Weet ik hetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wie is dat?
Die meid natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetof bedoel je die van de post erboven?
Ja, dat weet ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nietals ik haar naam en adres enzo weet zal ik het wel posten.
Oh, dat is Delta Goodrem. Australische zangeresquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh, ik bedoelde die 1ste. Ik dacht dat er geen post tussen zat.
Danku hartelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat is Delta Goodrem. Australische zangeres
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en dan hier nog wat Jailbait voor de liefhebbers. Ik ben slapen.![]()
[ afbeelding ]
Wow, jij bent echt een baas.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.
leuke ex heb je danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.
Inderdaad, PM me haar nummer, adres en naam even dan?quote:
PM kan je morgen ook lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, PM me haar nummer, adres en naam even dan?
Oh nee, ik ging slapen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
Mijn ex lijkt op deze, maar dan nog een paar jaar jonger.
[ afbeelding ]
omfg... ik zie de kansloze figuren die hier aan mee gaan doen al huilen omdat ze op hun zere knie zijn gevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef slindenau het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/wipeout/
RTL gaat nu ook japanse TV shows kopieeren
Oh, en als niemand het durft te zeggen: deze heeft echt een grafhoofd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
Mijn ex lijkt op deze, maar dan nog een paar jaar jonger.
[ afbeelding ]
slindenau +1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh, en als niemand het durft te zeggen: deze heeft echt een grafhoofd.
je hebt lang werk zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:25 schreef slindenau het volgende:
En door de rest heb ik nu een tent in mn broek....brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |