quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee, ik heb het toevallig vanavond op tv gezien daar werd reclame gemaakt over Les Miserables..En ik weet wie jij bedoeld
Eentje deed destijds ook mee aan de 'zoektocht naar Tarzan' en een aantal anderen zitten in ensembles in grotere musicals. Maar inderdaad, zoals ik al zei, je moet echt helemaal musical-nerd zijn wil je de meeste gezichten herkennen. En ik ben dus zo'n nerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand van de JosephsOok die persoon niet, die jou favoriet is ..ja oké, ik heb hem wel bij de ''John Kraaykamp musical awards''gezien op tv
Precies, ik denk dat hij echt een heeele grote kans maakt dit te winnen.. Alleen maar mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
Technicolor Vind Post! Ik heb ook al een favoriet.Als je naar Les Miserables bent geweest kan je 'm kennen.
Over een paar weken ga ik een uitzending bijwonen, ben benieuwd. De BBC versie van dit programma was briljant, hopelijk wordt deze net zo leuk want de Evita-versie vond ik zwaar tegenvallen. Als het 'afscheidsnummer' van de NL Joseph die weg is gestemd het zelfde is als bij de britse versie, ben ik al blij!
Ik zit te twijfelen om kaartjes te kopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef booo het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat hij echt een heeele grote kans maakt dit te winnen.. Alleen maar mooiWant kaartjes voor Joseph hebben we hier al een tijd geleden gekocht
Ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind beer echt een enorm leuke naam voor een vent
Ik zei het tegen m'n hamster!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zei ik ook al tegen mn mama!
(van die naam, en van dat iele jonkietje dat kei goed is voor een iel jonkietje)
Ik ga wel voor John! Doorgewinterde veteraan van minstens 20+.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik er nog net mee weg zou komen, als ie snel 18 word dan
Morgen academy, vanaf volgende week Freek liveshows.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht trouwens dat we ook al van de academy zouden zien en dat morgen gewoon de live shows beginnen...
Maar het is nog maar 10 minuten?
ik ga toch morgen kijkenquote:Was dat Mark?
-edit- ik had het niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Cee het volgende:
Vanaf nu wordt trouwens iedere 2,5 uur een Joseph bekend gemaakt op de site van de Avro. Dus over 25 uur is de hele top 10 daarop bekend.
Die was inderdaad ook goed te pruimen ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Robin was ook leuk @Ceedie van Nijholt een extra kans kreeg
Anders had ie niet naar de volgende ronde gemogen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was inderdaad ook goed te pruimen ja!
Mocht je al meer willen weten over wie wel/niet door is naar de liveshows:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat weinigquote:
Volgensmij welquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke show, vanaf volgende week live..?
Vanaf volgende week zondag inderdaad livequote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke show, vanaf volgende week live..?
Dat klopt ..Ik baalde ook van dat je persee lid van de AVRO moet zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:23 schreef tessie het volgende:
Leuk programma weer! Alleen lijkt de musical zelf me niet zo leuk, maar ja.
Ik wou ook naar die opnames, maar je moet lid zijn van de AVRO, anders kon je geen kaartje kopen.. :S
Yeahhhhhhhhhhh, gelukkig wel al is het maar 60.000 kijkers meer..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:48 schreef Cee het volgende:
Nog altijd 60.000 meer dan dat overgehypte Million Dollar Wedding op RTL4 waar het tegenop moet boksen!
Freek Bartels. En ja, die gaat winnen. Moet gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast met die dikke wenkbrauwen gaat het winnen, duidelijk. Geen idee hoe hij heet, maar hij moet het worden
.
grapjequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast met dat langige rode haar gaat ver komen!
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong die ene gast nou net 'ik heb honing aan m'n lul?'
ja, heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong die ene gast nou net 'ik heb honing aan m'n lul?'
Maakt niet uit, die Freek gaat toch winnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Ik vind het talent wat minder dan bij de vrouwen bij Evita. Tenminste, zover ik me herinneren kan.Daardoor vind ik het eigenlijk ook iets minder leuk...
Oh.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou me niks verbazen als die Tarzan-understudy uiteindelijk wint.
Mij kwam ie ook al bekend voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die Freek gaat toch winnen
Die Tommy komt me bekend voor, waar kan ik 'm van kennen?
Ohwjaa inderdaad! Heb 'm dan bij de musical awards gezien denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
En die Tommy is van High School Musical geloof ik.
Eerlijk waar, als Freek wint (en dat gaat ie) dan ga ik werken bij een casting bureau. Tot nu toe bij al die musical-zoektocht shows al tijdens de auditie rondes goed geraden wie er gaat winnen. En bij Freek dus al bij Les Miserables toen ie daar zo schitterend stond te zingen en ik nog niet eens wist dat hij meedeed aan het programma. Oh mensen ik ben zo briljant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:25 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Mij kwam ie ook al bekend voorMisschien van de fame audities?
Ik denk dat Freek inderdaad gaat winnen...
Godverdomme, is 't geen homo dan is ie wel getrouwd.quote:Johns laatste blog
Weblog John volgt
Beste fans van John,in verband met zijn bruiloft in het buitenland kan John nog geen berichtje plaatsen op zijn weblog.
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ja heIk zag 'm niet als Joseph maar hij had van mij wel naar de laatste 10 gemogen
Hij zit al dik in de musical-wereld hoor, dus hij heeft al aardig wat rollen gehad. Nooit een hoofdrol, maar toch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..
Dat wel zover ik zag..maar hij is wel jong 17 jr.quote:En die Amir is ook een talent zeg.
Sprekend op Freek..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
De Britse winnaar van de show. Zie de gelijkenis met onz'n Freek.
Lee Meadquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
De Britse winnaar van de show. Zie de gelijkenis met onz'n Freek.
Ja ik ook. Ben ook blij dat i.t.t. veel andere talentenjachten hier relatief weinig aandacht besteed wordt aan de audities. (net als bij Evita)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ook! Maar vond vanavond leuker dan gisteren. Freek heeft de meeste reacties zag ik.
Inderdaad, zo'n liveshows zijn toch weer een hele ervaring voor 'm, ondanks dat ie al rollen in Grease en Fame had. Ben benieuwd wat ie volgend jaar gaat doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..
Valt redelijk mee wat de kijkers betreft..Het was ook niet live hé ! Ondanks concurentie op andere zenders.quote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef VegaKip het volgende:
Gisteren 851.000 kijkers, zondag misschien over de 1 miljoen?
Daarom verwacht ik zondag ook meer kijkers, omdat het dan live isquote:Op maandag 1 september 2008 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt redelijk mee wat de kijkers betreft..Het was ook niet live hé ! Ondanks concurentie op andere zenders.
Vanaf volgende week is het leuker omdat het live is!quote:Op maandag 1 september 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zo ontzettend genoten gisteren!!!
Wat een heerlijke jongens, een genot om naar te kijken.
En dat het daadwerkelijk om kwaliteit. Bij bijv. Idols oid is het minder belangrijk dat men talentvol is als er een "leuk" snoetje op zitquote:Op maandag 1 september 2008 00:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben ook blij dat i.t.t. veel andere talentenjachten hier relatief weinig aandacht besteed wordt aan de audities. (net als bij Evita)
Absoluut, er is hier veel meer talent en je ziet veel meer de ontwikkeling. En ze blijven niet zo oeverloos lang hangen bij alle mensen die toch geen talent hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit is leuker Erik, dan Idols vind jij dat ook ?
Klopt hier zitten veel meer talenten dan bij Idols..ik kijk nooit naar Idols heb de eerste idols dan wel gezien ! Daar zijn Jamai en Jim wel goed ontwikkeld en in musical terecht gekomen en als zanger ook..quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Absoluut, er is hier veel meer talent en je ziet veel meer de ontwikkeling. En ze blijven niet zo oeverloos lang hangen bij alle mensen die toch geen talent hebben.
Eh, ja die bedoelde ik welquote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Bedoelen jullie niet Marjolein trouwens?
Marleen is zwanger, volgensmij
Ahhh neejoh! Marleen was leuk!quote:Op maandag 1 september 2008 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ja die bedoelde ik wel. Ik had een kleine afkeer van Marleen
.
Namen en ik
Kloptquote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Bedoelen jullie niet Marjolein trouwens?
Marleen is zwanger, volgensmij
Bear is wel een leuke jongen, maar ook Amir en Robin.quote:Op maandag 1 september 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt nog geen favoriet, ik wacht de eerste liveshow wel even af!
Baer kan wel ongelofelijk geil kijken, zeg![]()
Amir is zeventien, foei!quote:Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
KloptMarjolein..Marleen van Loo is zwanger ..haar heb ik gezien in Ciske de Rat de musical!
[..]
Bear is wel een leuke jongen, maar ook Amir en Robin.![]()
Dat is dan ook het enige mooie nummer in de hele show, de rest zijn carnavalsdeuntjesquote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Treezz het volgende:
Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door
Mooi liedje, als je die bedoeld die wij zaterdag en gisteren hoorde in het begin van het programma in het Nederlands..quote:Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door![]()
Die Cee tochquote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
John is gisteren getrouwd met een spaanse mevrouw.
(jammer, ook alweer van de markt)
quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Cee tochGisteren op een zondag getrouwd?!
'Any dream will do'.quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Treezz het volgende:
Lee Mead heeft gewonnen in engeland. hoe heet dat programma
Ik ben ook fan van Lee.quote:Man .. echt een geweldige mooie stem.. ik = fan..
Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door
Ik had op Youtube een filmpje gezien dat die Denise van outen een zoen had gegeven op het foto's van leequote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
'Any dream will do'.
[..]
Ik ben ook fan van Lee.Wist je dat ie het tegenwoordig met Denise van Outen (vrouwelijk jurylid) doet? Dat zou dus het zelfde zijn als wanneer Freek straks iets met Pia zou krijgen. Als ie hetero is/zou zijn dan he.
Zak ik in jullie achting als ik zeg dat ik naar Londen ben geweest om Lee te zien in Joseph en daar met 'm op de foto ben geweest? en met een paar andere finalisten uit de show
Cool Ceequote:
Het was een erg vermakelijke musical maar je kan wel duidelijk zien dat het in eerste instantie voor kinderen bedoeld is. Heeeeeeel veel kleuren, een vertelster, simpele vertelling van het verhaal. Leuk voor een keer maar het is niet een musical die me 'raakt', absoluut niet. Alhoewel Lee wel een verpletterende 'Close every door' neerzette en tja, die lendedoek he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Cool Cee. Hoe vond je de musical daar?
M'n vriendin en ik waren de enigen, was toen hij 's middags aankwam. Ik heb gehoord dat het 's avonds altijd wel een drukte van jewelste is. Lee zag trouwens een beetje oranje omdat ie net de fotoshoot had gedaan voor z'n cd. Hij vroeg uit welk deel van Nederland we kwamen en ik zei "Near Belgium. Very exciting.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Wat leukSta je nog met meer mensen op de foto?
Was het druk bij de artiestenuitgang daar?
Ik denk wel dat dat helpt, en ik denk ook wel dat ze hem gaan pushen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Treezz het volgende:
Freek heeft al een johnny kraaikamp musical awards voor best nieuwkomer
Ohwja, 's middags zal inderdaad wel rustiger zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik waren de enigen, was toen hij 's middags aankwam. Ik heb gehoord dat het 's avonds altijd wel een drukte van jewelste is. Lee zag trouwens een beetje oranje omdat ie net de fotoshoot had gedaan voor z'n cd. Hij vroeg uit welk deel van Nederland we kwamen en ik zei "Near Belgium. Very exciting."
Ik sta met meer mensen op de foto, wat Josephs betreft nog met Daniel (nu in Avenue Q) en Ben (nu in Hairspray). Daniel is m'n gay boyfriend wat een ontzettend aardige gast is dat! De rest ook maar Daniel makes me wish I were male and gay.![]()
Ik heb "gehoord" dat Tommie er uitstapt en Hein terugkomt.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig hoe ze nergens Tommie's hoofdrol in High School Musical noemen maar wel Mark's understudy in Tarzan...
Hoe zou Tommie dat gaan doen dan? Want dat is ook van Stage Entertainment..
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig hoe ze nergens Tommie's hoofdrol in High School Musical noemen maar wel Mark's understudy in Tarzan...
-edit- Wondere, vanwaar je bron over dat Tommie eruit gaat en Hein weer terugkomtquote:Op donderdag 4 september 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb "gehoord" dat Tommie er uitstapt en Hein terugkomt.
Da's lullig voor Tommie als ze zijn hoofdrol niet/nergens noemen en wel van een understudy.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal het vanavond eens luisteren, geen geluid hier op het werkquote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef Treezz het volgende:
kijk gewoon en luister... echt niet normaal wat een stem
Ik ben niet zo onder de indruk, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef Treezz het volgende:
kijk gewoon en luister... echt niet normaal wat een stem
De nederlandse workshops of die van engeland waar lee bij zat ??quote:Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk, eerlijk gezegdIn de workshops heb ik al meer emotie gezien.
De Nederlandse, gewoon, de afgelopen twee uitzendingen.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
De nederlandse workshops of die van engeland waar lee bij zat ??
Want die kan ik niet vinden.en die zou ik graag willen zien
Nou.. mischien worden ze in ander jasje gestoken door de deelnemers.. en alle 10 zingen ze echt goedquote:Op donderdag 4 september 2008 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deze liedjes worden a.s. zondag gezongen. Wie wat, geen idee.
Nu
I want to break free
Waarom God
Vlieg met me mee
Toen ik je zag
I'm walking on sunshine
Faith
Maria
Your song
Livin' on a prayer
Wat een kutnummers! Sky Radio ftw.
Weet ik niet, moet je aan degene vragen die het gerucht heeft gepost hier. ;Pquote:Op donderdag 4 september 2008 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cee, vanwaar je bron over dat Tommie eruit gaat en Hein weer terugkomt
Over geil kijken, daar noem je iemand.quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
'Any dream will do'.
[..]
Ik ben ook fan van Lee.Wist je dat ie het tegenwoordig met Denise van Outen (vrouwelijk jurylid) doet? Dat zou dus het zelfde zijn als wanneer Freek straks iets met Pia zou krijgen. Als ie hetero is/zou zijn dan he.
Zak ik in jullie achting als ik zeg dat ik naar Londen ben geweest om Lee te zien in Joseph en daar met 'm op de foto ben geweest? en met een paar andere finalisten uit de show
Geil kijken is zeer belangrijkquote:Op donderdag 4 september 2008 21:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Over geil kijken, daar noem je iemand.
Bedoel jij in Les Miserables? Ze gaan morgen anders wel repeteren in de studio heb ik vandaag gelezen op de weblogs van de jongens..quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef Cee het volgende:
Ik ga Freek morgen weer zien.
Als ie niet aan het repeteren is voor 't programma natuurlijk.
Sorrie Cee, ik zie nu pas dat wonderer dat had gepostquote:Op donderdag 4 september 2008 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan degene vragen die het gerucht heeft gepost hier. ;P
Da's dan toch een samenvatting van Joseph als musical? Perfecte keuzequote:Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
Vraag me af wie er in godsnaam 'Vlieg met me mee' gaat zingen, het heeft een mooi gedeelte namelijk het refrein maar de rest is carnaval ten top haast.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's dan toch een samenvatting van Joseph als musical? Perfecte keuze
Ik wist helemaal niet dat Remko nu in Les Mis speeldequote:Op zaterdag 6 september 2008 02:12 schreef Cee het volgende:
Ben terug van Les Misérables, wat is Freek toch ongelofelijk goed. Je zou denken dat 't joch z'n stem moet gaan sparen voor de komende tijd maar nee hoor. Zelfde geldt trouwens voor Remko. Daar wil ik nog wel even voor lobbyen in dit topic want hij is toch een van de minder bekende kandidaten. Maar zeker wel een hele toffe gast!![]()
Hij wist niet zeker of ie al mag zeggen welk liedje hij zingt zondag maar dankzij een slimme hint weet ik het nu.En trouwens, even ter informatie: zowel hij als Freek zijn zaterdag en zondag niet in Les Mis zolang Joseph bezig is.
Queenquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:53 schreef Cee het volgende:
Dus toch!Vraag me af wat zo'n Tommie dan bij de rest van de Josephs deed op de Uitmarkt, ik neem aan dat het geen last minute beslissing was?
Freek's liedje(ben Queen fan).
Heb zin in zondag!
Hein was ook een van die gasten die meedeed aan de zoektocht naar mensen die in Fame gingen spelen. Op RTL4 was dat. Hij was ook een van de kandidaten die bij de laatste ronde zat en net afviel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen flauw idee trouwens wie hein en robbert zijn.
Waar zie je dat staan op teletekst?quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef wonderer het volgende:
Roy:Nu
Freek:I want to break free
Remko:Waarom God
Adriaan:Vlieg met me mee
Hein:Toen ik je zag
Robbert:I m walking on sunshine
Mathijs:Go the distance
Robin:Faith
Baer:Maria
Amir:Your song
John:Livin on a prayer
Staat al op teletekstDus Tommie is eruit en Hein EN Robbert zijn erbij gekomen... elf stuks.
Ohja, dt weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Hein was ook een van die gasten die meedeed aan de zoektocht naar mensen die in Fame gingen spelen. Op RTL4 was dat. Hij was ook een van de kandidaten die bij de laatste ronde zat en net afviel.
[ afbeelding ]
Is dat dan diegene die op het eind een sing-off had tegen die andere warvan ik de naam niet meer weet, of toch nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:29 schreef Cee het volgende:
Pagina 311.
Zou 'Robbert' deze Robbert zijn?
Ja nou ga ik het ook opzoeken ook, verdomme Tha_Erik zo kom ik nooit aan m'n boodschappen en hamsterkooiverschonen en stofzuigen toe!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dt weet ik nog wel.
[..]
Is dat dan diegene die op het eind een sing-off had tegen die andere warvan ik de naam niet meer weet, of toch niet?
Ik heb het ook teruggekeken en ik ben blij dat hij er toch bij zitquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nou ga ik het ook opzoeken ook, verdomme Tha_Erik zo kom ik nooit aan m'n boodschappen en hamsterkooiverschonen en stofzuigen toe!![]()
--edit: ja hij was dus degene die op 't eind een sing-off had tegenover Adriaan. Ergens baal ik wel een beetje dat er geen 'Bas' bij de kandidaten zit, had graag een sing-off tussen Bassie en Adriaan gezien.
![]()
Jullie weten het al dat Hein meedoet aan Joseph..quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:32 schreef wonderer het volgende:
Roy:Nu
Freek:I want to break free
Remko:Waarom God
Adriaan:Vlieg met me mee
Hein:Toen ik je zag
Robbert:I m walking on sunshine
Mathijs:Go the distance
Robin:Faith
Baer:Maria
Amir:Your song
John:Livin on a prayer
Staat al op teletekstDus Tommie is eruit en Hein EN Robbert zijn erbij gekomen... elf stuks.
Voor jou misschien wel Erikquote:
Ik vermoed dat het het Abeltje-nummer is van Trijntje Oosterhuis (en niet die van Paul de Leeuw), dus in dat geval weinig carnavel, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
Vraag me af wie er in godsnaam 'Vlieg met me mee' gaat zingen, het heeft een mooi gedeelte namelijk het refrein maar de rest is carnaval ten top haast.
Dat kwartje viel bij mij gisteren ook eindelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef ToiBoi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het het Abeltje-nummer is van Trijntje Oosterhuis (en niet die van Paul de Leeuw), dus in dat geval weinig carnavel, toch?
D'r is nergens een wet die voorschrijft dat er maar 10 mee mogen doen, waarschijnlijk zaten ze zo ontzettend in dubio over wie er mag vervangen dat ze er meteen twee ingegooid hebben. Zal ook wel een dubbele eliminatie zijn morgen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel ErikNee alle gekheid op een stokje...er doen toch maar 10 jongens mee
!!
Nee, juist andersom, dit lijkt me veel leuker dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
Kan net zo snel als dat je ze weer kwijtraakt. En ten tijde van de audities was volgens mij nog niet helemaal definitief dat hij de hoofdrol zou krijgen, maar inmiddels is het al weer een paar maanden bekend. Desalniettemin (zie mij een lang woord gebruikenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, gaat dat zo snel, fans opbouwen? Misschien wist hij ten tijde van de audities nog niet dat hij de hoofdrol kreeg in HSM?
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leukerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nu al veel stommer dan Evita. Bij vrouwen is zoiets toch veel toffer dan bij mannen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef wonderer het volgende:
"A-dri-aan, pas op, je wordt weg-ge-stemd"
Ja, jullie zijn vrouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef booo het volgende:
[..]
Ohh, ik vind dit dus juist veel en veel leuker
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:15 schreef Cee het volgende:
Ik vond die Piet Piraat in de jury ook een onuitstaanbare geilneef. Paul de Leeuw vind ik daarom ook al een positieve verandering vergeleken met de vorige show.
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo irritant, die hetero's die steeds moeten laten merken dat ze op vrouwen vallenIk ergerde me er echt kapot aan. Willem die Bram leuk vond was gewoon schattig
Ik ben het nog wel met je eens, maar dat is omdat ik bij vrouwen die emotie meer voel, al beloofde die workshops bij de mannen ook wel veel goeds qua inleving.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens ook wel af en toe een opmerking van De Leeuw over het smakelijk uitziend mannelijk schoon dat voorbij komt, maar bij Piet Piraat werd ik er op een gegeven moment onpasselijk van.
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En van Pia. Zolang het maar niet over kroketten gaat...
Zou Bram weer meedansen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het zal voornamelijk over pizzazzzzzz gaan.
Morgen dus Peri, heb er zin in, in morgenavondquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef PeRi het volgende:
Net beide afleveringen teruggezien, man man wat is Freek toch fijn. Kende hem ook al van Les Mis, waar ie ook echt goed in zn rol zit. Heerlijke stem.
Ik vind John dus echt niks.
Ben benieuwd naar de liveshows.
Bobje dit is leuker joh dan Evitaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik juist wel. Mannen die in mooie liedjes hun emoties tonenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Maeghan het volgende:
Evita was leuker. Ik vind zingende mannen nooit zo leuk eigenlijk.
Wel... ergens in de auditieronde volgens mij... Ik dacht nog "alweeeeer tranen...".quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb Pia nog niet zien janken an emoties.![]()
Maar bij vrouwen voel je toch wat meer wat ze zingen inderdaad, dat maakte Evita een hele leuke zoektocht.
Dat snap ik dus ook niet, want HSM is ook van Stage Entertainment. Tommie stond zelfs al op het Musical Awards Gala met HSM... dus als Erwin het had gewild had ie het best kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:06 schreef Cee het volgende:
Dat laatste snap ik dus niet, tenzij de Joseph-mensen met man en macht hebben geprobeerd z'n HSM contract te breken en dat op het laatste moment niet is gelukt.
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.quote:Op zondag 7 september 2008 11:21 schreef Treezz het volgende:
Tommie heeft toch wel een stand-in of hoe zoiets heten mag... volgens mij doen ze niet zo moeilijk in de musical-wereld... en high school musical is allang aan de gang..
dus ik denk en ik hoop dat tommie er gewoon in blijft,, want die kerel heeft een goeie stem![]()
Ooh, ik dacht dat die musical allang aan de gang was..quote:Op zondag 7 september 2008 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
HSM gaat pas in januari 2009 van start. En ookal heeft Tommie een understudy, dat neemt niet weg dat het raar is dat je een hoofdrol gaat spelen in een musical en tegelijkertijd auditie doet voor een andere hoofdrol van een productie die rond de zelfde periode van start gaat. Dan moet je toch echt een van de twee laten vallen.
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef Cee het volgende:
Omdat ik me even afvroeg wat wonderer in de USA deed, kwam ik tot de ontdekking dat wonderer vandaag jarig is. Bij dezen, gefeliciteerd!
Ik zit echt de minuten af te tellen hier en heb hem alvast op NL1 staan omdat ik bang ben dat ik het anders vergeet. Hierdoor maak ik o.a. Ter Land, Ter Zee en in de Lucht mee. En nu Mart Smeets. Ik moet ophouden met m'n neurotisch gedoe.
En ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit straks ook voor de buis hoor
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga na de liveshow wel even posten wat ik ervan vind want ik wil m'n aandacht erop houden. 't Is geen Idols he, 't is serieus business dit.
Ook voor mij aub, zit in het buitenlandquote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?quote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nederig vragen om de uitslag nog even tussen spoilers te zetten tot ik ook kan kijken?
Stomme journaal eerst.quote:
Dat lijkt mij eerlijk gezegs ook iets logischer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Stomme journaal eerst.
Zagen jullie voor Studio Sport trouwens de vooraankondiging door onz'n Frits? Stond ie op het podium en terwijl ze "Help" (van The Beatles) zongen kwamen de Josephkes op. Keken ze heel smekend bij.
Alleen even vergeten te checken hoeveel het er nou waren (9, 10, 11) en of Hein of Robbert er bij stond. Maar ach, nog een half uurtje. *ril*
quote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan blijf je toch even uit dit topic?
Oh, morgenmiddag of zo.quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tot hoe lang moeten we alleen spoiler-taggen dan?
Ik heb geen laptoppie... dus kom ik laters posten of ongeveer 23.00quote:Op zondag 7 september 2008 20:05 schreef PeRi het volgende:
ik ga live meeposten. Ik zag die preview ook, echt stom!
quote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef PeRi het volgende:
Oooh de borstkassen liggen een stukje bloot. Dat wordt fappen!
Ik weet het maar zeg het nietquote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef PeRi het volgende:
oh noes 2 mannen terug! Wie oh wie zouden het zijn!
Vind Roy wel leuk hoorquote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef PeRi het volgende:
Roy is te jeugdig voor Joseph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |