend is dat het wel zo is, is gewoon dom. En zeker niet recht door zee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies.
Ik verdenk GS er eigenlijk van dit als val opgezet te hebben zodat alle mensen die riepen "niet netjes wat met Duijvendak is gedaan" omdat ze hem wel lief vinden te ontmaskeren als hypocriet.
Als dat zo is, dan is KK in ieder geval er VOL ingelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |