Niet alleen in Luik. Ze hebben het vanavond ook gewoon echt laten liggen. De kansen hebben ze gehad ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef BB-boy het volgende:
Standard heeft het dus toch laten liggen in Luik. Jammer.
Voor het eerst dat ik het met jou eens ben.quote:
Dat zie je toch ook bij bv je eigen Club Brugge als ze eens zwalpend voorbij een kleiner ploegje raken ? Dat is gewoon eigen aan topclubs denk ik. En hier is Liverpool gewoon de topclub en Standard het kleine broertje dat het niet kan afmaken ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
Echt he, hoe die gasten nog kunnen vieren.. ze geven 100 miljoen uit aan spelers en worden dan 210 minuten lang haast gedomineerd door een klein Belgisch ploegje, en dan op zo'n manier winnen![]()
En altijd maar weer 4de worden en dit soort kleinere clubs naaien![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Saviola het volgende:
Echt he, hoe die gasten nog kunnen vieren.. ze geven 100 miljoen uit aan spelers en worden dan 210 minuten lang haast gedomineerd door een klein Belgisch ploegje, en dan op zo'n manier winnen![]()
En altijd maar weer 4de worden en dit soort kleinere clubs naaien![]()
![]()
![]()
110 euro incl. kaartje valt toch wel mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
En jij kan op mijn bankrekening kijken?
In dat geval neem je zoiets mee lijkt me...
En het was een busreis
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef Wilskracht het volgende:
Sinds wanneer zijn we voor Standard Luik.
Met penalty's had Standard met Reina op doel geen schijn van kans gehad
Dat maakt het nog erger.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet alleen in Luik. Ze hebben het vanavond ook gewoon echt laten liggen. De kansen hebben ze gehad ...
Net alsof Chelsea zo geweldig speelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het echt misselendmakend.
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Mja een competitiewedstrijd kun je niet vergelijken met een match waar je op de rand van de CL staat..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook bij bv je eigen Club Brugge als ze eens zwalpend voorbij een kleiner ploegje raken ? Dat is gewoon eigen aan topclubs denk ik. En hier is Liverpool gewoon de topclub en Standard het kleine broertje dat het niet kan afmaken ...
Vandaag heeft degene die de kansen wel gewoon afmaakt gewonnen. Liverpool dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.
Verdomme, nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
Eerst Sunderland, toen Middlesbrough en nu Standard in de laatste minuten, terwijl ze echt dramatisch spelen.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten hier niet voor Standard Luik zijn, maar wel voor het voetbal. Vandaag heeft het voetbal verloren.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |