quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee, ik heb het toevallig vanavond op tv gezien daar werd reclame gemaakt over Les Miserables..En ik weet wie jij bedoeld
Eentje deed destijds ook mee aan de 'zoektocht naar Tarzan' en een aantal anderen zitten in ensembles in grotere musicals. Maar inderdaad, zoals ik al zei, je moet echt helemaal musical-nerd zijn wil je de meeste gezichten herkennen. En ik ben dus zo'n nerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand van de JosephsOok die persoon niet, die jou favoriet is ..ja oké, ik heb hem wel bij de ''John Kraaykamp musical awards''gezien op tv
Precies, ik denk dat hij echt een heeele grote kans maakt dit te winnen.. Alleen maar mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
Technicolor Vind Post! Ik heb ook al een favoriet.Als je naar Les Miserables bent geweest kan je 'm kennen.
Over een paar weken ga ik een uitzending bijwonen, ben benieuwd. De BBC versie van dit programma was briljant, hopelijk wordt deze net zo leuk want de Evita-versie vond ik zwaar tegenvallen. Als het 'afscheidsnummer' van de NL Joseph die weg is gestemd het zelfde is als bij de britse versie, ben ik al blij!
Ik zit te twijfelen om kaartjes te kopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:48 schreef booo het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat hij echt een heeele grote kans maakt dit te winnen.. Alleen maar mooiWant kaartjes voor Joseph hebben we hier al een tijd geleden gekocht
Ja!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind beer echt een enorm leuke naam voor een vent
Ik zei het tegen m'n hamster!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
Zei ik ook al tegen mn mama!
(van die naam, en van dat iele jonkietje dat kei goed is voor een iel jonkietje)
Ik ga wel voor John! Doorgewinterde veteraan van minstens 20+.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik er nog net mee weg zou komen, als ie snel 18 word dan
Morgen academy, vanaf volgende week Freek liveshows.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht trouwens dat we ook al van de academy zouden zien en dat morgen gewoon de live shows beginnen...
Maar het is nog maar 10 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |