ik ga toch morgen kijkenquote:Was dat Mark?
-edit- ik had het niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef Cee het volgende:
Vanaf nu wordt trouwens iedere 2,5 uur een Joseph bekend gemaakt op de site van de Avro. Dus over 25 uur is de hele top 10 daarop bekend.
Die was inderdaad ook goed te pruimen ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Robin was ook leuk @Ceedie van Nijholt een extra kans kreeg
Anders had ie niet naar de volgende ronde gemogen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was inderdaad ook goed te pruimen ja!
Mocht je al meer willen weten over wie wel/niet door is naar de liveshows:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat weinigquote:
Volgensmij welquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke show, vanaf volgende week live..?
Vanaf volgende week zondag inderdaad livequote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke show, vanaf volgende week live..?
Dat klopt ..Ik baalde ook van dat je persee lid van de AVRO moet zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:23 schreef tessie het volgende:
Leuk programma weer! Alleen lijkt de musical zelf me niet zo leuk, maar ja.
Ik wou ook naar die opnames, maar je moet lid zijn van de AVRO, anders kon je geen kaartje kopen.. :S
Yeahhhhhhhhhhh, gelukkig wel al is het maar 60.000 kijkers meer..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:48 schreef Cee het volgende:
Nog altijd 60.000 meer dan dat overgehypte Million Dollar Wedding op RTL4 waar het tegenop moet boksen!
Freek Bartels. En ja, die gaat winnen. Moet gewoonquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast met die dikke wenkbrauwen gaat het winnen, duidelijk. Geen idee hoe hij heet, maar hij moet het worden
.
grapjequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die gast met dat langige rode haar gaat ver komen!
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong die ene gast nou net 'ik heb honing aan m'n lul?'
ja, heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zong die ene gast nou net 'ik heb honing aan m'n lul?'
Maakt niet uit, die Freek gaat toch winnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Ik vind het talent wat minder dan bij de vrouwen bij Evita. Tenminste, zover ik me herinneren kan.Daardoor vind ik het eigenlijk ook iets minder leuk...
Oh.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou me niks verbazen als die Tarzan-understudy uiteindelijk wint.
Mij kwam ie ook al bekend voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die Freek gaat toch winnen
Die Tommy komt me bekend voor, waar kan ik 'm van kennen?
Ohwjaa inderdaad! Heb 'm dan bij de musical awards gezien denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
En die Tommy is van High School Musical geloof ik.
Eerlijk waar, als Freek wint (en dat gaat ie) dan ga ik werken bij een casting bureau. Tot nu toe bij al die musical-zoektocht shows al tijdens de auditie rondes goed geraden wie er gaat winnen. En bij Freek dus al bij Les Miserables toen ie daar zo schitterend stond te zingen en ik nog niet eens wist dat hij meedeed aan het programma. Oh mensen ik ben zo briljant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:25 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Mij kwam ie ook al bekend voorMisschien van de fame audities?
Ik denk dat Freek inderdaad gaat winnen...
Godverdomme, is 't geen homo dan is ie wel getrouwd.quote:Johns laatste blog
Weblog John volgt
Beste fans van John,in verband met zijn bruiloft in het buitenland kan John nog geen berichtje plaatsen op zijn weblog.
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ja heIk zag 'm niet als Joseph maar hij had van mij wel naar de laatste 10 gemogen
Hij zit al dik in de musical-wereld hoor, dus hij heeft al aardig wat rollen gehad. Nooit een hoofdrol, maar toch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..
Dat wel zover ik zag..maar hij is wel jong 17 jr.quote:En die Amir is ook een talent zeg.
Sprekend op Freek..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
De Britse winnaar van de show. Zie de gelijkenis met onz'n Freek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |