Oh, dat is Delta Goodrem. Australische zangeresquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh, ik bedoelde die 1ste. Ik dacht dat er geen post tussen zat.
Danku hartelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat is Delta Goodrem. Australische zangeres
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en dan hier nog wat Jailbait voor de liefhebbers. Ik ben slapen.![]()
[ afbeelding ]
Wow, jij bent echt een baas.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.
leuke ex heb je danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Zij een paar jaar ouder, en het lijkt verdacht veel op mijn ex.
Inderdaad, PM me haar nummer, adres en naam even dan?quote:
PM kan je morgen ook lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, PM me haar nummer, adres en naam even dan?
Oh nee, ik ging slapen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
Mijn ex lijkt op deze, maar dan nog een paar jaar jonger.
[ afbeelding ]
omfg... ik zie de kansloze figuren die hier aan mee gaan doen al huilen omdat ze op hun zere knie zijn gevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:12 schreef slindenau het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/wipeout/
RTL gaat nu ook japanse TV shows kopieeren
Oh, en als niemand het durft te zeggen: deze heeft echt een grafhoofd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Sackboy het volgende:
Mijn ex lijkt op deze, maar dan nog een paar jaar jonger.
[ afbeelding ]
slindenau +1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh, en als niemand het durft te zeggen: deze heeft echt een grafhoofd.
je hebt lang werk zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:25 schreef slindenau het volgende:
En door de rest heb ik nu een tent in mn broek....brb
ik vind dat ie moet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ik dacht van wel?
quote:
je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hunker naar je tepelzorz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ik ben heul geen jongen, brader...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:59 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb hier een halve beroerte van het lachen dat ik net een wip heb laten lopen (DIE BOYS OP DE MSN WETEN M'N TORRIES)
saaaang, jij weet ook m'n torrie? ofnoh?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben heul geen jongen, brader...
geen jongen???quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
geen jongen???
vanwaar die snor dan?
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
geen jongen???
vanwaar die snor dan?
+1 voor de term Timo!quote:
rustig rustig!quote:
Oke, van mij ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
rustig rustig!
geintje geintje
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nietus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |