Wat een spelerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:28 schreef M0NTANA het volgende:
Deze held gaat CL spelen:
[ afbeelding ]
Sergio Kun Agüero.
quote:
Bayern ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Bayern wordt dus weer met twee vingers in de neus kampioen.
De Bundesliga wordt met de jaar minder lijkt het wel.
Nergens denk ik helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef denthemen het volgende:
Waar kunnen we Liverpool zien?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Heb Sopcast idd aanstaan.
Nog 10 minuten en 0-0
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Heb Sopcast idd aanstaan.
Nog 10 minuten en 0-0
sop://broker.sopcast.com:3912/6099quote:
Op zich weet ik het niet hoor, wat je nu ziet zie je eigenlijk bij elke ploeg in België waar Standard tegen speelt ook. Dat is gewoon een erg lastig te bespelen ploeg waartegen je weinig kansen krijgt. Ook als je Liverpool heet blijkbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een drama zeg. Dit Liverpool kan toch nooit meedoen om de titel in Engeland? Wat zit er weinig echte kwaliteit in het team zeg.
En niet incidenteel he. Vorige wedstrijd tegen Standard en de 2 PL-wedstrijden waren ook al dramatisch. Maar tot nu toe komen ze ermee weg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:46 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een drama zeg. Dit Liverpool kan toch nooit meedoen om de titel in Engeland? Wat zit er weinig echte kwaliteit in het team zeg.
quote:
Dat is het soort lef waar het ons in België meestal ontbreekt. 0-0 op liverpool , 10 minuten nog te spelen en we gooien er nog een aanvaller in voor een verdedigende speler ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:50 schreef Saviola het volgende:
Standard gooit een extra aanvaller erinJovanovic
Ze hebben Torres, Alonso en Gerrard, maar verder loopt er echt niemand bij die bij een Europese topclub uit de voeten zou kunnen. Ze creeren weinig en zijn nu wel dominant. Heb eerste helft niet gezien, maar begreep van BBC-verslag dat Standard eerste helft beter was. Zou wel mooi zijn als Liverpool het niet haalt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich weet ik het niet hoor, wat je nu ziet zie je eigenlijk bij elke ploeg in België waar Standard tegen speelt ook. Dat is gewoon een erg lastig te bespelen ploeg waartegen je weinig kansen krijgt. Ook als je Liverpool heet blijkbaar.
Het enige verschil met de Belgische competitie is dat Standard tegen Liverpool natuurlijk zelf niet zo aanvallend dominant is als in België. Ook al hebben ze vanavond toch al de kansen op winst gehad eigenlijk.
Reina en Carragher zouden voor iedere club een aanwinst zijn. Keane in vorm ook wel trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ze hebben Torres, Alonso en Gerrard, maar verder loopt er echt niemand bij die bij een Europese topclub uit de voeten zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |