quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:59 schreef M0NTANA het volgende:
Nog een Duitse zender die Atlético Madrid - Schalke 04 uitzendt?
ARD dus. 20:45.quote:Sportschau live: Fußball Champions League
Qualifikations-Rückspiel: Club Atlético de Madrid gegen FC Schalke 04. Nach dem 1:0 im Hinspiel haben die Königsblauen gute Chancen, in der spanischen Hauptstadt die Runde der besten 32 zu erreichen.
Je bedoelt de verdeling van de potten waar de balletjes uit getrokken worden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef RayMania het volgende:
Is er al een soort van pouleverdeling bekend voor de clubs die zich al hebben geplaatst?
Check, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je bedoelt de verdeling van de potten waar de balletjes uit getrokken worden?
Voorspelling van de coefficientiesite van Bertquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef RayMania het volgende:
Is er al een soort van pouleverdeling bekend voor de clubs die zich al hebben geplaatst?
Ingecalculeerdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:48 schreef mcyodogg het volgende:
Moet je nagaan als Milan zich geplaatst had
2-0quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef borisz het volgende:
Geweldig![]()
Dinamo Kiev 1-0 voor thuis tegen Spartak.
Atlético Madrid in plaats van Schalke 04.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voorspelling van de coefficientiesite van Bert
[ afbeelding ]
Al zal Aalborg ipv Kaunas het wel halen. En ook Spartak is wel gezien. Punt is dat met die sterretjesw nog niet zeker zijn. Hij heeft gewoon gekeken wie geplaatst waren of niet.
Ze mogen in Liverpool Reina wel heel hard bedankenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:26 schreef Saviola het volgende:
Standard had gewoon alweer op 0-1 moeten staan
Daar is een keeper toch voorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:28 schreef Chimay het volgende:
[..]
Ze mogen in Liverpool Reina wel heel hard bedanken
Verdediging staat geweldig bij Atlético Madrid, Schalke 04 heeft het balbezit, maar nog geen kans gehad. Het middenveld en aanval van Atlético Madrid is prima in de omschakeling, vooral Sergio Kun Agüero speelt weer fantastisch. Vraag me af hoe lang hij nog te behouden is voor Atlético Madrid? Maar goed, Atlético Madrid zal wel doorgaan. Diego Armano Maradona brengt geluk, als hij bij zijn schoonzoon op bezoek is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:44 schreef dndiek het volgende:
Die hele opstelling is cool:
K - Leo Franco
V - Luis Perea
V - TomᨠUjfalusi
V - Johnny Heitinga
V - Mariano Pernía
M - Raúl García
M - Maniche
M - Maxi Rodríguez
A - Simão
A - Diego Forlán
A - Sergio Agüero
Zo'n 55.000.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel man kunnen er in het stadion van Atletico Weeb?
Sfeervolle bak zeg.
Jammer dat ze het Vicente Calderón zullen gaan verlaten, blijft een schitterend stadion.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zo'n 55.000.
Is ook gewoon een mooi stadion. Jammer alleen voor Atleti dat ze hun stadion niet eens de mooiste van de stad mogen noemen.
Qua stand misschien, Schalke 04 heeft nog geen enkele doelpooging op haar naam.quote:
Zij verlaten ook net als Valencia hun vertrouwde nest?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat ze het Vicente Calderón zullen gaan verlaten, blijft een schitterend stadion.
[ afbeelding ]
Ze geven dus gewoon heel erg weinig weg hé. Eigenlijk was de enige ploeg die daar vorig seizoen iets tegen kon inbrengen Cercle in januari dat toen nog volop onder stoom was. En nu zie je dat zelfs Europese topploegen het heel erg lastig hebben om tegen Standard kansen te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
Je ziet wel waarom Standard vorig seizoen zo moelijk te kloppen was.
meen je dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat ze het Vicente Calderón zullen gaan verlaten, blijft een schitterend stadion.
[ afbeelding ]
2-0quote:
idd, en dom dat ie zijn shirt uit trekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Schalke liet hem ook wel erg makkelijk schieten..
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef dndiek het volgende:
Wat een sukkel, Forlan, laat dat shirtje aan
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef Devrim_ het volgende:
Afgelopen in Istanbul
Fener was vanavond lekker![]()
![]()
Die misser toen voor open doel in de VS (?)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
En Forlan maakt z'n prijskaartje waar, toch raar dat ie bij Man U zo "flopte" ..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zij verlaten ook net als Valencia hun vertrouwde nest?
Zonde.
Vanaf 2010 gaan ze in een nieuw stadion spelen, dat plaats biedt aan een kleine 80.000 toeschouwers. Dit stadion wordt een Olympisch Stadion, Madrid wil namelijk heel graag de OS van 2016 binnenhalen.quote:
Aragonés laat Fener spelen als Spanje maar dat kunnen ze gewoon niet en het gemis van Aurellio is goed te merkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nog niet te spreken over Aragonés?
Fener is toch door of mis ik iets?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Aragonés laat Fener spelen als Spanje maar dat kunnen ze gewoon niet en het gemis van Aurellio is goed te merken
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Vanaf 2010 gaan ze in een nieuw stadion spelen, dat plaats biedt aan een kleine 80.000 toeschouwers. Dit stadion wordt een Olympisch Stadion, Madrid wil namelijk heel graag de OS van 2016 binnenhalen.
schoondochter denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:02 schreef denthemen het volgende:
WTF, is dat zijn dochter??
Ja ze zijn door maar met heel slecht voetbal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fener is toch door of mis ik iets?
Ach, door is doorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja ze zijn door maar met heel slecht voetbal.
Ze hadden mazzel dat ze tegen zo'n pauper team speelden
Klopt. Maar Devrim is en blijft een 1e klas zuurpruim hè.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fener is toch door of mis ik iets?
Stomme joodquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Devrim is en blijft een 1e klas zuurpruim hè.
Maradona lijkt wel een lid van Tony Soprano's maffiabende.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:06 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is zij het, en als ik die Duitser goed had verstaan is het zijn partner
Wat een spelerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
Deze held gaat CL spelen:
[ afbeelding ]
Sergio Kun Agüero.
quote:
Bayern ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Bayern wordt dus weer met twee vingers in de neus kampioen.
De Bundesliga wordt met de jaar minder lijkt het wel.
Nergens denk ik helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef denthemen het volgende:
Waar kunnen we Liverpool zien?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Heb Sopcast idd aanstaan.
Nog 10 minuten en 0-0
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Heb Sopcast idd aanstaan.
Nog 10 minuten en 0-0
sop://broker.sopcast.com:3912/6099quote:
Op zich weet ik het niet hoor, wat je nu ziet zie je eigenlijk bij elke ploeg in België waar Standard tegen speelt ook. Dat is gewoon een erg lastig te bespelen ploeg waartegen je weinig kansen krijgt. Ook als je Liverpool heet blijkbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een drama zeg. Dit Liverpool kan toch nooit meedoen om de titel in Engeland? Wat zit er weinig echte kwaliteit in het team zeg.
En niet incidenteel he. Vorige wedstrijd tegen Standard en de 2 PL-wedstrijden waren ook al dramatisch. Maar tot nu toe komen ze ermee weg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een drama zeg. Dit Liverpool kan toch nooit meedoen om de titel in Engeland? Wat zit er weinig echte kwaliteit in het team zeg.
quote:
Dat is het soort lef waar het ons in België meestal ontbreekt. 0-0 op liverpool , 10 minuten nog te spelen en we gooien er nog een aanvaller in voor een verdedigende speler ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Standard gooit een extra aanvaller erinJovanovic
Ze hebben Torres, Alonso en Gerrard, maar verder loopt er echt niemand bij die bij een Europese topclub uit de voeten zou kunnen. Ze creeren weinig en zijn nu wel dominant. Heb eerste helft niet gezien, maar begreep van BBC-verslag dat Standard eerste helft beter was. Zou wel mooi zijn als Liverpool het niet haalt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich weet ik het niet hoor, wat je nu ziet zie je eigenlijk bij elke ploeg in België waar Standard tegen speelt ook. Dat is gewoon een erg lastig te bespelen ploeg waartegen je weinig kansen krijgt. Ook als je Liverpool heet blijkbaar.
Het enige verschil met de Belgische competitie is dat Standard tegen Liverpool natuurlijk zelf niet zo aanvallend dominant is als in België. Ook al hebben ze vanavond toch al de kansen op winst gehad eigenlijk.
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ze hebben Torres, Alonso en Gerrard, maar verder loopt er echt niemand bij die bij een Europese topclub uit de voeten zou kunnen.
Al zat Keane wel heel erg hopeloos in de achterzak van Onyewu vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.
Thrash the Reds!! They don't deserve the Champions League!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Standard gooit een extra aanvaller erinJovanovic
Carragher ben ik met je eens. Die ben ik vergeten. Keane en Reina zijn redelijk, maar geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.
Deze spelers zouden bij Man.United en Chelsea niet in de basis komen. Denk ook niet dat jij ze ipv Casillas en Pepe zou willen zien, toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, dit is de uitgelezen kans om Rafa Benitez op het eerste vliegtuig naar Madrid te zetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:56 schreef denthemen het volgende:
Ik heb liever Liverpool dan die Belgen
Het is maar 0-0 hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, ik kon mee met Standard naar Anfield maar bedankte omdat ik al op Anfield geweest ben, wat heb ik spijt nu
sowieso een reden van niks om niet mee te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, ik kon mee met Standard naar Anfield maar bedankte omdat ik al op Anfield geweest ben, wat heb ik spijt nu
Nou, Casillas is dan ook één van de weinige keepers die beter is dan Reina. Datzelfde geldt voor Van der Sar, Cech en Buffon, dus die clubs hebben zo'n speler niet per se nodig natuurlijk. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Deze spelers zouden bij Man.United en Chelsea niet in de basis komen. Denk ook niet dat jij ze ipv Casillas en Pepe zou willen zien, toch?
Als het op penalty's aankomt heb je aan Reina inderdaad een hele goeie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Reina maakt in elk geval wel al het verschil vandaag. En als er straks penalty's mochten komen zal dat ook wel blijken. Op die clown van standard in de goal zou ik toch niet teveel vertrouwen
Clowns doen het vaak goed in penalty series.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Reina maakt in elk geval wel al het verschil vandaag. En als er straks penalty's mochten komen zal dat ook wel blijken. Op die clown van standard in de goal zou ik toch niet teveel vertrouwen
En terecht natuurlijk. Van fair play hebben ze bij Liverpool ook nog nooit gehoord zeker ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
De trainers hebben het met elkaar aan de stok.
Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
En Carragher is beter dan Pepe, dus jawel.
En jij kan op mijn bankrekening kijken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sowieso een reden van niks om niet mee te gaan
Wie mag het zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
Een ploeg uit Cyprus en een uit Wit-Rusland
Dan kijk ik liever niet dan dat ik naar dat beeld moet kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
Hier is het trouwens volgbaar (voor degene die nog niet kijken).
Zitten daar dan nog Belgen bijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef Saviola het volgende:
Kunnen we Standard niet als nationale ploeg uitsturen voortaan?
Beter dat nietsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever niet dan dat ik naar dat beeld moet kijken.
Sadness ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:00 schreef Saviola het volgende:
Keane een aanwinstdat iemand zo gek is om 25 miljoen voor die jongen op tafel te leggen vind ik al hilarisch..
Ala, het middenveld tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zitten daar dan nog Belgen bij![]()
je deed voorkomen dat je niet meeging omdat je al op Anfield ben geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij kan op mijn bankrekening kijken?
In dat geval neem je zoiets mee lijkt me...
En het was een busreis
Nou ik het teruglees kan ik begrijpen dat je dat dacht, dat was dus niet de enige reden zoals je snapt nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je deed voorkomen dat je niet meeging omdat je al op Anfield ben geweest
Maar dat is vaak op Anfield, het meest overschatte stadion en supporters van Engeland.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat mij trouwens nog het meeste opvalt is dat de bezoekende Standard fans al de hele match gewoon het thuispubliek aan het wegzingen zijn ...
Die scheids mag zometeen bodyguards meenemen als hij in Luik moet werken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
Naaiactie. Die jongen kon zo door
Dat zijn die van Newcastle al volgens de Beeb, kuch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Best fans in the worldtm worden eruit gezongen door de Belgen.
Twijfelgeval, maar als je ziet wat de scheids al allemaal in het nadeel van Standard floot vandaag zou het wel heel er lullig zijn als je dan daarvoor ook nog zou fluiten ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Hmm, vond die verdediger anders niet erg snugger ingrijpen. Had best een penalty mogen zijn.
Als me dat een flinke hap geld scheelt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:34 schreef Saviola het volgende:
Gerrard voor dood neerliggen nu.. pussy zeg
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)roomVanElkeCoach.htmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:34 schreef Joe. het volgende:
Hiervoor heb je Kuyt dus he.
Enorme kutzooi!quote:
Niet alleen in Luik. Ze hebben het vanavond ook gewoon echt laten liggen. De kansen hebben ze gehad ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef BB-boy het volgende:
Standard heeft het dus toch laten liggen in Luik. Jammer.
Voor het eerst dat ik het met jou eens ben.quote:
Dat zie je toch ook bij bv je eigen Club Brugge als ze eens zwalpend voorbij een kleiner ploegje raken ? Dat is gewoon eigen aan topclubs denk ik. En hier is Liverpool gewoon de topclub en Standard het kleine broertje dat het niet kan afmaken ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
Echt he, hoe die gasten nog kunnen vieren.. ze geven 100 miljoen uit aan spelers en worden dan 210 minuten lang haast gedomineerd door een klein Belgisch ploegje, en dan op zo'n manier winnen![]()
En altijd maar weer 4de worden en dit soort kleinere clubs naaien![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
Echt he, hoe die gasten nog kunnen vieren.. ze geven 100 miljoen uit aan spelers en worden dan 210 minuten lang haast gedomineerd door een klein Belgisch ploegje, en dan op zo'n manier winnen![]()
![]()
![]()
110 euro incl. kaartje valt toch wel mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
En jij kan op mijn bankrekening kijken?
In dat geval neem je zoiets mee lijkt me...
En het was een busreis
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef Wilskracht het volgende:
Sinds wanneer zijn we voor Standard Luik.
Met penalty's had Standard met Reina op doel geen schijn van kans gehad
Dat maakt het nog erger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet alleen in Luik. Ze hebben het vanavond ook gewoon echt laten liggen. De kansen hebben ze gehad ...
Net alsof Chelsea zo geweldig speelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het echt misselendmakend.
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Mja een competitiewedstrijd kun je niet vergelijken met een match waar je op de rand van de CL staat..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook bij bv je eigen Club Brugge als ze eens zwalpend voorbij een kleiner ploegje raken ? Dat is gewoon eigen aan topclubs denk ik. En hier is Liverpool gewoon de topclub en Standard het kleine broertje dat het niet kan afmaken ...
Vandaag heeft degene die de kansen wel gewoon afmaakt gewonnen. Liverpool dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.
Verdomme, nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Joe. het volgende:
[..]
Net alsof Chelsea zo geweldig speelt.
En wat is misselendmakend nou weer?
Wat een kletsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
Hoewel ik de wedstrijd op 10 minuten na niet gezien heb is voor het Nederlandse voetbal de ontwikkeling van Kuyt en Babel beter dat Liverpool doorgaat.
minimale inspanning, maximaal resultaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.
Chelsea speelt iig beter dan de andere topclubs hebben laten zien, en tuurlijk zullen ze hier en daar onterecht punten pakken. Maar 3x op rij in de laatste minuten winnen, terwijl de overige 89 minuten (of vandaag 119 minuten) het een niveautje Reading zijn, is iets anders.
Dat valt echt onder de noemer 'onsportief gedrag'.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
![]()
![]()
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, overbodig om te verbeteren wat ik bedoelde op te schrijven.
Chelsea speelt iig beter dan de andere topclubs hebben laten zien, en tuurlijk zullen ze hier en daar onterecht punten pakken. Maar 3x op rij in de laatste minuten winnen, terwijl de overige 89 minuten (of vandaag 119 minuten) het een niveautje Reading zijn, is iets anders.
Hoeveel minuten heb je van Liverpool gezien? Twee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef pekel het volgende:
Flitsend, dat Liverpool.
Famagusta heeft een fan in de CL erbij.
Maar PSV en Chelsea zijn wel sportief om halverwege de tweede helft een doelpunt te scoren in plaats van in de laatste seconde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ik ben het wel met je eens dat het lucky was, en dat Standard eingelijk gewoon verdiende om te winnen.
Verre van.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom viel die Jovanovic trouwens pas zo laat in bij Luik. Dat was toch de beste voetballer uit de Belgische comp. oid.?
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je kan wel klagen hoor, maar PSV en Chelsea staan niet echt bekend om het goede voetbal, dus ga dan ook niet zeiken over Liverpool.
Ga kersen plukken voor de rest van het voetbalseizoen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
Hoewel ik de wedstrijd op 10 minuten na niet gezien heb is voor het Nederlandse voetbal de ontwikkeling van Kuyt en Babel beter dat Liverpool doorgaat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar PSV en Chelsea zijn wel sportief om halverwege de tweede helft een doelpunt te scoren in plaats van in de laatste seconde.
Ik heb het niet over dit seizoen, maar over de laatste, laten we zeggen, 5 jaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Chelsea voetbalt dit seizoen beter dan de rest van de top 3.
Hij is niet helemaal fit zowiezo..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom viel die Jovanovic trouwens pas zo laat in bij Luik. Dat was toch de beste voetballer uit de Belgische comp. oid.?
Ja Babel en Kuyt zijn ZOO belangrijk voor het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Is er iets mis met flamicismen (Vlaamse grammatica/woorden gebruiken)?quote:
Oh die wedstrijden heeft chelsea ook zeker niet gehad he!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Dat uitgerekend een che£ski supporter dit zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Just love sarcasm.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je van Liverpool gezien? Twee?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |