Al zat Keane wel heel erg hopeloos in de achterzak van Onyewu vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.
Thrash the Reds!! They don't deserve the Champions League!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Standard gooit een extra aanvaller erinJovanovic
Carragher ben ik met je eens. Die ben ik vergeten. Keane en Reina zijn redelijk, maar geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.
Deze spelers zouden bij Man.United en Chelsea niet in de basis komen. Denk ook niet dat jij ze ipv Casillas en Pepe zou willen zien, toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee, dit is de uitgelezen kans om Rafa Benitez op het eerste vliegtuig naar Madrid te zetten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:56 schreef denthemen het volgende:
Ik heb liever Liverpool dan die Belgen
Het is maar 0-0 hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, ik kon mee met Standard naar Anfield maar bedankte omdat ik al op Anfield geweest ben, wat heb ik spijt nu
sowieso een reden van niks om niet mee te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg, ik kon mee met Standard naar Anfield maar bedankte omdat ik al op Anfield geweest ben, wat heb ik spijt nu
Nou, Casillas is dan ook één van de weinige keepers die beter is dan Reina. Datzelfde geldt voor Van der Sar, Cech en Buffon, dus die clubs hebben zo'n speler niet per se nodig natuurlijk. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Deze spelers zouden bij Man.United en Chelsea niet in de basis komen. Denk ook niet dat jij ze ipv Casillas en Pepe zou willen zien, toch?
Als het op penalty's aankomt heb je aan Reina inderdaad een hele goeie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Reina maakt in elk geval wel al het verschil vandaag. En als er straks penalty's mochten komen zal dat ook wel blijken. Op die clown van standard in de goal zou ik toch niet teveel vertrouwen
Clowns doen het vaak goed in penalty series.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Reina maakt in elk geval wel al het verschil vandaag. En als er straks penalty's mochten komen zal dat ook wel blijken. Op die clown van standard in de goal zou ik toch niet teveel vertrouwen
En terecht natuurlijk. Van fair play hebben ze bij Liverpool ook nog nooit gehoord zeker ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
De trainers hebben het met elkaar aan de stok.
Serieusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
En Carragher is beter dan Pepe, dus jawel.
En jij kan op mijn bankrekening kijken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sowieso een reden van niks om niet mee te gaan
Wie mag het zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:52 schreef sjimz het volgende:
Een ploeg uit Cyprus en een uit Wit-Rusland
Dan kijk ik liever niet dan dat ik naar dat beeld moet kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
Hier is het trouwens volgbaar (voor degene die nog niet kijken).
Zitten daar dan nog Belgen bijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef Saviola het volgende:
Kunnen we Standard niet als nationale ploeg uitsturen voortaan?
Beter dat nietsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever niet dan dat ik naar dat beeld moet kijken.
Sadness ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:00 schreef Saviola het volgende:
Keane een aanwinstdat iemand zo gek is om 25 miljoen voor die jongen op tafel te leggen vind ik al hilarisch..
Ala, het middenveld tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zitten daar dan nog Belgen bij![]()
je deed voorkomen dat je niet meeging omdat je al op Anfield ben geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij kan op mijn bankrekening kijken?
In dat geval neem je zoiets mee lijkt me...
En het was een busreis
Nou ik het teruglees kan ik begrijpen dat je dat dacht, dat was dus niet de enige reden zoals je snapt nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je deed voorkomen dat je niet meeging omdat je al op Anfield ben geweest
Maar dat is vaak op Anfield, het meest overschatte stadion en supporters van Engeland.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat mij trouwens nog het meeste opvalt is dat de bezoekende Standard fans al de hele match gewoon het thuispubliek aan het wegzingen zijn ...
Die scheids mag zometeen bodyguards meenemen als hij in Luik moet werken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
Naaiactie. Die jongen kon zo door
Dat zijn die van Newcastle al volgens de Beeb, kuch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Best fans in the worldtm worden eruit gezongen door de Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |