Ohwjaa inderdaad! Heb 'm dan bij de musical awards gezien denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
En die Tommy is van High School Musical geloof ik.
Eerlijk waar, als Freek wint (en dat gaat ie) dan ga ik werken bij een casting bureau. Tot nu toe bij al die musical-zoektocht shows al tijdens de auditie rondes goed geraden wie er gaat winnen. En bij Freek dus al bij Les Miserables toen ie daar zo schitterend stond te zingen en ik nog niet eens wist dat hij meedeed aan het programma. Oh mensen ik ben zo briljant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:25 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Mij kwam ie ook al bekend voorMisschien van de fame audities?
Ik denk dat Freek inderdaad gaat winnen...
Godverdomme, is 't geen homo dan is ie wel getrouwd.quote:Johns laatste blog
Weblog John volgt
Beste fans van John,in verband met zijn bruiloft in het buitenland kan John nog geen berichtje plaatsen op zijn weblog.
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ja heIk zag 'm niet als Joseph maar hij had van mij wel naar de laatste 10 gemogen
Hij zit al dik in de musical-wereld hoor, dus hij heeft al aardig wat rollen gehad. Nooit een hoofdrol, maar toch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..
Dat wel zover ik zag..maar hij is wel jong 17 jr.quote:En die Amir is ook een talent zeg.
Sprekend op Freek..quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
De Britse winnaar van de show. Zie de gelijkenis met onz'n Freek.
Lee Meadquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
De Britse winnaar van de show. Zie de gelijkenis met onz'n Freek.
Ja ik ook. Ben ook blij dat i.t.t. veel andere talentenjachten hier relatief weinig aandacht besteed wordt aan de audities. (net als bij Evita)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ook! Maar vond vanavond leuker dan gisteren. Freek heeft de meeste reacties zag ik.
Inderdaad, zo'n liveshows zijn toch weer een hele ervaring voor 'm, ondanks dat ie al rollen in Grease en Fame had. Ben benieuwd wat ie volgend jaar gaat doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep, dat had ie meer kans om zich te ontwikkelen als musical-ster..Al zou het geen Joseph hoeven te zijn, iig een andere rol in een andere produktie..
Valt redelijk mee wat de kijkers betreft..Het was ook niet live hé ! Ondanks concurentie op andere zenders.quote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef VegaKip het volgende:
Gisteren 851.000 kijkers, zondag misschien over de 1 miljoen?
Daarom verwacht ik zondag ook meer kijkers, omdat het dan live isquote:Op maandag 1 september 2008 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt redelijk mee wat de kijkers betreft..Het was ook niet live hé ! Ondanks concurentie op andere zenders.
Vanaf volgende week is het leuker omdat het live is!quote:Op maandag 1 september 2008 14:06 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zo ontzettend genoten gisteren!!!
Wat een heerlijke jongens, een genot om naar te kijken.
En dat het daadwerkelijk om kwaliteit. Bij bijv. Idols oid is het minder belangrijk dat men talentvol is als er een "leuk" snoetje op zitquote:Op maandag 1 september 2008 00:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben ook blij dat i.t.t. veel andere talentenjachten hier relatief weinig aandacht besteed wordt aan de audities. (net als bij Evita)
Absoluut, er is hier veel meer talent en je ziet veel meer de ontwikkeling. En ze blijven niet zo oeverloos lang hangen bij alle mensen die toch geen talent hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit is leuker Erik, dan Idols vind jij dat ook ?
Klopt hier zitten veel meer talenten dan bij Idols..ik kijk nooit naar Idols heb de eerste idols dan wel gezien ! Daar zijn Jamai en Jim wel goed ontwikkeld en in musical terecht gekomen en als zanger ook..quote:Op maandag 1 september 2008 14:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Absoluut, er is hier veel meer talent en je ziet veel meer de ontwikkeling. En ze blijven niet zo oeverloos lang hangen bij alle mensen die toch geen talent hebben.
Eh, ja die bedoelde ik welquote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Bedoelen jullie niet Marjolein trouwens?
Marleen is zwanger, volgensmij
Ahhh neejoh! Marleen was leuk!quote:Op maandag 1 september 2008 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ja die bedoelde ik wel. Ik had een kleine afkeer van Marleen
.
Namen en ik
Kloptquote:Op maandag 1 september 2008 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Bedoelen jullie niet Marjolein trouwens?
Marleen is zwanger, volgensmij
Bear is wel een leuke jongen, maar ook Amir en Robin.quote:Op maandag 1 september 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt nog geen favoriet, ik wacht de eerste liveshow wel even af!
Baer kan wel ongelofelijk geil kijken, zeg![]()
Amir is zeventien, foei!quote:Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
KloptMarjolein..Marleen van Loo is zwanger ..haar heb ik gezien in Ciske de Rat de musical!
[..]
Bear is wel een leuke jongen, maar ook Amir en Robin.![]()
Dat is dan ook het enige mooie nummer in de hele show, de rest zijn carnavalsdeuntjesquote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Treezz het volgende:
Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door
Mooi liedje, als je die bedoeld die wij zaterdag en gisteren hoorde in het begin van het programma in het Nederlands..quote:Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door![]()
Die Cee tochquote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
John is gisteren getrouwd met een spaanse mevrouw.
(jammer, ook alweer van de markt)
quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Cee tochGisteren op een zondag getrouwd?!
'Any dream will do'.quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Treezz het volgende:
Lee Mead heeft gewonnen in engeland. hoe heet dat programma
Ik ben ook fan van Lee.quote:Man .. echt een geweldige mooie stem.. ik = fan..
Ik luister zo de hele dag het liedje .. close every door
Ik had op Youtube een filmpje gezien dat die Denise van outen een zoen had gegeven op het foto's van leequote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
'Any dream will do'.
[..]
Ik ben ook fan van Lee.Wist je dat ie het tegenwoordig met Denise van Outen (vrouwelijk jurylid) doet? Dat zou dus het zelfde zijn als wanneer Freek straks iets met Pia zou krijgen. Als ie hetero is/zou zijn dan he.
Zak ik in jullie achting als ik zeg dat ik naar Londen ben geweest om Lee te zien in Joseph en daar met 'm op de foto ben geweest? en met een paar andere finalisten uit de show
Cool Ceequote:
Het was een erg vermakelijke musical maar je kan wel duidelijk zien dat het in eerste instantie voor kinderen bedoeld is. Heeeeeeel veel kleuren, een vertelster, simpele vertelling van het verhaal. Leuk voor een keer maar het is niet een musical die me 'raakt', absoluut niet. Alhoewel Lee wel een verpletterende 'Close every door' neerzette en tja, die lendedoek he.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Cool Cee. Hoe vond je de musical daar?
M'n vriendin en ik waren de enigen, was toen hij 's middags aankwam. Ik heb gehoord dat het 's avonds altijd wel een drukte van jewelste is. Lee zag trouwens een beetje oranje omdat ie net de fotoshoot had gedaan voor z'n cd. Hij vroeg uit welk deel van Nederland we kwamen en ik zei "Near Belgium. Very exciting.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Wat leukSta je nog met meer mensen op de foto?
Was het druk bij de artiestenuitgang daar?
Ik denk wel dat dat helpt, en ik denk ook wel dat ze hem gaan pushen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Treezz het volgende:
Freek heeft al een johnny kraaikamp musical awards voor best nieuwkomer
Ohwja, 's middags zal inderdaad wel rustiger zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik waren de enigen, was toen hij 's middags aankwam. Ik heb gehoord dat het 's avonds altijd wel een drukte van jewelste is. Lee zag trouwens een beetje oranje omdat ie net de fotoshoot had gedaan voor z'n cd. Hij vroeg uit welk deel van Nederland we kwamen en ik zei "Near Belgium. Very exciting."
Ik sta met meer mensen op de foto, wat Josephs betreft nog met Daniel (nu in Avenue Q) en Ben (nu in Hairspray). Daniel is m'n gay boyfriend wat een ontzettend aardige gast is dat! De rest ook maar Daniel makes me wish I were male and gay.![]()
Ik heb "gehoord" dat Tommie er uitstapt en Hein terugkomt.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig hoe ze nergens Tommie's hoofdrol in High School Musical noemen maar wel Mark's understudy in Tarzan...
Hoe zou Tommie dat gaan doen dan? Want dat is ook van Stage Entertainment..
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig hoe ze nergens Tommie's hoofdrol in High School Musical noemen maar wel Mark's understudy in Tarzan...
-edit- Wondere, vanwaar je bron over dat Tommie eruit gaat en Hein weer terugkomtquote:Op donderdag 4 september 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb "gehoord" dat Tommie er uitstapt en Hein terugkomt.
Da's lullig voor Tommie als ze zijn hoofdrol niet/nergens noemen en wel van een understudy.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal het vanavond eens luisteren, geen geluid hier op het werkquote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef Treezz het volgende:
kijk gewoon en luister... echt niet normaal wat een stem
Ik ben niet zo onder de indruk, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef Treezz het volgende:
kijk gewoon en luister... echt niet normaal wat een stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |